Gå til innhold

Bryllupsplanleggeren

Anbefalte innlegg

Skrevet
:dåne:

:ler: Jeg har faktisk funnet ut at kaligrafi er morsomt! Så nå har jeg lyst til å skriv med kaligrafi på alle de invitasjonene som vi gir personlig. Vi får se hvor langt jeg kommer da. :fnise:

De som skal sendes i posten er ferdig, bortsett fra noen på kjaerestens side der vi ikke har adressen enda. Så da blir det nok en tur på postkontoret i dag.

God helg :klem1:

Takk. God helg til deg også!

God helg! :vinke:

Takk det samme!

:kaffekopp:

Takk, den kom godt med! *frokosterer* :kaffe:

Skrevet

Vi har bestilt ringer! De er sååååå fine! :hjerter_rundt: Trodde det skulle bli kjempevanskelig jeg, og så falt vi begge to for de samme på andre gullsmeden vi var innom. Eneste er at jeg egentlig ville hatt avrundet i stedet for rett kant, men jeg blir sikkert vant med det. Skal se om jeg finner et bilde av noen som ligner...

Skrevet

Så göy at dere likte de!

Nå skal jeg komme meg i dusjen, i klaerne og på postkontoret! :informerer:

Gjest Ballerina
Skrevet
Så göy at dere likte de!

Nå skal jeg komme meg i dusjen, i klaerne og på postkontoret! :informerer:

Det er bra du informerer om oss hva du skal gjøre ;)

Skrevet

Fyttikatta som det nærmer seg nå... :klem:

Skrevet

de ringene var kjempefine.. vi har selv vurdert dem, men endte opp med noen andre..

Skrevet

Det var veldig fine ringer :) Ikke heelt ulikt det vi har planer om :)

Skrevet

Koselig med tilbakemeldinger! I morgen skal vi hente de! :)

I dag er det 100 dager igjen til bryllup! :hoppe::bryllup:

Jeg har hatt besök av forlover og söster. Det var kjempekoselig. Jeg fikk prövd kjolen og den satt kjempefint. De skulle bare ta den littegrann ut og kanskje legge litt opp. Jeg prövde også et slör til som jeg hadde lånt. Det skulle de tilpasse enda jeg ikke hadde kjöpt det der. Kjempegod service! Söster og forlover kjöpte seg kjoler der også. De blir kjempefine!

Også fikk jeg brudepikekjolene i posten i forigårs. :danse: De passer fint til jentene. De kransene til å ha på hodet var ikke noe saerlig fine, men vi kan sikkert bruke de til å lage noe annen hårpynt.

Skrevet
I dag er det 100 dager igjen til bryllup! :hoppe::bryllup:

:overrasket:

:vekt:

:fnise:

Jeg har hatt besök av forlover og söster. Det var kjempekoselig. Jeg fikk prövd kjolen og den satt kjempefint. De skulle bare ta den littegrann ut og kanskje legge litt opp. Jeg prövde også et slör til som jeg hadde lånt. Det skulle de tilpasse enda jeg ikke hadde kjöpt det der. Kjempegod service! Söster og forlover kjöpte seg kjoler der også. De blir kjempefine!

Du blir en så vakker brud! :hjerter_rundt::bryllup:

Og jeg en vakker søster til brud når kjolen min sitter som den skal :fnise:

Også fikk jeg brudepikekjolene i posten i forigårs. :danse: De passer fint til jentene. De kransene til å ha på hodet var ikke noe saerlig fine, men vi kan sikkert bruke de til å lage noe annen hårpynt.

Søte små! :hjerter_rundt:

Det blir i det hele tatt et meget vakkert bryllup! :rødme:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe: 100 dagar te :bryllup::hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Er det noe som gjenstår eller er dere så godt som ferdige med forberedelsene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...