Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #121 Skrevet 8. februar 2007 Javel, det er greit nok - du har talt! Jeg blir nok bedre, lover på heder og ære! Kan aldri tenke meg at du begynner å bombandere ditt tidligere riket uansett nei, nei, nei, det må du ikke gjøre MÅ LEGGE TIL, og vil du skal tenke på dette: Kake er flink til å flørte og bake kaker, og Reven er en meget dyktig rådgiver - ville bare si det! Dem holder du deg langt unna : ← Det ville ikke vært noe problem for meg og bombadere mitt tideligere rike. Siden jeg kjenner tross alt alle militære regler og hemmeligheter. Jeg vet hvordan alt er der. Jeg har ingen planer om og bombe deg. og en ting til....jeg kan når som helst ta rike fra deg. Slik er loven i mitt tideligere rike at om den abdiserte konge vil kan han ta fra dronningen rike. Imperator
Gjest gjesta Skrevet 8. februar 2007 #122 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har høyere rang en Keiseren for jeg er Dronning, og du er ved min side, he, he, ← her har du rangen innenfor det Det kongelige\keiserlige og nobele. så du kan se du er lavere en meg. ( fra wikipedia ) Emperor ( Keiser\ Imperator ) Empress King, Queen ( Dronning ) Grand Duke/Grand Prince, Grand Duchess/Grand Princess Archduke, Archduchess Prince)-Elector, Electress Prince Princess Duke, Duchess Marquess/Margrave, Marchioness/Margravine Earl / Count, Countess Viscount, Viscountess Baron, Baroness Baronet Baronetess Knight9 Som du ser er dronning nr 4 på rangen.
Gjest Corto Maltese Skrevet 23. mars 2007 #123 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg ærklærer herved at dette Kongerriket ikke lenger eksisterer Endret 23. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Silmarill Skrevet 23. mars 2007 #124 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Jeg ærklærer herved at dette Kongerriket ikke lenger eksisterer ← Strengt tatt så bestemmer faktisk jeg dette - sånn er det bare Mitt riket har eksistert hele tiden det ,men i andre former som du nok ikke har erindret! Endret 24. mars 2007 av Silmarill
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #125 Skrevet 24. mars 2007 (endret) og en ting til....jeg kan når som helst ta rike fra deg. Slik er loven i mitt tideligere rike at om den abdiserte konge vil kan han ta fra dronningen rike. Imperator ← Endret 24. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Tyr Skrevet 24. mars 2007 #126 Skrevet 24. mars 2007 Jeg vil at du skal ta over kongeriket mitt..... ← nå nå.. les første post. kongen. hvh Prins Tyr.
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #127 Skrevet 24. mars 2007 nå nå.. les første post. kongen. ← og en ting til....jeg kan når som helst ta rike fra deg. Slik er loven i mitt tideligere rike at om den abdiserte konge vil kan han ta fra dronningen rike. Imperator
Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #128 Skrevet 24. mars 2007 og en ting til....jeg kan når som helst ta rike fra deg. Slik er loven i mitt tideligere rike at om den abdiserte konge vil kan han ta fra dronningen rike. Imperator ← Det kan du IKKE det :evil: Du har aldri vært en del av dette riket, og kommer aldri til å bli det heller! Om det skulle vise seg at du er starter av denne tråden med ett annen navn spiller det ingen rolle! JEG bestemmer her inntil noen vil ta over, den som vil skal jeg avgjøre om er i stand til det! Du er ikke en av dem, så enkelt er det bare, men du må gjerne søke en stilling som gartner o.l. da Silmarill Regina
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #129 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Det kan du IKKE det :evil: Du har aldri vært en del av dette riket, og kommer aldri til å bli det heller! Silmarill Regina ← Jeg er keiser og jeg gjør hva jeg vil og forestten du tar feil jeg har vært en del av det riket jeg styrte det i 24 år Endret 24. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Tyr Skrevet 24. mars 2007 #130 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Damene bestemmer Corto, du er uten land. Prins Tyr Endret 24. mars 2007 av Tyr
Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #131 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg er keiser og jeg gjør hva jeg vil og forestten du tar feil jeg har vært en del av det riket jeg styrte det i 24 år ← Jeg samler min tropp og går deg sterkt imot! Du kan bli gartner har jeg sagt, MITT rike trenger en keiserlig gartner! Silmarill Regina Endret 24. mars 2007 av Silmarill
Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #132 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Damene bestemmer Corto, du er uten land. Prins Tyr ← Nemmlig! Prins Tyr har rett, du er uten land! PS til Prins Tyr: Prinsessa heter visst nå Bøllefrøet (hun har visst byttet nick), men hun har fortsatt veldig lange lyse fletter du kan bruke som tau når du skal klatre opp å redde henne Prinsesse Bøllefrø Silmarill Regina Endret 24. mars 2007 av Silmarill
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #133 Skrevet 24. mars 2007 Damene bestemmer Corto, du er uten land. Prins Tyr ← jeg styrer keiserriket som er 30 ganger større en silmarils rike
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #134 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg samler min tropp og går deg sterkt imot! Du kan bli gartner har jeg sagt, MITT rike trenger en keiserlig gartner! Silmarill Regina ← Den keiserlige styrke er rundt 20 ganger større en din. Jeg gidder da ikke sløse krutt. Du tror vel ikke at du ville hat noen mulighet om jeg hadde innvadert. gartner jeg har ingen innteresse i det. Jeg vil utvide keiserriket mitt og ditt rike er i veien. jeg skal la ditt rike være om du lar mine soldater gå igjennom eller rundt ditt rike for og angripe nabo landet ditt på andre siden. Så skal jeg la ditt rike være Endret 24. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #135 Skrevet 24. mars 2007 Den keiserlige styrke er rundt 20 ganger større en din. Jeg gidder da ikke sløse krutt. Du tror vel ikke at du ville hat noen mulighet om jeg hadde innvadert. gartner jeg har ingen innteresse i det. Jeg vil utvide keiserriket mitt og ditt rike er i veien. jeg skal la ditt rike være om du lar mine soldater gå igjennom eller rundt ditt rike for og angripe nabo landet ditt på andre siden. Så skal jeg la ditt rike være ← Vis meg din tropp! Hvor finner jeg beviset på din tropp? Jeg lar ikke dine soldater gå igjennom eller rundt mitt rike for å angripe nabo landet mitt på andre siden. NEI! Du kan bli gartner enten du er interissert eller ei, det er mitt tilbud, noe annet er U aktuelt!
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #136 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Vis meg din tropp! Hvor finner jeg beviset på din tropp? Jeg lar ikke dine soldater gå igjennom eller rundt mitt rike for å angripe nabo landet mitt på andre siden. NEI! Du kan bli gartner enten du er interissert eller ei, det er mitt tilbud, noe annet er U aktuelt! ← Jeg har aldri bedt deg om en jobb. Jeg er keiser hva skal jeg med en jobb. nå spurte jeg bare av høffelighet jeg vil gå rundt eller igjennom riket ditt enten du liker det eller ikke. Men jeg skal gi deg en siste mulighet til og ungå og bli angrepet. Gi meg en blå balong Endret 24. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #137 Skrevet 24. mars 2007 (endret) Jeg har aldri bedt deg om en jobb. Jeg er keiser hva skal jeg med en jobb. nå spurte jeg bare av høffelighet jeg vil gå rundt eller igjennom riket ditt enten du liker det eller ikke. Men jeg skal gi deg en siste mulighet til og ungå og bli angrepet. Gi meg en blå balong ← o okey, den er ikke blå tvers gjennom! Du får ta over på 6 betingelser: 1)Du kysser meg sånn ----> 2)Du gir meg dagens rose på personelige meldinger tråden (du kan godt si noen ord om hvorfor, gjerne at jeg "tvang" deg) 3)Vi skåler med hverandre 4)Du sier at jeg har vært flink til å styre dette riket 5) Du forteller meg hva som rimer på pølse 6) Du skal gjette hva mitt tidligere nick var (de fleste vet det, så det er ikke så vannskelig) Endret 24. mars 2007 av Silmarill
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #138 Skrevet 24. mars 2007 o okey, den er ikke blå tvers gjennom! Du får ta over på 6 betingelser: 1)Du kysser meg sånn ----> 2)Du gir meg dagens rose på personelige meldinger tråden (du kan godt si noen ord om hvorfor, gjerne at jeg "tvang" deg) 3)Vi skåler med hverandre 4)Du sier at jeg har vært flink til å styre dette riket 5) Du forteller meg hva som rimer på pølse 6) Du skal gjette hva mitt tidligere nick var (de fleste vet det, så det er ikke så vannskelig) ← Jeg skal tenke over dine krav
Gjest Silmarill Skrevet 24. mars 2007 #139 Skrevet 24. mars 2007 Jeg skal tenke over dine krav ← Motatt
Gjest Corto Maltese Skrevet 24. mars 2007 #140 Skrevet 24. mars 2007 jeg har nå tenkt over dine krav. svaret er nei......Jeg aviser alle 6 kravene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå