Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza

Jeg vil gi 3 :dagens-rose:, gårsdagens, dagens og morgendagens rose :)

@Moondance Fordi hun er så utrolig hyggelig! Hun er veldig hyggelig å prate med, føler jeg kan prate med henne om alt 😄 Jeg er veldig glad for at du er på kg, du er en hyggelig person :klem1:

@Ardwinna fordi hun har bidratt med mange fine tegninger i tegne tråden, du er en veldig talentfull tegner! :) Du fremstår også som en hyggelig og kjekk dame 😄

@Ichiko fordi hun bidrar med så mye humor i flåsete svar til tråder tråden, jeg har ledd mye av innleggene hennes 😅 Du er en sann komiker, jeg håper du vil fortsette å glede oss med humoren din i lang tid fremover! Du virker også som en hyggelig og kjekk person, du er awesome :klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rose denne dagen må gå til bruker med samme navn, nemlig go'este  @Stella Rose.  :dagens-rose:

Men hvorfor kommer hun ikke i blått?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose
34 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Min rose denne dagen må gå til bruker med samme navn, nemlig go'este  @Stella Rose.  :dagens-rose:

Men hvorfor kommer hun ikke i blått?

Takk, gode du :hug:. Du skal få en hel bukett tilbake :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Stella Rose skrev:

Takk, gode du :hug:. Du skal få en hel bukett tilbake :roser:

:)   Tusen Takk, Schærsten.   :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Winza said:

Jeg vil gi 3 :dagens-rose:, gårsdagens, dagens og morgendagens rose :)

@Moondance Fordi hun er så utrolig hyggelig! Hun er veldig hyggelig å prate med, føler jeg kan prate med henne om alt 😄 Jeg er veldig glad for at du er på kg, du er en hyggelig person :klem1:

@Ardwinna fordi hun har bidratt med mange fine tegninger i tegne tråden, du er en veldig talentfull tegner! :) Du fremstår også som en hyggelig og kjekk dame 😄

@Ichiko fordi hun bidrar med så mye humor i flåsete svar til tråder tråden, jeg har ledd mye av innleggene hennes 😅 Du er en sann komiker, jeg håper du vil fortsette å glede oss med humoren din i lang tid fremover! Du virker også som en hyggelig og kjekk person, du er awesome :klem1: 

Åh, tusen, tusen takk @Winza ! ❤️ Nå ble jeg helt rørt her.

:dagens-rose:

Jeg vil gi dagens rose til deg for å ha gledet meg med så fine ord; og jeg må si du er en awesome person selv. Du gjør deg godt her på forumet, skriver innlegg med varme og med humor, og jeg har fått meg mang en god latter av dine flåsete svar. 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Winza skrev:

@Ardwinna fordi hun har bidratt med mange fine tegninger i tegne tråden, du er en veldig talentfull tegner! :) Du fremstår også som en hyggelig og kjekk dame 😄

Tuuusen takk :) Jeg gir en rose til både deg og alle de andre som boltrer seg i kjendistegnetråden! Veldig hyggelig tråd med hyggelige folk, og så fikk jeg et spark i ræva til å tegne mer! ;) Tegner egentlig alt for lite, og spesielt med tusjpenn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:

@Moondance Fordi hun er så utrolig hyggelig! Hun er veldig hyggelig å prate med, føler jeg kan prate med henne om alt 😄 Jeg er veldig glad for at du er på kg, du er en hyggelig person :klem1:

Åååå, tusen takk! Nå gledet du meg mye 😄 Jeg vil gi en rose tilbake til deg @Winza fordi du er så snill og god, bidrar til hyggelig og god stemning her inne på KG, og fordi du er så åpen og ærlig. Værsågod :smilyblomst:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Winza

Dagens :dagens-rose: går til @Daryl Dixon fordi han er så hyggelig og kul, jeg skulle ønske der var flere som han på kg :) Vet også at han har gått igjennom mye tungt /: Han er en god person og han fortjener alt bra! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
7 timer siden, Winza skrev:

Dagens :dagens-rose: går til @Daryl Dixon fordi han er så hyggelig og kul, jeg skulle ønske der var flere som han på kg :) Vet også at han har gått igjennom mye tungt /: Han er en god person og han fortjener alt bra! :) 

Takk takk, det var da hyggelig. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

@Oddy Hun/han virker som en veldig hyggelig person, bidrar til hygge og glede her på kg, skulle ønske der var flere som Oddy her på kg :)

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Winza skrev:

@Oddy Hun/han virker som en veldig hyggelig person, bidrar til hygge og glede her på kg, skulle ønske der var flere som Oddy her på kg :)

👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

@Sommerfugl90 får dagens :dagens-rose: fordi hun virker som en veldig hyggelig person :) Hun har lyst opp tegne tråden og fremstått som veldig hyggelig og ikke minst en talentfull tegner, håper du blir på kg i lang tid framover 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Winza skrev:

@Sommerfugl90 får dagens :dagens-rose: fordi hun virker som en veldig hyggelig person :) Hun har lyst opp tegne tråden og fremstått som veldig hyggelig og ikke minst en talentfull tegner, håper du blir på kg i lang tid framover 😄 

Nei, for en søt tråd! Lite visste jeg at det fantes så hyggelige og fine mennesker på KG.

Takk for rosen, Winza 😀 Du er veldig hyggelig selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...