Gjest Tigerjente Skrevet 21. februar 2007 #41 Del Skrevet 21. februar 2007 Husker dere han amerikanske fra auditionen i Bergen som var så frekk og teit mot de Absence-gutta. De i juryen sa han hadde attitude-problemer. Men jeg så han ikke i feberdagene, selv om han kom videre dit. Godt var det. ← Han var vel bare med for å få sine 15minutter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. februar 2007 #42 Del Skrevet 23. februar 2007 Jupp la også merke til han amerikanske som kom videre men som ikke var med på Feberdagene, han hadde skikkelig attityd-problemer ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 27. februar 2007 #43 Del Skrevet 27. februar 2007 Are you ready, girls? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 27. februar 2007 #44 Del Skrevet 27. februar 2007 I dag kan Anette og Lars Olav dra. De gir meg ingenting. Eller Endre, Navid og Sara. Men etter det vil jeg ikke at noen skal dra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. februar 2007 #45 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg får bare mer og mer sansen for Bjørn og Ellen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 27. februar 2007 #46 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva er det egentlig med han i dommerpanelet? Skulle jeg stemt ut noen, så skulle det vært ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 27. februar 2007 #47 Del Skrevet 27. februar 2007 Er enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel2006 Skrevet 27. februar 2007 #48 Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som kan fortelle meg hvem som røyk ut i kveld også ?? Jobber sent i dag også gitt.. Jeg som digger dansefeber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 27. februar 2007 #49 Del Skrevet 27. februar 2007 Idag gikk vel Lars Olav og Sara ut, helt greitfor meg igrunn, selv om Sara er rå på hip hop, men hun er kanskje ikke skapt for pardans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 27. februar 2007 #50 Del Skrevet 27. februar 2007 Ja, listen over folk som fint kan gå ut begynner å bli faretruende kort. Men det er jo egentlig bra, at man har mange som man ikke vil bli kvitt. Tror Anett ryker neste uke, siden hun har vært i grenseland så mange ganger. Veldig synd, for hun er veldig flink på latin. Av gutta så ligger kanskje Navid og Endre dårligst an? Jeg er ikke veldig begeistret for Eric og Marit heller, men de har tydeligvis en stor nok fan-base til at de klarer seg noen runder til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 27. februar 2007 #51 Del Skrevet 27. februar 2007 Neste gang skal altså Anette danse med Navid. Snakk om uodda par! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 28. februar 2007 #52 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg var enig med avgjørelse i går... Jeg heia på Navid...en smule forelsket i han Bare så utrolig han danser, ble litt inspirert av han. Også Hanne er helt rå også.... ← Ja hun er rå, men Navid? Ja, hver sin smak. Han er sikkert flink til å nesten ? være selvlært, men allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 28. februar 2007 #53 Del Skrevet 28. februar 2007 Var også enig i dommernes avgjørelse om hvem som gikk ut i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 28. februar 2007 #54 Del Skrevet 28. februar 2007 Var også enig i dommernes avgjørelse om hvem som gikk ut i går. ← Det var jeg også. Tipper Anette er den som ryker neste gang med mindre hun trekker "sin" dans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 2. mars 2007 #55 Del Skrevet 2. mars 2007 Irriterer meg grønn over Navid og den dumma anda hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 2. mars 2007 #56 Del Skrevet 2. mars 2007 Irriterer meg grønn over Navid og den dumma anda hans! ← Han klarer tydeligvis å sjarmere fjortisene med den Irriterer meg mer over Vegard (?) og hans "freakshow"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 2. mars 2007 #57 Del Skrevet 2. mars 2007 Vegard er mange ganger bedre enn Navid, synes jeg. Jeg kan ikke noe for det, men jeg synes Navid er litt "falsk". Jeg kjøper ikke helt det "sårbarhet"-opplegget han kjører. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 4. mars 2007 #58 Del Skrevet 4. mars 2007 Han klarer tydeligvis å sjarmere fjortisene med den Irriterer meg mer over Vegard (?) og hans "freakshow"! ← helt enig, han sier "freakshow" så ofte at man skulle tro han nettop hadde lært ordet... blir litt som når smågutter nettop har lært å si faen, de vet ikke egentlig helt hva det betyr, men elsker å bruke det, hele tiden, til alt... Navid ja... jeg synes han er litt vel snål utenfor scenen, men jeg synes faktisk han får til å DANSE veldig følelsesfullt, og DET er jaggu ikke bare bare. det er andre der som kan mer teknikk og som kan mer om dans "riktig" en det han gjør, men som fokuserer så mye på teknikk at de glemmer å være med i dansen i følelsene. og, det er vel hva han gjør PÅ scenen som bør være avgjørende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 4. mars 2007 #59 Del Skrevet 4. mars 2007 Eg irriterer meg over både Navid og ho der hip- hop dommardama. Ho e berre for intens for meg. Og anda hans sku eg gjerne kjørt ut på Grønnmo heilt sjøl! Og for dåkke som veit kor lite eg køyre bil, så seier det ein del altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 4. mars 2007 #60 Del Skrevet 4. mars 2007 må si navid er den av dem som faktisk skiller seg ut jeg.. og det er nettopp sånne mennesker som bør komme videre... de som ikke er som alle oss andre, men gjør noe ut av seg. litt snål er han ja, men jammen meg flink og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå