Gå til innhold

dansefeber 07

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

jeg håper på Bjørn eller Hanna, det gjør meg ingenting om Michelle vinner heller da, hun er rådyktig i det meste hun gjør.

Eric synes jeg er for svak på standarddanser til å vinne hele greia, men ser at det er mulig siden han vel er den kjekkeste av dem med finest kropp og kulest attitude. Men det er vel den jeg minst håper vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper på Michelle. Synes hun er veldig bra, i tillegg til å ha bra attitude.

Hvis Bjørn vinner, så har han vel vunnet både Dansefeber og Skal vi danse. Det hadde jo vært kult det også.

Hanne fortjener også å vinne. Hun er muligens en enda bedre danser enn Michelle av jentene, men det hender hun forsvinner litt.

Eric er definitivt den hotteste og kuleste av gutta, men skulle heller hatt Philip i finalen. Håper ikke Eric vinner, siden han er den av danserne som er minst teknisk begavet, men jaja. Det er jo publikum som stemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gloria

Ser bare at en del her nevner at "publikum bestemmer" o.l...vi er jo publikum/folket.så hva med å ta en del i den avgjørelsen? Jeg personlig holder en knapp på Bjørn og Hanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg har stemt. :)

Problemet er bare at for hver "voksen" person som ser på ferdigheter, så er det 10 fjortisjenter som ser på glis og biceps. ;)

Men jeg kommer til å stemme på tirsdag, med mindre noe veldig spesielt skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi følte meg som en av disse fjortissene du refererte til nå ja... ble truffet der ja :sjenert:

men er langt fra noen fjortiss, det begynner å bli leeenge siden. men jeg er fortsatt litt på eric for det. fordi han haren utrolig sjarm og har hatt den beste utviklingen. både michelle, og bjørn har jo faktisk hele veien vært flinke og en av "favorittene". eric har faktisk vært langt nede, om jeg kan kalle det det, og jobbet seg oppover og blitt en flink danser - der har man sett fremskritta tydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eric er en kjempeflott gutt, og var råsexy i djeveldansen med Michelle for noen uker siden!

Men jeg synes Hannah er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, jeg har stemt. :)

Problemet er bare at for hver "voksen" person som ser på ferdigheter, så er det 10 fjortisjenter som ser på glis og biceps. ;)

Men jeg kommer til å stemme på tirsdag, med mindre noe veldig spesielt skjer.

sant, så jeg stemte fire ganger på hanna sist tirsdag... :ler:

hadde store planer om å stemme flere ganger på henne i morgen også, men fant plutselig ut at jeg er jo på kurs, så jeg får ikke sett den hersens finalen... :sur::sur: gjett om jeg ble furten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ordna meg slik at jeg er hjemme og får sett på finalen!! gjett om jeg gleder meg.... og gruer litt og faktisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

uff, jeg synes det er vanskelig å vite hvem som er favoritt i år egentlig. Synes alle fire er kjempeflinke, og veldig forskjellige. Må nok tenke litt på dette altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilja :-)

Jeg heier på Eric ( :wow: ) og Michelle. Bjørn er selvsagt dyktig, men synes kanskje han blir litt anonym. Det samme med Hanna. Eric og Michelle derimot, gløder det av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Meg å!

Michelle er jo den som burde vunnet.. Men kan det ikke være at hun danset sist, og derfor så ble det ikke nok tid til å stemme like mye?

Men bare se fra i fjor da adil vant, som heller ikke hadde erfaring.. Eric "er" en adil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...