Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Salka skrev:

Tusen takk snille @Winza! Du er god du og jeg er heldig som har deg som venn. :klem1:

45 minutter siden, fiole skrev:

Er det virkelig slik fatt at jeg ikke har respondert på en SÅ hyggelig gest fra søteste @Winza :sjokkert::vetikke::klo: som har vært så søt og snill i sine hyggelige ord til meg :rodme:

Da sender jeg deg en :dagens-rose::klemmer::kline: (smellkyss) og ønsker deg en FANTASTISK Fredag!!!!!

Hurra for at DU er så hyggelig.....:nordvesta:så ble det en mye hyggeligere Fredag i dag nettopp fordi jeg oppdaget denne meldingen :blomst:

:rodmer:

Du er en snill person :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Dedikerer dagens rose til @WubWub :roser: Han skrev tråd som traff meg i topplokket og hjertet; sånt er bare rett og slett så viktig!

Flott WubWub  :dagens-rose:

Endret av CaraEvingne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Winza skrev:

Gir en :roser: til @97'girl

Hun er en fantastisk person, en av de hyggeligste og snilleste jeg har pratet med på nettet :) Skulle ønske det var flere som deg i verden :klem1:

Ååååå, det var en rørende og fantastisk koselig hilsen å få!! :yvonne: Tusen takk, det varmet mer enn du tror! Hvis det teller så vil jeg gjerne gi deg en rose tilbake, fordi du er en så snill og hyggelig person, du er hjelpsom og støttende og bare utrolig koselig å snakke med :) Så her er dagens rose fra meg til deg, @Winza :lillesky2:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 97'girl skrev:

Ååååå, det var en rørende og fantastisk koselig hilsen å få!! :yvonne: Tusen takk, det varmet mer enn du tror! Hvis det teller så vil jeg gjerne gi deg en rose tilbake, fordi du er en så snill og hyggelig person, du er hjelpsom og støttende og bare utrolig koselig å snakke med :) Så her er dagens rose fra meg til deg, @Winza :lillesky2:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
1 time siden, Blair Waldorf skrev:

Dagens rose gir jeg til @Bootyhunter fordi du fortjener det  og fordi du er en av de kuleste her inne.

:roser:

 

Aww takk:) gir en tilbake til deg for du er også en av de kuleste her inne:roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
7 timer siden, Bootyhunter skrev:

Aww takk:) gir en tilbake til deg for du er også en av de kuleste her inne:roser:

Takk :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gi en :dagens-rose: til @BeautyBox fordi hun er med på å gjøre forumet til en bedre plass å være på, hun virker som en flott dame og jeg håper å kunne bli like god som henne til å skrive i framtiden :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
19 minutter siden, Salka skrev:

Dagens rose gir jeg til @Blair Waldorf fordi hun er helt super og gjør kg til et triveligere sted å være. :roser: :dagens-rose:

Tusen takk og i like måte :hug: Du er bare god, en rose tilbake :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Winza skrev:

Jeg vil gi en :dagens-rose: til @BeautyBox fordi hun er med på å gjøre forumet til en bedre plass å være på, hun virker som en flott dame og jeg håper å kunne bli like god som henne til å skrive i framtiden :)

Tusen takk for det @Winza :) :hug:

Endret av BeautyBox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

5 minutter siden, Winza skrev:

Jeg gir :dagens-rose: til @An0nymBruker fordi hun/han bidrar positivt i alle tråder hun/han er i, hun/han virker som en veldig positiv og trivelig person :)

Tusen takk Winza :klemmer: Jeg gir deg en :dagens-rose:  fordi du er så god og hyggelig :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, NonJuan skrev:

Synes at @Sola de fortjener :lillesky2: jeg! Som alltid er ei Solstråle!

Aaaaw :klem: Tusen takk vennen :sol:  En vakker rød :dagens-rose: til deg også. Du er knallgod :Nikke: 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

Dagens rose vil jeg gi til @Peanut for hun er en veldig hyggelig og fin bruker :dagens-rose:

Jeg gir henne en :dagens-rose: jeg med, verden trenger flere slike positive og hyggelige mennesker som henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...