Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren


Amadea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror den mansjettknapp-ideen min går i vasken. Vi kom nemlig tilfeldigvis inn på temaet her en dag og da sa han at han skulle kjöpe slipsnål, mansjettknapper og ny klokke(???) som matcher til dressen. Hadde ikke tenkt på at slike ting matcher eller ikke matcher jeg da. Det kommer vel an på om det er hvitt eller gult gull og slikt. Men altså, blir jo ikke så lett for meg å kjöpe mansjettknapper da, når jeg ikke skal se dressen för i kirka.

Så da tenkte jeg at jeg skulle bestille en reise for oss to til Paris i stedet. Burde kanskje spart de pengene, men jeg har så lyst til å gjöre noe hyggelig og romantisk. :hjerte: Kjaersten har snakka mye om at han har lyst til å reise til Paris, han har aldri vaert der. Vi har vaert i London og Roma (og Madrid og Barcelona hehe) så Paris gjenstår. :) Tenkte på en langhelg i november eller desember. Og gi han den til 4-årsjubileumet vårt eller 27-års dagen hans i oktober. Planlegge, planlegge. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå for en god ide! Paris er jo uber-romantisk da.... :rødme: Sukk... Montmartre i solnedgang for eksempel...

(NOEN trenger visst en kjæreste :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hehe. Men tror ikke det blir noen morgengave. Det blir så mye utgifter til neste år. Må bruke penga ! :fnise: Dessuten skal vi vel på bryllupsreise og den lever vi nok lenge på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe. Men tror ikke det blir noen morgengave. Det blir så mye utgifter til neste år. Må bruke penga ! :fnise: Dessuten skal vi vel på bryllupsreise og den lever vi nok lenge på.

Å ja, vi er nok i slekt :ler:

Har dere tenkt noe på hvor dere skal reise hen på bryllupsreise, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drömme*

Vi har snakket om dette og er enige om at vi har lyst til å reise til et sted der vi kan kombinere aktiviteter med strandliv (de fleste steder egentlig, men all inclusive-hotel med egen strand i tre uker er altså ikke aktuelt). Vi drömmer om safari i Kenia kombinert med strandliv på Zanzibar, eller et Middelhavscruise, men vet ikke om lommeboka strekker til dette. Synes det höres fristende ut å dra til Kroatia med en svipptur til Venezia også jeg og det kan jo bli vesentlig billigere (hvis man begrenser oppholdet i Venezia, hehe). Destinasjoner som ligger i mellomsjiktet og kan vaere aktuelle er Thailand og Mexico. Det er jo eksotisk, men i og med at det har blitt vanligere å reise dit er det vel i ferd med å bli billigere. Aner ikke hva det blir til altså, det er mye å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste mandag skal vi ha möte med teltleverandören og to cateringselskaper og i den forbindelse tenkte jeg å arrangere en liten idémyldring i forhold til hva vi må huske på å spörre om. Sikkert masse vi kommer til å glemme.

Ting jeg kommer på er:

- Når settes teltet opp og hvor lenge kan vi ha det dagen etter?

- Hvis det regner, hva da? (er det vanntett?)

- Kan vi leie toalett hos de? Hvor mange trenger vi?

- Hva er inkludert og hvor mye koster det evt å leie bord, stoler, duker, servietter (regner med hos teltutleie)

- Hva er inkludert og hvor mye koster det evt å leie servise, glass og bestikk (regner med hos catering)

- Hvilke alternativer har de på disse to over?

- Menyer og priser

- Er serveringspersonell inkludert i kuvertprisen?

- Hva slags tilbud har de til oss i forhold til fri bar (vi vil nok fikse dette selv, men kan jo höre med de)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste mandag skal vi ha möte med teltleverandören og to cateringselskaper og i den forbindelse tenkte jeg å arrangere en liten idémyldring i forhold til hva vi må huske på å spörre om. Sikkert masse vi kommer til å glemme.

Ting jeg kommer på er:

- Når settes teltet opp og hvor lenge kan vi ha det dagen etter?

- Hvis det regner, hva da? (er det vanntett?)

- Kan vi leie toalett hos de? Hvor mange trenger vi?

- Hva er inkludert og hvor mye koster det evt å leie bord, stoler, duker, servietter (regner med hos teltutleie)

- Hva er inkludert og hvor mye koster det evt å leie servise, glass og bestikk (regner med hos catering)

- Hvilke alternativer har de på disse to over?

- Menyer og priser

- Er serveringspersonell inkludert i kuvertprisen?

- Hva slags tilbud har de til oss i forhold til fri bar (vi vil nok fikse dette selv, men kan jo höre med de)

Flink til å planlegge :klem:

Du tenker jo på alt!

Kommer ikke på noe annet jeg altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Puh... da har vi hatt en del datotöys her.

Jeg var egentlig aldri noe fornöyd med disse planene om tirsdagsbryllup. Vi endra först til 02.08.2008. Det gikk ikke. Så da ble det 08.08.08 som er det kjaeresten egentlig har villet helt siden Annie lanserte ideen. Det betyr at ene tanta mi ikke kan komme, men etter noe om og men fant jeg ut at det ble veldig dumt med tirsdagsbryllup da det blir såpass vanskelig for alle.

Så da må jeg vaere litt glad for den nye datoen!

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering:

Vi har snakket med teltleverandörne og telt er jommen ingen billig fornöyelse, men fint blir det. Har bedt om et nytt prisoverslag da vi trenger et litt stórre et en först antatt. Burde kanskje tatt kontakt med flere leverandörer også for å sammenlikne priser....

Vi har også vaert hos et firma som driver utleie av bord, stoler, duker, glass, tallerkner, galss, ja alt man måtte trenge. En veldig kosleig og tillitsvekkende mann. Vi skal ha runde bord med plass til 10 stk på hvert. Tror det blir bra! :) Antageligvis helt hvite duker og heller litt pynt i farger. Tallerkner, glass og slikt vet jeg ikke om vi trenger eller om det er inkluderty hos catering (i hvert fall tallerkner?). Det må vi finne ut av.

Har også sett på menyforslag fra noen cateringer. Vi vil ha kanapeer og fingermat til velkomst / coctail. Trerettersmiddag med bryllupskaka til dessert. Og noe til nattmat - kanskje noe sött siden vi dropper kakebord? Det blir ettermiddagsbryllup så alt blir i grunnen ganske sent, så kanskje er det bedre med noe salt? Hm... litt usikker på den der...

Ja, også var jeg innom en brudesalong og kolleksjonene kommer i september. :juhu: Jenta / dama i brudebutikken var utrolig koslig! Regner med jeg finner noe der. Mamma har kjöpt seg kjole allerede. :ler: Vi skulle egentlig bare titte på utvalg og priser også falt hun for en nydelig himmelblå kreasjon. Så da måtte det bli den. Mammaen min blir kjempefin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...