Gå til innhold

dansefeber 07


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
Husker dere han amerikanske fra auditionen i Bergen som var så frekk og teit mot de Absence-gutta. De i juryen sa han hadde attitude-problemer. Men jeg så han ikke i feberdagene, selv om han kom videre dit. Godt var det.

Han var vel bare med for å få sine 15minutter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jupp la også merke til han amerikanske som kom videre men som ikke var med på Feberdagene, han hadde skikkelig attityd-problemer ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kan Anette og Lars Olav dra. De gir meg ingenting. Eller Endre, Navid og Sara. Men etter det vil jeg ikke at noen skal dra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Leela_

Idag gikk vel Lars Olav og Sara ut, helt greitfor meg igrunn, selv om Sara er rå på hip hop, men hun er kanskje ikke skapt for pardans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, listen over folk som fint kan gå ut begynner å bli faretruende kort. Men det er jo egentlig bra, at man har mange som man ikke vil bli kvitt. :)

Tror Anett ryker neste uke, siden hun har vært i grenseland så mange ganger. Veldig synd, for hun er veldig flink på latin. Av gutta så ligger kanskje Navid og Endre dårligst an? Jeg er ikke veldig begeistret for Eric og Marit heller, men de har tydeligvis en stor nok fan-base til at de klarer seg noen runder til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Jeg var enig med avgjørelse i går...

Jeg heia på Navid...en smule forelsket i han  :sjarmor:

Bare så utrolig han danser, ble litt inspirert av han.

Også Hanne er helt rå også....

Ja hun er rå, men Navid? Ja, hver sin smak. Han er sikkert flink til å nesten ? være selvlært, men allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var også enig i dommernes avgjørelse om hvem som gikk ut i går.

Det var jeg også.

Tipper Anette er den som ryker neste gang med mindre hun trekker "sin" dans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg grønn over Navid og den dumma anda hans! :forvirret:

Han klarer tydeligvis å sjarmere fjortisene med den :ler:

Irriterer meg mer over Vegard (?) og hans "freakshow"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vegard er mange ganger bedre enn Navid, synes jeg. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes Navid er litt "falsk". Jeg kjøper ikke helt det "sårbarhet"-opplegget han kjører. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han klarer tydeligvis å sjarmere fjortisene med den :ler:

Irriterer meg mer over Vegard (?) og hans "freakshow"!

helt enig, han sier "freakshow" så ofte at man skulle tro han nettop hadde lært ordet... blir litt som når smågutter nettop har lært å si faen, de vet ikke egentlig helt hva det betyr, men elsker å bruke det, hele tiden, til alt... :ler:

Navid ja... jeg synes han er litt vel snål utenfor scenen, men jeg synes faktisk han får til å DANSE veldig følelsesfullt, og DET er jaggu ikke bare bare.

det er andre der som kan mer teknikk og som kan mer om dans "riktig" en det han gjør, men som fokuserer så mye på teknikk at de glemmer å være med i dansen i følelsene.

og, det er vel hva han gjør PÅ scenen som bør være avgjørende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg irriterer meg over både Navid og ho der hip- hop dommardama. Ho e berre for intens for meg. Og anda hans sku eg gjerne kjørt ut på Grønnmo heilt sjøl! Og for dåkke som veit kor lite eg køyre bil, så seier det ein del altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si navid er den av dem som faktisk skiller seg ut jeg.. og det er nettopp sånne mennesker som bør komme videre... de som ikke er som alle oss andre, men gjør noe ut av seg. litt snål er han ja, men jammen meg flink og da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...