Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest The Lost Dreamer
9 timer siden, Jacklost skrev:

Jeg gir en  :dagens-rose: til @The Lost Dreamer Fordi hun er en flott bruker og kommer med mange kloke innlegg :)

 

Åhh, så hyggelig! Tusen takk! Gir en :dagens-rose: til deg også!

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg gir dagens rose til @Lafemmemauvaise Fordi hun er et fantastisk menneske og fordi jeg vet hun ikke har det så bra nå, jeg sender mange varme tanker til deg :hug: Du betyr mye for meg og alle på kg, aldri glem det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost

Jeg gir dagens rose til @AnonGangerTo fordi hun er kul, snill, klok og en fantastisk bruker :) Og jeg leste om bilulykken (Så du nevnte den i spørretråden) trist å høre :( Du fortjener å ha det bra :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
16 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg gir dagens rose til @AnonGangerTo fordi hun er kul, snill, klok og en fantastisk bruker :) Og jeg leste om bilulykken (Så du nevnte den i spørretråden) trist å høre :( Du fortjener å ha det bra :hug:

Aww. Så snill du er @Jacklost! Tusen hjertelig takk! :blomst:

Jeg har hatt sååå mye motgang og mange skuffelser siden ulykken, at jeg synes jeg fortjener litt mer solskinn i mitt liv, som f.eks. en jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg dedikerer dagens rose til @Salka fordi jeg vet at hun går igjennom noe ganske vondt og jeg vil at hun skal vite hvor mye jeg setter pris på å ha henne her på kg. Salka, du er en fantastisk kvinne, du er en av de hyggeligste og kuleste personen jeg noen gang har hatt gleden av å ha kontakt med på nettet :) Jeg har lært meg å like deg veldig godt og jeg bryr meg om deg, jeg ønsker veldig at tiden framover skal bringe deg glede og lykke fordi det fortjener du virkelig! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg dedikerer dagens rose til @Salka fordi jeg vet at hun går igjennom noe ganske vondt og jeg vil at hun skal vite hvor mye jeg setter pris på å ha henne her på kg. Salka, du er en fantastisk kvinne, du er en av de hyggeligste og kuleste personen jeg noen gang har hatt gleden av å ha kontakt med på nettet :) Jeg har lært meg å like deg veldig godt og jeg bryr meg om deg, jeg ønsker veldig at tiden framover skal bringe deg glede og lykke fordi det fortjener du virkelig! :hug:

Åååååh, så koselig! Tusen takk! Nå ble jeg både glad og rørt! :) Ja, jeg har opplevd to ubeskrivelig vonde ting på tre måneder og er i dyp sorg, så da var det ekstra koselig å få en sånn melding. Du er så god og omsorgsfull du og jenta som får deg er heldig! 

Jeg dedikerer dagens rose til deg, @Jacklost fordi du er den du er. Du kjempehyggelig og skriver mye bra. Forumet er et mye bedre sted når du er her. :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:biggrin: Der kom du meg i forkjøpet gitt, men jeg høyner og sender   :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: til @Jacklost
som er en omsorgsfull, snill og tvers igjennom hyggelig kar. Heldige er de som får han som venn! :klem: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:biggrin: Der kom du meg i forkjøpet gitt, men jeg høyner og sender   :dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose: til @Jacklost
som er en omsorgsfull, snill og tvers igjennom hyggelig kar. Heldige er de som får han som venn! :klem: 

Jeg sender morgendagens rose til deg Hoppe :hug:

Og takk :D

Sender også i samme slengen overmorgens rose til @Perelandra En fantastisk klok og hyggelig kvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jacklost skrev:

Sender også i samme slengen overmorgens rose til @Perelandra En fantastisk klok og hyggelig kvinne :)

Tusen takk for det!

Her er en rose igjen til deg :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 29.3.2016 at 0.46, Perelandra skrev:

Dagens rose fra meg går til @minister-mio 
Fordi hun fortjener en oppmuntring!

picgifs-roses-0131147.gif

Hvorfor har jeg ikke sett dette før nå? :sjokkbla: Tusen tusen takk snille deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...