Gå til innhold

dansefeber 07

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg synes Hanna eller Ellen er suverent best av jentene. Holder en liten knapp på Hanna jeg, er noe med henne som jeg liker så godt. Av guttene så synes jeg Phillip er kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag gikk Ellen og Vegard ut.

Helt greit at Vegard gikk ut, særlig når han sto igjen mot Philip. Men syntes ikke Ellen skulle gått ut. Prøvde å stemme på henne, men det hjalp jo ikke. :( Enhver danser som danser på tåspissene til Run DMC fortjener å komme blant de 4 beste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Ellen gikk ut. Men jeg håpet at Vegard gikk.

Jeg vil ikke at noen av de som er igjen skal gå ut... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhver danser som danser på tåspissene til Run DMC fortjener å komme blant de 4 beste. :)

Ja, tror det er veldig mange som ikke har en anelse hvor forferdelig vondt og vanskelig det er å danse på tåspiss. Ellen var den klart dyktigste teknisk, og utrolig profesjonell i alt hun gjør, itillegg til at hun viser en enorm danseglede. Men nå har Ellen hatt mange dansejobber tidligere, så tror nok hun skal klare seg ;)

Synd Ellen gikk ut. Men jeg håpet at Vegard gikk.

Jeg vil ikke at noen av de som er igjen skal gå ut...  :frustrert:

Jeg håper Alex og Eric ryker nå. Men utfra stemmegivingen til nå tror jeg det blir Hanna, Alex, Bjørn og Eric i finalen. Jeg håper vel egentlig Michelle vinner, men tror det blir Alex eller Hanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror det er veldig mange som ikke har en anelse hvor forferdelig vondt og vanskelig det er å danse på tåspiss. Ellen var den klart dyktigste teknisk, og utrolig profesjonell i alt hun gjør, itillegg til at hun viser en enorm danseglede. Men nå har Ellen hatt mange dansejobber tidligere, så tror nok hun skal klare seg ;)

Jeg håper Alex og Eric ryker nå. Men utfra stemmegivingen til nå tror jeg det blir Hanna, Alex, Bjørn og Eric i finalen. Jeg håper vel egentlig Michelle vinner, men tror det blir Alex eller Hanna.

Så Ellen i Hair i vinter. Det var før hun var plukket ut som finalist til Dansefeber, men jeg tror jeg hadde sett henne på de første programmene, og la merke til henne i forestillingen.

Jeg håper nå på samme finale som det du gjør.

Men jeg håpet inntil i kveld at Ellen skulle være der sammen med Hanna, Bjørn og Philip, men slik gikk det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Greit at Vegard gikk ut, men neste gang blir det vanskelig å si ift guttene. Bjørn og Phillip er jo veldig gode, men er et eller annet med Eric også. Dessuten har han utviklet seg noe voldsomt. Hadde håpet Alex skulle ryke i dag, men får satse på neste uke. Uansett blir det vanskelig å stemme neste uke, de som er igjen er så knallgode..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg at de mest allsidige og best tekniske danserne forsvinner!Verken Alexandra eller Erik fortjener å stå igjen nå. Men, sånn blir det når det er "folket" som bestemmer, som ikke har peiling.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Eric og Hannah!! Eric har utviklet seg veldig og gjør det bra i alle stilarter synes jeg. Dessuten er han ganske kjekk og utrolig lik på mannen min! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eric er deilig :sikle:

Det var de som kom i finalen jeg tippet ville være der ;)

Jeg syntes michelle er rå, og hannah er så følsom i sine danser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp eric...namm namm namm....*slurps* hehe....

eric må vinne!! av jentene liker jeg michelle synd de ikke kårer en jente og en gutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg håper stadig på Hanna, og selv om Erik ser bra ut og er flink, så synes jeg han er svakere en de andre sånn allsidig-messig. Philip var mer allsidig, selv om han ikke var like spennende i soloen sin synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philip var kjedelig og jeg har ikke lagt merke til han noe egentlig før denne episoden.

Men ejg tror egentlig hannah vil vinne selv om ejgvil michelle skal .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for at Eric gikk videre. Han er skikkelig smaski-smaski :-D. Men jeg synes han var mest spennede å se på dansemessig også.

Forøvrig liker jeg både Bjørn og Philip også, men synes Eric (hip hop ol.l) er mer underholdende. Soloen hans i går var tøff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...