Gå til innhold

dansefeber 07

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes Mona og Ole Petter danset bra i dag! Synd at Mona skadet seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frykter nå at de beste forsvinner ut når fjortisene skal avgjøre. Michelle og Ellen er de beste danserne som deltar, men har måttet danse solo flere ganger nå. Ellen er den teknisk klart dyktigste, mens beina til Michjelle er helt rå. Men jeg frykter at de er "for flinke". Tror også disse danserne kan få mest mulig ut av et stipend. 16-åringene burde avslutte skole og lære seg grunnleggende teknikk før de skal ut i verden.

Skrevet

Ja, Ellen og Michelle er kjempeflinke!

Skrevet

Nei, så trist at Michelle er ute av konkurransen. Var så sikker på at Marit måtte hjem i dag... Synes ikke hun fortjente å gå videre. :forvirret:

Skrevet

Veldig synd at Michelle røk ut i dag. Endre var den av guttene jeg syntes det var greiest at gikk i dag. Jeg syntes at Marit burde gått ut også. Jaja, får håpe hun ryker neste gang.

Håper at Mona ikke har skadet seg for mye, og at hun blir bra igjen til neste uke!

Skrevet

Helt greit at Endre gikk ut. Men nå vil jeg ikke at flere gutter skal gå...

Hadde håpet at Marit gikk i dag, så da får vi se om det skjer neste gang.

Skrevet

Ser at Mona er ute nå :grine:

Det er kjempesynd, hun er utrolig flink!

Skrevet
Ser at Mona er ute nå  :grine:

Det er kjempesynd, hun er utrolig flink!

:overrasket: nei??? hun er en av mine favoritter, hvorfor er hun ute NÅ?

pga skaden?

Skrevet

uff, så synd, syntes virkelig hun var blant de som skulle kommet lengst av jentene.

Skrevet

Jeg synes det er kjempe kjempe synd Mona måtte trekke seg, men er likevel kjempeglad Michelle kommer tilbake. Skulle bare helst hatt de begge med videre....

Skrevet

Nei jeg vil ikke at Mona skal gå :grine: Hun er jo en av favorittene mine!

Det var skikkelig leit å se at hun sto der og gråt foran dommerne. Og det så utrolig vondt ut, så jeg skjønner jo at det må leges.

Skrevet

Er imponert over Mona. Utrolig proft. Skulle nesten ikke tro at hun hadde skadet seg når hun danset videre.Jeg hadde nok ikke vært så tøff.

Skrevet

Synd at Mona ikke kunne være med videre.

Synes det var riktig at Marit og han breakeren måtte ut i dag.

Skrevet

Hvilken breaker var det som røk ut sammen med Marit ??

Skrevet

Ja, skulle gjerne hatt med Mona videre. Hun har vært veldig allsidig, i motsetning til et par andre, både gutter og jenter. Dommer-Merethe mente tydeligvis det samme, med den lille frøydianske forsnakkelsen hennes. (Må ha vært veldig surt for Marit...)

Syntes det var greit at Marit gikk ut, og at Michelle var sikker. For noen uker siden ville jeg nok vært skuffet over at Ole Petter gikk ut i stedet for Eric, men Eric har vært veldig flink de siste gangene, så det var ganske greit.

Skrevet

Kjempe glad for at Michelle fikk en ny sjangse. Hun er den ultimate danser. Fy flate så gjennomført bra!!!! Håper hun får danse disco neste gang, hadde vært kult. Philip er også en favoritt. Den som skuffet mest i går var Alex, spesielt siste dansen. Skikkelig ustø, og da snakker jeg ikke om når hun stod i stigen.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Syns det var dumt at Ole-petter røk ut, men de andre var vel egentlig flinkere enn han denne gang.

Mona sku ha fått sjangsen, tror hun hadde nådd langt. Synd med kneet, men hun kan jo melde seg på igjen til neste år, om de finner det for godt med en runde til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...