Gå til innhold

dansefeber 07


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det var dumt at Chenno gikk ut. Han var utrolig flink til å breake...

Regnet nesten med at Trine Lise ville ryke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var en riktig avgjørelse at Trine Lise måtte ut, men synes ikke det var riktig at Chenno måtte ut.

Forøvrig så synes jeg Hanna er helt fantastisk når hun danser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Hanna, er det hun lille, asiatiske? Hun er utrolig å flott å se på når hun danser.

Liker også hun med det store håret som danset tidlig i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en ting jeg ikke helt skjønner (første gang jeg ser dansefeber :sjenert:) og det er:

Alle har jo fast partner, så da må vel et og et PAR gå ut, ikke sant?

Hva skjer hvis to som ikke er et opprinnelig par går ut, må en annen få en ny dansepartner da eller? (Blei litt :forvirret: av det jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Digger Dansefeber! Har ikke sett på kvalifiseringsrundene, men etter det jeg såg igår er mine favoritter: Anette, Hanna og Michelle av jentene. Og hos gutta Hugo, Philip og Ole-Petter. Ole-Petter er såååå søt.

Gleder meg til neste tirsdag ;)

Hmmm.... må legge til at det var kult å se på Veronic også da....

Endret av *Shira*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er en ting jeg ikke helt skjønner (første gang jeg ser dansefeber :sjenert:) og det er:

Alle har jo fast partner, så da må vel et og et PAR gå ut, ikke sant?

Hva skjer hvis to som ikke er et opprinnelig par går ut, må en annen få en ny dansepartner da eller? (Blei litt :forvirret: av det jeg..)

Nei, de har ikke fast partner, de trekker nye partnere til hver runde.

Hver uke så må de tre "svakeste" parene danse på nytt, men da solo.

Dommerne bestemmer så hvilken jente og hvilken gutt som skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så synes jeg Hanna er helt fantastisk når hun danser..

helt enig, jeg blir helt rørt av å se henne danse, den moderne dansen hun og partner danset i går var helt utrolig vakker å se på.

Men det er en ting jeg ikke helt skjønner (første gang jeg ser dansefeber :sjenert:) og det er:

Alle har jo fast partner, så da må vel et og et PAR gå ut, ikke sant?

Hva skjer hvis to som ikke er et opprinnelig par går ut, må en annen få en ny dansepartner da eller? (Blei litt :forvirret: av det jeg..)

alle danser med partner, så blir de dårligste parene stemt ut av seerne, da danser hver danser sin solo alene og blir dømt av dommerne hvem som får bli og hvem som drar, altså uavhengig av par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg helt inne på alle navnene, følger ikke med fast. Men mine barn gjør det, og de gikk omtrent bananas i sofaen igår under den moderne dansen ( det var antagelig Hanna?) og ropte at jeg måtte komme å se, tvert! Og at en 11 og 9-åring blir så fasinert av moderne dans sier kanskje noe om kvaliteten?Det var helt nydelig, utrolig vakkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis to stykker som ikke danser i par går ut vil de to uten partner bli "parret"

trodde de valgte nye partnere og nye danser hver gang jeg? det er slik de gjorde det på det amerikanske ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde de valgte nye partnere og nye danser hver gang jeg? det er slik de gjorde det på det amerikanske ihvertfall.

det trodde jeg oxo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

trodde de valgte nye partnere og nye danser hver gang jeg? det er slik de gjorde det på det amerikanske ihvertfall.

Nytt opplegg i år. De har samme partner hele veien, men mindre dansepartneren ryker ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg helt inne på alle navnene, følger ikke med fast. Men mine barn gjør det, og de gikk omtrent bananas i sofaen igår  under den moderne dansen ( det var antagelig Hanna?) og ropte at jeg måtte komme å se, tvert! Og at en 11 og 9-åring blir så fasinert av moderne dans sier kanskje noe om kvaliteten?Det var helt nydelig, utrolig vakkert!

Jeg måtte faktisk felle en tåre eller to da Hanna og Philip danset i går. Den dama er helt rå. Utrolig imponert! Synes forresten også at de to passer godt til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nytt opplegg i år. De har samme partner hele veien, men mindre dansepartneren ryker ut.

:Nikke: akkurat som i den andre sesongen av den amerikanske. Der byttet de heller ikke partner annet enn hvis en røyk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var enig med avgjørelse i går...

Jeg heia på Navid...en smule forelsket i han :sjarmor:

Bare så utrolig han danser, ble litt inspirert av han.

Også Hanne er helt rå også....

Kjempe kult program synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt opplegg i år. De har samme partner hele veien, men mindre dansepartneren ryker ut.

Å?! Det hadde jeg ikke fått med meg. Regnet med at det var slik det har vært andre år, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...