Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Jacklost

@fiole Fordi hun er en hyggelig og snill bruker som skriver mye bra :) Og også fordi hun har opplevd noe vondt :( Jeg sender mange varme klemmer til deg fiole :klem: Hvis du noen gang trenger noen å prate med så er jeg her :klem1:

Endret av Jacklost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jacklost skrev:

@fiole Fordi hun er en hyggelig og snill bruker som skriver mye bra :) Og også fordi hun har opplevd noe vondt :( Jeg sender mange varme klemmer til deg fiole :klem: Hvis du noen gang trenger noen å prate med så er jeg her :klem1:

IMG_5321.PNG

Du skal ha takk for den omtanken unge mann:) Det boblet nok over for meg, det var ingen tilgjengelige i den virkelige verden for meg i går så det kom ut her. Det skulle det opplagt ikke gjort, det var flere som ble støtt. 

Takk igjen. Det gjorde en forskjell.:dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
1 minutt siden, fiole skrev:

Du skal ha takk for den omtanken unge mann:) Det boblet nok over for meg, det var ingen tilgjengelige i den virkelige verden for meg i går så det kom ut her. Det skulle det opplagt ikke gjort, det var flere som ble støtt. 

Takk igjen. Det gjorde en forskjell.:dagens-rose:

Alle har dårlige dager, du virker som en positiv og blid kvinne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

3 timer siden, Emperor Jacklost Ⅻ skrev:

@*Pixie* Får dagens rose fordi jeg synes hun er en veldig hyggellg og trivelig bruker, skulle ønske der faktss flere som deg i verden :)

:hjerte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jacklost skrev:

@fiole får dagens rose fordi hun er så snill og hyggelig mot alle her på forumet :hjerte: De som har/får henne som venn er utrolig heldig :)

Da sender jeg en rose til deg:dagens-rose:.....for du @jacklost kommer plutselig å gjør fredagen enda hyggeligere :dagens-rose:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...
56 minutter siden, Winza skrev:

Jeg dedikerer dagens :roser: til @Salka siden det er bursdagen hennes og fordi jeg er veldig glad i henne :)

Tusen takk snille @Winza! Du er god du og jeg er heldig som har deg som venn. :klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Salka skrev:

Tusen takk, snille, gode @Perelandra! Såååå søte pusekatter! :ninuskapus:

Bare hyggelig! Kos deg og nyt dagen sammen med alle dine firbeinte venner. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎24‎.‎07‎.‎2017 den 20.23, Winza skrev:

Jeg sender @fiole en :roser: siden det er bursdagen hennes og håper hun har hatt en fantastisk bursdagsfeiring :)

Er det virkelig slik fatt at jeg ikke har respondert på en SÅ hyggelig gest fra søteste @Winza :sjokkert::vetikke::klo: som har vært så søt og snill i sine hyggelige ord til meg :rodme:

Da sender jeg deg en :dagens-rose::klemmer::kline: (smellkyss) og ønsker deg en FANTASTISK Fredag!!!!!

Hurra for at DU er så hyggelig.....:nordvesta:så ble det en mye hyggeligere Fredag i dag nettopp fordi jeg oppdaget denne meldingen :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...