Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva synes dere om denne buketten? (Kanskje i en annen farge) Hadde egentlig tenkt meg noe med flere typer blomster, men så denne, og ble bergtatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!!!

Den kaketopp-tradisjonen var søt da (og fin topp!), mye artigere enn alt mulig annet. :Nikke:

Ja, ikke sant?

Så fin kaketopp! :)

Og så detaljerte planer dere har for alt mulig! :dåne:

Det er fordi vi har kjöpt inn noen av greiene (tallerkenene og lysene)

Åååå, det høres helt nyyyydelig ut *misunnelig*

Dine planer var vel i grunnen i samme gate?

Du har jammen meg god kontroll altså!!! Du bor i Spania ja... Så herlig da!!! :jepp:

Vet ikke helt jeg... Det med kontroll altså.

Det høres kjempelekkert ut Amadea! :hoppe:

Takk! :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sendt forespörsel om fraktkostnader for den kaketoppen.

Ellers driver vi med trykksakene, som kjaerestens fetter skal hjelpe oss med.

Vi skal ha et menykort til hver kuvert slik at folk kan ta den med seg som et minne.

Tror vi kommer til å droppe bordkort. Vi skal ha runde bord og kommer til å sette opp en bordplan hvor hver enkelt ser hvilket bord de tilhörer. Vi tenker på å gi hvert bord et navn, i stedet for et nummer som er det vanlige. Vi har vaert innom f.eks forskjellige blomstertyper, hvor den blomsten kunne vaere et innslag i dekorasjonen. Men vi fant ut det ble litt rotete. Så nå virker det som om vi lander på stedsnavn. F.eks Röros og Cordoba. Så lager vi en liten brosjyre til hvert bord hvor vi forteller litt om stedet (eller kanskje vi bare setter opp et bilde og et navn, vi får se...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort norsk bryllup

Lite spansk bryllup

:)

PM da?... Er offisiellt nysgjerrig! :fnise:

Den brudebuketten var kjempelekker! Gå for den!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PM da?... Er offisiellt nysgjerrig! :fnise:

Den brudebuketten var kjempelekker! Gå for den!!!

Jeg er også nysgjerrig. :fnise:

Veldig fin blomsterbukett, hvilken farge har du lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor mange som kommer enda, men vi blir over hundre i hvert fall.

Farge på calla... Hvilke farger finnes denne blomsten i egentlig? Finnes rosa? hehe. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Vet ikke helt hvor mange som kommer enda, men vi blir over hundre i hvert fall.

Farge på calla... Hvilke farger finnes denne blomsten i egentlig? Finnes rosa? hehe. :fnise:

Calla finnes i utrolig mange farger, har sett lilla, oransje, hvit og gul men er usikker på rosa :ler: Snakk med en blomsterbutikk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fiiiine i rosa! Jeg må höre med blomsterbutikken om det er vanskelig å få tak i disse. Hvis ikke er jo lilla greit. Gult og oransje er ikke så veldig fine farger til meg. Hvitt er jo greit, men jeg skulle egentlig gjerne hatt litt farge på buketten. Blir så mye hvitt, elfenben, beige osv ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva synes dere om denne buketten? (Kanskje i en annen farge) Hadde egentlig tenkt meg noe med flere typer blomster, men så denne, og ble bergtatt...

Lekker bukett!! Likte at det var perler rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om denne buketten? (Kanskje i en annen farge) Hadde egentlig tenkt meg noe med flere typer blomster, men så denne, og ble bergtatt...

Oi.. den var lekker. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var fint, men jeg lurer faktisk på om jeg skal be om silkebånd eller noe og sette den kamébrosjen på.

Rosa var fint! Lilla også! Må höre med blomsterbutikken hva de mener.

Nå har jeg bestilt den kaketoppen forrresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fargen på denne var jo også bare helt nydelig! Vet ikke hva jeg synes om strådene, men de små, hvite blomstene var supersöte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...