Gjest Hold the door Skrevet 10. mars 2018 #5621 Del Skrevet 10. mars 2018 Akkurat nå, Rainstorm skrev: Tusen takk visningsnamn! Den trengte jeg akkurat nå. Bare hyggelig, du fortjener den. Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 10. mars 2018 #5622 Del Skrevet 10. mars 2018 Akkurat nå, visningsnamn skrev: Bare hyggelig, du fortjener den. Ha en god natt! Takk, du også! Søte drømmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. april 2018 #5623 Del Skrevet 8. april 2018 Gir dagens rose til @Elaine Marley. Synes hun skriver mye fornuftig her på kvinneguiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 8. april 2018 #5624 Del Skrevet 8. april 2018 3 minutter siden, godjenten skrev: Gir dagens rose til @Elaine Marley. Synes hun skriver mye fornuftig her på kvinneguiden. Tusen takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 8. april 2018 #5625 Del Skrevet 8. april 2018 @Perelandra får dagens rose av meg Du er et fantastisk menneske, jeg setter veldig stor pris på vennskapet vårt Du er så god og snill, skulle vært flere som deg i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 8. april 2018 #5626 Del Skrevet 8. april 2018 (endret) Just now, Elaine Marley said: Tusen takk Tusen takk tilbake. Endret 8. april 2018 av godjenten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. april 2018 #5627 Del Skrevet 8. april 2018 23 minutter siden, Winza skrev: @Perelandra får dagens rose av meg Du er et fantastisk menneske, jeg setter veldig stor pris på vennskapet vårt Du er så god og snill, skulle vært flere som deg i verden Tusen takk! Nå ble jeg helt rørt. Sender en rose tilbake til deg @Winza Jeg er glad for at du er tilbake på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 8. april 2018 #5628 Del Skrevet 8. april 2018 @chisandra Ikke bare for alle gode innlegg i tråden om moren til Angelica, men for alle steder du legger igjen gode innlegg Du får en hel bukett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 8. april 2018 #5629 Del Skrevet 8. april 2018 46 minutter siden, Polly Ester skrev: @chisandra Ikke bare for alle gode innlegg i tråden om moren til Angelica, men for alle steder du legger igjen gode innlegg Du får en hel bukett Oj, tusen takk, @Polly Ester. Nå ble jeg helt rørt her ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 10. april 2018 #5630 Del Skrevet 10. april 2018 Dagens rose går til @Gjesten29 som jeg synes er en veldig sympatisk dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. april 2018 #5631 Del Skrevet 10. april 2018 Dagens går til @Aldrisur føler med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 11. april 2018 #5632 Del Skrevet 11. april 2018 Så ikke denne før nå jeg @Catalina Culès. Tusen takk, veldig koselig å få en omsorgsfull rose. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. juni 2018 #5633 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg gir dagens til @chisandra Hun er en veldig hyggelig bruker og fremstår som en snill og kjekk person Skulle ønske det var flere av henne 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 5. juni 2018 #5634 Del Skrevet 5. juni 2018 3 timer siden, Winza skrev: Jeg gir dagens til @chisandra Hun er en veldig hyggelig bruker og fremstår som en snill og kjekk person Skulle ønske det var flere av henne 😄 Tusen takk, snille gode @Winza❤️ - og akkurat det samme kan jeg si om deg! 🌻🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 17. juni 2018 #5635 Del Skrevet 17. juni 2018 Sender den til deg jeg @An0nymBruker Synes du gjør så mye for å spre glede på forumet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. juni 2018 #5636 Del Skrevet 17. juni 2018 2 minutter siden, godjenten skrev: Sender den til deg jeg @An0nymBruker Synes du gjør så mye for å spre glede på forumet. Det synes jeg at du også gjør 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 17. juni 2018 #5637 Del Skrevet 17. juni 2018 Just now, Winza said: Det synes jeg at du også gjør 😄 Tusen takk og samme tilbake! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 17. juni 2018 #5638 Del Skrevet 17. juni 2018 Akkurat nå, godjenten skrev: Sender den til deg jeg @An0nymBruker Synes du gjør så mye for å spre glede på forumet. Tusen takk Godjenten Jeg sender en rose til deg og en rose til @Winza og en rose til @Bonusmammaen og en rose til @Hoppetaujenta og en rose til @Zenobia og en rose til @Catalina Culès for dere gir så mye positivt og dere gjør forumet til et hyggelig sted 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 17. juni 2018 #5639 Del Skrevet 17. juni 2018 Just now, An0nymBruker said: Tusen takk Godjenten Jeg sender en rose til deg og en rose til @Winza og en rose til @Bonusmammaen og en rose til @Hoppetaujenta og en rose til @Zenobia og en rose til @Catalina Culès for dere gir så mye positivt og dere gjør forumet til et hyggelig sted 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. juni 2018 #5640 Del Skrevet 17. juni 2018 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk Godjenten Jeg sender en rose til deg og en rose til @Winza og en rose til @Bonusmammaen og en rose til @Hoppetaujenta og en rose til @Zenobia og en rose til @Catalina Culès for dere gir så mye positivt og dere gjør forumet til et hyggelig sted Du er så snill 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå