Gå til innhold

dansefeber 07


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg var enig med avgjørelse i går...

Jeg heia på Navid...en smule forelsket i han  :sjarmor:

Bare så utrolig han danser, ble litt inspirert av han.

Også Hanne er helt rå også....

Kjempe kult program synes jeg....

min sønn på 6 år har oxo navid som favoritt... han har falt litt for "duck"....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jge heier på de to unge jentene jeg (15 og 16 år) de var skikkelig flinke! Er ikke så god med navn da men.. :sjenert:

Mona og Alexandra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jge heier på de to unge jentene jeg (15 og 16 år) de var skikkelig flinke! Er ikke så god med navn da men.. :sjenert:

Ja, de var kjempeflinke! Kommer sikkert langt de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på veldig mange i år. Vanskelig dette :ler: Men jeg klarer ikke å like Navid. Dessuten var det dumt at Chenno gikk ut. Jeg har det med å bli sjarmert av breake/hip hop-gutter :-D

Husker dere han amerikanske fra auditionen i Bergen som var så frekk og teit mot de Absence-gutta. De i juryen sa han hadde attitude-problemer. Men jeg så han ikke i feberdagene, selv om han kom videre dit. Godt var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker dere han amerikanske fra auditionen i Bergen som var så frekk og teit mot de Absence-gutta. De i juryen sa han hadde attitude-problemer. Men jeg så han ikke i feberdagene, selv om han kom videre dit. Godt var det.

Det tenkte jeg også på, kanskje han ikke møtte opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han arrogante fyren lurte jeg også på hvor ble av. Men jeg mener de sa "70 dansere kom til feberdagene" og så ble det "69 dansere er her på feberdagene"...

Jeg har ingen skikkelig favoritter enda, siden det er så mange flinke. Tror både Hanna og Philip kan gå langt, men det er mange av de andre som er flinke. Får litt spader av Navid når han blir intervjuet, men han er flink til å danse.

Jeg liker årets versjon med at det er dommerne som velger av de tre dårligste jentene og guttene. Da slipper man den dumme situasjonen fra i fjor, der flere flinke jenter røyk ut fordi han dårlige breake-fyren var dårlig til å danse, men ble "reddet" av fjortiser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger dere med nå?

Blir spennende å se. Hip Hop'en til Alex og Vegard var kuul.

Edit:

Marit og Eric var også kjempebra.

Endret av Pimbila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er veldig mange gode i år, ja.

Men Anett og Anette er litt for kjedelige, synes jeg, så det gjør ikke noe at de går, men av guttene vet jeg ikke. Hugo, kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mange jenter i dag som var dårligere enn Anett :tristbla: Og så var jeg faktisk ikke så imponert over Philip og Hanna denne gangen. Men det skal kanskje litt til å leve opp til forrige runde....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anett og Hugo røyk ut i dag.

Syntes det var greit i dag, selv om det var andre par som egentlig gjorde det litt dårlig men gikk videre likevel.

Blir spennende å se hva Anette og Lars-Olav får til neste uke, siden begge vel er ballroom-dansere. Håper de trekker noe de kan briljere på, så man får se hva de virkelig duger til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal si jeg synes de har valgt litt for mange breakere/hip-hop dansere i år jeg. Er jo de som tid, og tid igjen har vist seg har vanskeligst for å adoptere nye dansestiler- derfor synes jeg nivået generellt er litt lavere. Men de er utrolig flinke innen sin gren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg er superimponert og fasinert over Mona jeg!

Hun er hip-hopper eller breaker er hun ikke? men hun fikset african jaz supert og jeg synes faktisk hun fikset moderne innmari bra også jeg.

og når det er snakk om ikke å fikse stiler, så er vel ikke nødvendigvis pardanserne og sportsdanserne flinkest til å tilegne seg hip-hop og breake heller, da det er totalt forskjellig måte å bevege seg på og standarddanserne HAR lært teknikk som de må kutte ut, ikke enkelt det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Mona og Alexandra er mine favoritter også. Hun eldste av de fixer de fleste dansestiler.. Hun har det virkelig i seg.

Akk..jeg får lyst til å begynne å danse etter hvert program :ler:

Men han dommeren blir jeg rett og slett litt flau av å høre på.. "dere er FANTASTISKE".. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...