Gå til innhold

Hvor gammel var du da du flytta hjemmeifra?


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Flyttet hjemme fra da jeg var 17,5år, bodde borte i litt over ett år før jeg flyttet hjem for ett år mens sambo var i militæret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var 19 da jeg flyttet for å studere. Da hadde jeg vært klar for å flytte i godt over 3 år, men mora mi var ikke interessert i å la meg flytte som 16-åring for å gå på musikklinja (noe vi ikke hadde i distriktet jeg kommer fra).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamlest hittil ser jeg :sjenert: Var 21 når jeg flyttet hjemmeifra. De to siste årene bodde jeg og sambo annenhver natt hos hverandre. Studerte og slapp unna studielån på denne måten, men kunne nok godt ha flyttet ut to år tidligere om jeg hadde vært interesert i å ta opp lån.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet det året jeg fylte 19.

Nå bor jeg hjemme igjen pga brudd med min tidligere samboer for 2 år siden. Ser ikke poenget i å bruke masse penger på å leie 1 km unna - penger ut av vinduet. Blir vel ikke så lenge til jeg blir samboer igjen..forhåpentligvis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nesten 19. Flytta ut rett etter VGS, det var aldri aktuelt for meg å bo hjemme etter at jeg var ferdig med VGS, har ikke hatt det beste forholdet til foreldrene mine for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 19! Så nå har jeg bodd hjemmefra i 6 år, skummel tanke nesten! :)

:sur::sur: Jeg vil ikke bli voksen!!! :sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 16 år da jeg flytta ut for å gå på skole... Det var en helt grei alder for meg å flytte ut... uansett kan jeg fremdeles ikke lage mat;P (snart 20 nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 19. Så bodde jeg vel hjemme halvannet år fra jeg var 20-21 (nesten 22?), var usikker på studiene mine og ville ikke ta opp "bortkastet" lån, noe som viste seg å være fornuftig, selv om jeg ikke synes det var spesielt lurt å bo hjemme... Etter det har jeg stort sett bodd borte, bortsett fra noen ferier da jeg var student.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var 16 første gang, men bodde bare hjemmefra et par måneder.

Så bodde jeg hjemme til jeg var 17 og da flyttet jeg for godt ut fra mors lune rede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...