aline Skrevet 11. april 2007 #121 Del Skrevet 11. april 2007 jeg håper på Bjørn eller Hanna, det gjør meg ingenting om Michelle vinner heller da, hun er rådyktig i det meste hun gjør. Eric synes jeg er for svak på standarddanser til å vinne hele greia, men ser at det er mulig siden han vel er den kjekkeste av dem med finest kropp og kulest attitude. Men det er vel den jeg minst håper vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Freken Skrevet 12. april 2007 #122 Del Skrevet 12. april 2007 Håper aller helst Hannah vinner hele Dansefeber. ← Me too... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 12. april 2007 #123 Del Skrevet 12. april 2007 Jeg håper på Michelle. Synes hun er veldig bra, i tillegg til å ha bra attitude. Hvis Bjørn vinner, så har han vel vunnet både Dansefeber og Skal vi danse. Det hadde jo vært kult det også. Hanne fortjener også å vinne. Hun er muligens en enda bedre danser enn Michelle av jentene, men det hender hun forsvinner litt. Eric er definitivt den hotteste og kuleste av gutta, men skulle heller hatt Philip i finalen. Håper ikke Eric vinner, siden han er den av danserne som er minst teknisk begavet, men jaja. Det er jo publikum som stemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 12. april 2007 #124 Del Skrevet 12. april 2007 Ser bare at en del her nevner at "publikum bestemmer" o.l...vi er jo publikum/folket.så hva med å ta en del i den avgjørelsen? Jeg personlig holder en knapp på Bjørn og Hanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 12. april 2007 #125 Del Skrevet 12. april 2007 Tro meg, jeg har stemt. Problemet er bare at for hver "voksen" person som ser på ferdigheter, så er det 10 fjortisjenter som ser på glis og biceps. Men jeg kommer til å stemme på tirsdag, med mindre noe veldig spesielt skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 13. april 2007 #126 Del Skrevet 13. april 2007 hihi følte meg som en av disse fjortissene du refererte til nå ja... ble truffet der ja men er langt fra noen fjortiss, det begynner å bli leeenge siden. men jeg er fortsatt litt på eric for det. fordi han haren utrolig sjarm og har hatt den beste utviklingen. både michelle, og bjørn har jo faktisk hele veien vært flinke og en av "favorittene". eric har faktisk vært langt nede, om jeg kan kalle det det, og jobbet seg oppover og blitt en flink danser - der har man sett fremskritta tydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 14. april 2007 #127 Del Skrevet 14. april 2007 Eric er en kjempeflott gutt, og var råsexy i djeveldansen med Michelle for noen uker siden! Men jeg synes Hannah er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. april 2007 #128 Del Skrevet 16. april 2007 Tro meg, jeg har stemt. Problemet er bare at for hver "voksen" person som ser på ferdigheter, så er det 10 fjortisjenter som ser på glis og biceps. Men jeg kommer til å stemme på tirsdag, med mindre noe veldig spesielt skjer. ← sant, så jeg stemte fire ganger på hanna sist tirsdag... hadde store planer om å stemme flere ganger på henne i morgen også, men fant plutselig ut at jeg er jo på kurs, så jeg får ikke sett den hersens finalen... gjett om jeg ble furten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
treningsjenta Skrevet 16. april 2007 #129 Del Skrevet 16. april 2007 jeg har ordna meg slik at jeg er hjemme og får sett på finalen!! gjett om jeg gleder meg.... og gruer litt og faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 16. april 2007 #130 Del Skrevet 16. april 2007 uff, jeg synes det er vanskelig å vite hvem som er favoritt i år egentlig. Synes alle fire er kjempeflinke, og veldig forskjellige. Må nok tenke litt på dette altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 17. april 2007 #131 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg heier på Eric ( ) og Michelle. Bjørn er selvsagt dyktig, men synes kanskje han blir litt anonym. Det samme med Hanna. Eric og Michelle derimot, gløder det av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agbre Skrevet 17. april 2007 #132 Del Skrevet 17. april 2007 Heia Hanna, heia Hanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 17. april 2007 #133 Del Skrevet 17. april 2007 Heia Bjørn eller Michelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. april 2007 #134 Del Skrevet 17. april 2007 Michelle er jo helt rå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 17. april 2007 #135 Del Skrevet 17. april 2007 Heia Eric eller Michelle. (Men blir ikke sur om Hanna eller Bjørn vinner heller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 17. april 2007 #136 Del Skrevet 17. april 2007 Heia Michelle!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billie Skrevet 17. april 2007 #137 Del Skrevet 17. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meep Skrevet 17. april 2007 #138 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg ble skikkelig sjokkert over at Michelle gikk ut nå! Hvis Hannah ikke vinner så burde noen snu seg i graven! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 17. april 2007 #139 Del Skrevet 17. april 2007 Meg å! Michelle er jo den som burde vunnet.. Men kan det ikke være at hun danset sist, og derfor så ble det ikke nok tid til å stemme like mye? Men bare se fra i fjor da adil vant, som heller ikke hadde erfaring.. Eric "er" en adil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leiababe Skrevet 17. april 2007 #140 Del Skrevet 17. april 2007 Ååååhhhhh spennende!!!!!! Engasjert, jeg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå