Gå til innhold

dansefeber 07


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun så litt rar ut, ja.

Er helt enig i at Michelle burde vunnet. Men nå heier jeg på Hanna. Har til og med stemt.

Endret av Meep
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah fortjente vel sånn sett å vinne, men har nok heiet på Eric hele veien! Han er den som har utvikla seg mest og det er jo halve poenget med programmet, mener jeg da. Men for all del, Hannah er en flott danser, ingen tvil om det! =)

Nå håper jeg bare Eric kommer seg fort tilbake som friøst på Modern Design slik at jeg kan klippe meg igjen. (greit å ha noe deilig å se på mens man blir klippet :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Nå håper jeg bare Eric kommer seg fort tilbake som friøst på Modern Design slik at jeg kan klippe meg igjen. (greit å ha noe deilig å se på mens man blir klippet :P)

Jobber han som frisør?? Deilig er bare fornavnet. Herlig smil+++ Morsomt at Hanna vant, men jeg synes Michelle er hakket dyktigere. Hanna har nok vunnet mange hjerter på dommer-uttalelser som "lite menneske men stor danser" etc. Man trenger vel ikke gjøre et poeng ut av høyden til folk og fremstille det som noe oppsiktsvekkende at ei på 1.56 cm er flink på dansegulvet. Michelle med sine nærmere 180 eller noe er jo dømt til å bli "disfavorisert" pga. slike fremstillinger.

Kan noen fortelle meg i hva slags rekkefølge de danset solodansene sine? Har ikke sett finalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah fortjente vel sånn sett å vinne, men har nok heiet på Eric hele veien! Han er den som har utvikla seg mest og det er jo halve poenget med programmet, mener jeg da. Men for all del, Hannah er en flott danser, ingen tvil om det! =)

Nå håper jeg bare Eric kommer seg fort tilbake som friøst på Modern Design slik at jeg kan klippe meg igjen. (greit å ha noe deilig å se på mens man blir klippet :P)

hm hvor har han denne salongen?? bare litt sm nysgjerrig :sjenert:

til siste spm:

først danset de to i par, deretter danset de i par av samme kjønn...guttenes dans var helt rå!! deretter dansen dem solo etter at bjørn ble stemt ut. først hanna så eric så michelle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah fortjente vel sånn sett å vinne, men har nok heiet på Eric hele veien! Han er den som har utvikla seg mest og det er jo halve poenget med programmet, mener jeg da. Men for all del, Hannah er en flott danser, ingen tvil om det! =)

Nå håper jeg bare Eric kommer seg fort tilbake som friøst på Modern Design slik at jeg kan klippe meg igjen. (greit å ha noe deilig å se på mens man blir klippet :P)

Er han frisør? Åhh, kunne tenkt meg å bli klippet av han ja :sjarmor: Det blikket og det smilet, og de magemusklene. Husker han gikk forbi meg på Oslo City og smilte det fantastiske smilet sitt i min retning.. siden den gang har han vært min favoritt ja :ler:

Syntes Michelle eller Eric (pga den enorme utviklingen) burde vunnet, så ble superskuffa da Hanna vant.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jobber som frisør på modern design på kvadat (sandnes/stavanger) Og det er visst allerede køer for å bli klippet av han! hehe.. Han er ennå lærling da, men utrolig dyktig har jeg forstått. Men for å skuffe dere, han har kjæreste. Også hun frisør... Har hørt rykter om at de er forlovet, men er ikke sikker! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...