Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen! Nå måtte jeg oppdatere meg litt. Skal si du har kontroll... Gøy å lese om alt altså. Håper du hadde en fin 17.mai. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

For ett utrolig flott strømpebånd du har. Er det noen som helst mulighet for å få oppskriften på den? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Så koselig at dere er innom dagboka mi. Jeg hadde en veldig fin 17. mai, men denne uka har vaert fryktelig töff...

Det har ikke vaert så mye bryllupsplanlegging i det siste, men nå er vi i gang igjen. Kjaeresten har ordnet med piano i dag og dessuten fikset litt på detaljer rundt teltselskapet og cateringen og samarbeidet dere i mellom.

Jeg har vaert og prövd kjolen i dag og jeg ble såååå glad for den er så kjempefin! Gleder meg masse, masse til å bruke den! Hun fikset litt til på den og satte på noen knappenåler her og der og satte på en blomst i siden som en siste touch. Det skal bli heeelt perfekt! Det er såååå god service der, jeg föler meg som en prinsesse som oppvartes. :-D Underskjörtet jeg hadde lånt kan jeg desverre ikke bruke, for det blir litt i korteste laget. Men slöret kan jeg bruke, det passer kjempefint til kjolen. Det blir mye stoff da, guri meg, slöret er en meter lengre enn slepet. Men det skal av etter vielsen uansett, så det går greit. Jeg spurte etter hårpynt og da sa hun at jeg skulle komme dagen för prövetimen og ta med meg forskjellige ting så jeg kunne pröve hos frisören. Kjempeservice!

Har også sett på sko og er fryktelig usikker. Det står mellom en med fem cm og en med tre cm hel. Den med fem cm var behagelig, men den med tre cm var selvsagt behageligere. Den med fem cm var penere (men de synes jo sjelden da, under såpass mange lag med stoff som rekker ned til gulvet. :ler: ) og dessuten tror jeg kjolen ser penere ut når man får litt höyde på helen. Hva tror dere?

Hihi, jeg er så glad nå etter dette besöket hos brudesalongen! :hoppe:

Edit: Endret sikkerhetsnåler til knappenåler. Kjolen skal altså tilpasses enda en gang

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

For ett utrolig flott strømpebånd du har. Er det noen som helst mulighet for å få oppskriften på den? :sjenert:

Ja, ikke sant det er fint? :) Jeg skal höre om svigermor har mönsteret og om jeg kan ta en kopi av det. Kan du kniple altså? Det er ganske imponerende! Jeg synes det ser kjempevanskelig ut. Men så er ikke jeg så fingernem av meg heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Hei jenter! Så koselig at dere er innom dagboka mi. Jeg hadde en veldig fin 17. mai, men denne uka har vaert fryktelig töff...

Det har ikke vaert så mye bryllupsplanlegging i det siste, men nå er vi i gang igjen. Kjaeresten har ordnet med piano i dag og dessuten fikset litt på detaljer rundt teltselskapet og cateringen og samarbeidet dere i mellom.

Jeg har vaert og prövd kjolen i dag og jeg ble såååå glad for den er så kjempefin! Gleder meg masse, masse til å bruke den! Hun fikset litt til på den og satte på noen sikkerhetsnåler her og der og satte på en blomst i siden som en siste touch. Det skal bli heeelt perfekt! Det er såååå god service der, jeg föler meg som en prinsesse som oppvartes. :-D Underskjörtet jeg hadde lånt kan jeg desverre ikke bruke, for det blir litt i korteste laget. Men slöret kan jeg bruke, det passer kjempefint til kjolen. Det blir mye stoff da, guri meg, slöret er en meter lengre enn slepet. Men det skal av etter vielsen uansett, så det går greit. Jeg spurte etter hårpynt og da sa hun at jeg skulle komme dagen för prövetimen og ta med meg forskjellige ting så jeg kunne pröve hos frisören. Kjempeservice!

Har også sett på sko og er fryktelig usikker. Det står mellom en med fem cm og en med tre cm hel. Den med fem cm var behagelig, men den med tre cm var selvsagt behageligere. Den med fem cm var penere (men de synes jo sjelden da, under såpass mange lag med stoff som rekker ned til gulvet. :ler: ) og dessuten tror jeg kjolen ser penere ut når man får litt höyde på helen. Hva tror dere?

Hihi, jeg er så glad nå etter dette besöket hos brudesalongen! :hoppe:

Så herlig å få så god service :dåne: Er det frisøren dette, eller brudesalongen? Begge deler kanskje?! Herlig ihvertfall, det er meningen vi skal føle oss som prinsesser :Nikke:

Det med sko er vanskelig, spørs helt på hvor høy du er :klø: Jeg har 6 cm hæl :overrasket: men så er jeg vel ikke spesielt høy (det var en fin måte å si det på :fnise:) Rager hele 159 cm over bakken, så jeg må ha litt hæl....Men skoene viser ikke under kjolen, så det var vel muligens liiitegrann bortkasta å bruke 1100 kr på sko :sjenert: Hadde vel gått for de som var mest behagelige tror jeg, hvis jeg skulle gjort det om igjen..stygt redd for at jeg må kaste skoene iløpet av kvelden :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er lov å kaste skoene i löpet av kvelden! :klemmer: Tenkte jeg skulle ha et par hvite ballerinas i bakhånd. Danses skal det! Uansett! Tror jeg går for 5 cm. Jeg er 167 så trenger egentlig ikke flere cm. Men jeg synes kjolen så penere ut med de skoene på.

Du får löfte litt på skjörtet innimellom, så synes skoene. :fnise: Jeg tror mine kan brukes til festsko senere. De er i skinn, ivory farge. Det skulle jo funke som sommerpensko. De koster 120 eur (= nesten 1000 kr! :dåne: ) Men man må jo ha fine sko til pen kjole!

Den gode servicen var hos brudesalongen. :-D Jeg er veldig spent på frisörsalongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Jeg synes det er lov å kaste skoene i löpet av kvelden! :klemmer: Tenkte jeg skulle ha et par hvite ballerinas i bakhånd. Danses skal det! Uansett! Tror jeg går for 5 cm. Jeg er 167 så trenger egentlig ikke flere cm. Men jeg synes kjolen så penere ut med de skoene på.

Du får löfte litt på skjörtet innimellom, så synes skoene. :fnise: Jeg tror mine kan brukes til festsko senere. De er i skinn, ivory farge. Det skulle jo funke som sommerpensko. De koster 120 eur (= nesten 1000 kr! :dåne: ) Men man må jo ha fine sko til pen kjole!

Den gode servicen var hos brudesalongen. :-D Jeg er veldig spent på frisörsalongen!

Jeg blir nok fint nødt til det ja, kaste skoene altså :fnise:

:idesmil: ballerinas var jammen ikke dumt!! *noterer* Ikke for det at jeg kan danse, men den dagen må jeg vel :sjenert:

Det gir oss et lite løft å komme noen cm over bakken, ser liksom slankere ut også (og det er jo aldri feil :hoho:) Skal nå jammen bruke mine sko ved andre anledninger jeg også, kan ikke sette så dyre sko i skapet etterpå :overrasket: De kan sikkert være kule til dongri og til de hvite sommerkjolene mine :rødme: Og det er heeeelt sant, til så fin kjole må vi ha like fine sko :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...