Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du glemt hvordan vi skriver klem eller? :klø:

Hvorfor kom det som linker?

Så var det dette med nettleser igjen da.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Presten sa at jeg måtte jo komme og gi han noe å si på norsk. :ler: Så vi skal ha messen primaert på spansk og noe på norsk. En höytlesing og én salme på norsk i hvert fall. Men vi skal ha "oversettelse" i kirkeprogrammet. Så det går nok bra! :)

Edit: Leifer

Har noen salmer liggende på PCn om du trenger noen tekster....

(Ja fra bryllupet vårt altså, jeg er ikke så gærn at jeg sitter å leser salmer. I alle fall ikke hele dagen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy:

:hoho:

Men presten er helt super altså!

Blir det katolsk vielse? Innbiller meg bare at Spania er veldig katolsk... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk alt du kan lære han da :hoho:

(Stygg tankegang her...)

(Ja fra bryllupet vårt altså, jeg er ikke så gærn at jeg sitter å leser salmer. I alle fall ikke hele dagen ;) )

Du kunne lurt meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vaert hyggelig om du ville dele de da. Best om de er internasjonale (men med norsk tekst, det er bra).

Blir det katolsk vielse? Innbiller meg bare at Spania er veldig katolsk... :klø:

Ja, det blir katolsk vielse og ja, de er katolikker i Spania. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vaert hyggelig om du ville dele de da. Best om de er internasjonale (men med norsk tekst, det er bra).

Ja, det blir katolsk vielse og ja, de er katolikker i Spania. :)

Da må jeg spørre pappa om hvilke som er internasjonale.

Liker katolikker jeg. Bor rett ved den katolske kirken her, skal få med meg en gudstjeneste snart, bare jeg våkner tidelig nok :sjenert:

OG Annie: Jeg lurer deg støtt og stadig jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du konvertere da? Eller er du katolikk du også kanskje?

Neida, det må jeg ikke. Vi må bare be biskopen om tillatelse til å gifte oss. Da spör de om det er greit at den katolske utöver sin religion og om det er greit at den katolske oppdrar felles barn i den religionen. Og det er jo ganske lett å finne ut hva man skal svare på de spörsmålene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Kjekt å vite, sånn om Sambo plutselig skulle finne på å bli katolikk og ville gifte seg. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde forresten ville hatt en veldig norsk salme, med sus fra fjorder og fjell ;)

Ja, kanskje det hadde vaert fint! :) Men det måtte vaert en de kunne da, ellers blir det jo bare mumling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Kjekt å vite, sånn om Sambo plutselig skulle finne på å bli katolikk og ville gifte seg. :hoho:

*alltid_beredt* *opplysningen 1880, hvordan kan jeg hjelpe deg?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ja, kanskje det hadde vaert fint! :) Men det måtte vaert en de kunne da, ellers blir det jo bare mumling...

Skal tenke litt på den, kommer sterkere tilbake etter litt søvn. Dessuten kan jeg flest bedehus salmer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke invitere Jenteligaen som forsangere på norske salmer? ;)

joooo, det hadde vaert koslig da! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...