Gå til innhold

DAGENS ROSE


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

@PussLe! får dagens :dagens-rose: fordi hun er så hyggelig :) Hun er alltid positiv og hyggelig, jeg setter stor pris på å ha henne på kg 😄

Er ikke en kvinne enda, har jo faktisk vært hos lege for å diskutere mulighetene for skjønnskifte osv men kom fram til at jeg ikke er i det stadiet enda. Men jeg identifiserer meg jo som en kvinne da, så tusen hjertelig takk for fine ord koselig å høre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

 @Stella Rose  @An0nymBruker @Rumle   for å holde denne tråden levende. Tror ikke jeg klarte å legge til annet enn den første brukeren her, men sender blomst uansett. Rose eller annen blomst. 

 

d89a303b3451710ba7849fb97369896c.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Moondance får dagens :dagens-rose: fordi hun er den på kg jeg føler meg tryggest på å prate med, jeg kan prate med henne om alt og det betyr veldig mye for meg at jeg har henne å kunne prate med :hjerte: Du er en veldig hyggelig og snill person, alle burde hatt en venn som deg :klemmer:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stella Rose
8 minutter siden, Wonders skrev:

 @Stella Rose  @An0nymBruker @Rumle   for å holde denne tråden levende. Tror ikke jeg klarte å legge til annet enn den første brukeren her, men sender blomst uansett. Rose eller annen blomst. 

 

d89a303b3451710ba7849fb97369896c.jpg

Takk, det var da svært hyggelig :blomst: En tilbake til deg

images?q=tbn:ANd9GcRPcsd5Ffj-5SeEU7HkzLt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, PussLe! skrev:

@Winza @Hoppetaujenta @wonders 

Flotte mennesker dere er :) 

Takk det samme, du sprer mye positivitet på kg 😄 

Jeg tagger @Hoppetaujenta så hun ser meldingen din, hun blir nok glad :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble jeg. :) 
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på en gråværsonsdag, PussLe...med Winza som helper. :goodbye: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Winza skrev:

@Moondance får dagens :dagens-rose: fordi hun er den på kg jeg føler meg tryggest på å prate med, jeg kan prate med henne om alt og det betyr veldig mye for meg at jeg har henne å kunne prate med :hjerte: Du er en veldig hyggelig og snill person, alle burde hatt en venn som deg :klemmer:

Åååååå, tusen takk @Winza:klemmer: Det betydde mye å lese, nå ble jeg glad 😄 Det varmet mitt hjerte ❤ 

Du får dagens rose av meg tilbake fordi du gjør KG til et hyggelig sted, sprer positivitet og glede, og er en så snill og godhjertet person. Vi trenger flere som deg! Værsågod :lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue

Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Konditorfrue skrev:

Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍

@Ulla Ullsokk

Tagger henne så hun ser det, er forøvrig enig med deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Wonders skrev:

Hvordan får du til å få alle blå??? Jeg driver å øver på dette her; 

 

 

Skriv navnet til de rett etterpå med @

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Konditorfrue skrev:

Jeg kom inn på forumet tidligere i år,og mange fine folk her,men ulla ullsokk får 🌹 rosen fra meg.klok og reflektert dame 👍

 

5 timer siden, Winza skrev:

@Ulla Ullsokk

Tagger henne så hun ser det, er forøvrig enig med deg :) 

Ååå, nå ble jeg litt rørt! Tusen takk! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stella Rose skrev:

Jeg vil gi dagens rose til @Jerry Lee og det  kun fordi du er deg :hjerte: :dagens-rose: :hug:

Å...tusen takk, venn.  Du varmer meg.   En  :dagens-rose:  tilbake til deg.  :hug:

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Moondance skrev:

Åååååå, tusen takk @Winza:klemmer: Det betydde mye å lese, nå ble jeg glad 😄 Det varmet mitt hjerte ❤ 

Du får dagens rose av meg tilbake fordi du gjør KG til et hyggelig sted, sprer positivitet og glede, og er en så snill og godhjertet person. Vi trenger flere som deg! Værsågod :lillesky2:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...