Gjest Reven Skrevet 3. februar 2007 #61 Skrevet 3. februar 2007 Du er ikke privatrådgiver for Kongen du har stilling som rådgiver for min stedfortreder og for tronearvingen. ← *puh* Jeg var et øyeblikk bittelitt bekymra for å miste jobben...
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #62 Skrevet 3. februar 2007 Beskjed fra Kongen Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherine døde i natt av tuberkulose etter lang tids sykdom. Dette betyr at riket ikke lenger har en Dronning.
Gjest Reven Skrevet 3. februar 2007 #64 Skrevet 3. februar 2007 Riket har allerede en Regina!!! Dronningen er død, Leve Silmarill Regina!
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #65 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Det er jeg som avgjør hvem som blir Dronning. Endret 3. februar 2007 av King James
Gjest Reven Skrevet 3. februar 2007 #66 Skrevet 3. februar 2007 Det vet jeg vel *Leker Kirsten Giftekniv*
Gjest Bodillen Skrevet 3. februar 2007 #67 Skrevet 3. februar 2007 Jeg anser meg selv for å være et dugendes dronningemne! Evt. kunne jeg tatt til takke med en stilling som ond (evt. vond) fe.....?
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #69 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Silmarill jeg har bestemt siden du styrer nå. Så kan du avgjøre hvem som skal bli dronning jeg er tilbake 20 Februar. Fram til da styr mitt rike klokt. Jeg tok meg den frihet og sparke løytnanten. Endret 3. februar 2007 av King James
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #71 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Jeg lar deg styre kongeriket mitt for godt. Jeg abdiserer tronen helt så riket er fult og helt ditt nå Silmarill King James Endret 4. februar 2007 av King James
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #72 Skrevet 4. februar 2007 Jeg har vært på en lenger reise som jeg kan fortelle om senere, men først vil jeg svare på dette siste først! Jeg lar deg styre kongeriket mitt for godt. Jeg abdiserer tronen helt så riket er fult og helt ditt nå Silmarill King James ← Kjære X-King James! *neier* Jeg må si at det er meget synd at De trekker Dem, at De abdiserer for godt! Jeg takker ærbødigest at De viser slik tillit til meg, at De nå har fullt og helt gitt hele riket til meg! :bukke: :cry: Jeg er fortsatt i dyp sorg over Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherines bortgang, og føler med deg i din sorg X-King James. Takker for vårt samarbeide og håper vi fortsatt kan ha privat kontakt! Riket er i de beste hender, vær du trygg på det! Silmarill Regina
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #73 Skrevet 4. februar 2007 Takker for vårt samarbeide og håper vi fortsatt kan ha privat kontakt! Riket er i de beste hender, vær du trygg på det! Silmarill Regina ← Privat konrakt kan vi ha. Jeg er trygg på at det er i trygge hender. Jeg har bare et ønske og det er at når din tid som regent er over så må den rett messige arving som er Kronprisn Philipp ta over. Men nå skal jeg dra på en reise rundt i vårt nabo land Keiserriket lykke til deres høyhet
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #74 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Privat konrakt kan vi ha. Jeg er trygg på at det er i trygge hender. Jeg har bare et ønske og det er at når din tid som regent er over så må den rett messige arving som er Kronprisn Philipp ta over. Men nå skal jeg dra på en reise rundt i vårt nabo land Keiserriket lykke til deres høyhet ← Takker meget for dine ord :bukke: Ditt ønske om at Kronprins Philipp tar over, vil selvfølgelig være mitt førstevalg når min tid som regent er over! Ha en god reise til Keiserriket! Simarill Regina Endret 4. februar 2007 av Silmarill
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #75 Skrevet 4. februar 2007 Mens jeg har vært bortreist har jeg mottat en del spørsmål, og her er mine svar fra tiden 2 januar - 4 januar! Du kan ikke hente lønnen ut av skattekammeret. Lønnen hentes i banken som styres av Dronningen, Det som ligger i skattekammeret skal bare brukes når folket er i nød. Ellers så skal det aldri røres ← Beklager så meget, jeg fikk i meg litt for mange GODE kaker, baket av Kake(bakstekjerringa) som gjordet at jeg ble litt giret "høy" av alt sukkeret! Ble litt ivrig, men ser nå at det var feil! BEKLAGER! Vel, jeg dro over til Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherine for fulmakt til uttak! Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherine lå på sitt dødsleie da jeg var der, men hennes siste ord og ønsker har jeg tatt til meg og forblir hos meg! Kake får sin lønn for hennes innsatsen, men altså ikke fra skattekammeret som brukes kun i nødtilfeller! Silmarill Regina Har du hatt noen som helst kontakter med ambasadører fra andre riker ? ← De diplomatiske forbindelser overlater jeg til mine udersotter, og regner selvfølgelig å få full rapport fra disse! Jeg er elendig i bridge Kan ikke jeg få være vaffelsteker da? Kan jeeeg? Jeg kan steke pølser også. ← Kjære Bridget J! Du er ansatt som vaffel og pølsesteker! Takk for at du søkte og gratulerer med stillingen Arbeidsinnstruks: Steke vaffler og pølser til enhver anledning! Dine nærmeste kollegaer er Kake (bakstekjerring) og Tweek (kasserolle) Beskjed fra Kongen Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherine døde i natt av tuberkulose etter lang tids sykdom. Dette betyr at riket ikke lenger har en Dronning. ← Takk for at De formidlet budskapet om Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherines bortgang! Selv var jeg hos henne på Hennes dødsleie! :cry: Jeg merket meg at Løyntant ikke har gjort jobben sin som min stedfortreder mens jeg var på reise! Det eneste riktige var Deres beslutning om å sparke han! Jeg har akkurat stoppet en inntrenger. ← Løyntnanten har forøvrig fått lønn for jobben han gjordet med å stoppe en inntrenger! Jeg anser meg selv for å være et dugendes dronningemne! Evt. kunne jeg tatt til takke med en stilling som ond (evt. vond) fe.....? ← MKjære Bodillen Stillingen som Ond Fe kan bli din Bodillen, men følgende skal ikke forekomme i vårt kongerike: 1)I vårt kongerike skal ikke den onde fe være den onde kraften som ikke kan tåle at Dronningen er vakrere enn henne! 2)Alle som vil gå på ball fra vårt rike skal ikke bli forhindret av den onde fe til dette. 3) Barn skal ikke bli satt ut i skogen! Arbeidsinnstruks er som følger: Som den onde Fe er din oppgave å være ond mot alle som prøver å anngripe vårt rike! Takk for at du søkte, og stillingen er din dersom du fortsatt vil ha den! (Det du uansett velger får du, da jeg har kjent deg så lenge og jeg vet at du er flink, ærlig,klok,snill og trofast) Riket har allerede en Regina!!! Dronningen er død, Leve Silmarill Regina! ← Takk for din hyllest Silmarill Regina
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #76 Skrevet 4. februar 2007 Og om du har en jobb til meg når jeg er tilbake fra Keiserriket så vil jeg sette pris på det.
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #77 Skrevet 4. februar 2007 Og om du har en jobb til meg når jeg er tilbake fra Keiserriket så vil jeg sette pris på det. ← Selvfølgelig har jeg det - ALLTID! Silmarill Regina
Bridget J Skrevet 4. februar 2007 #78 Skrevet 4. februar 2007 Takk skal du ha for stillingen som vaffel- og pølsesteker :-D
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #79 Skrevet 4. februar 2007 Takk skal du ha for stillingen som vaffel- og pølsesteker :-D ← Takk selv vennen, og lykke til med vaffel og pølsesteking! Du har sikkert lest dine instrukser, og dette fikser du nok kjempeflott
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #80 Skrevet 4. februar 2007 (endret) OPPDATERINGER etter at jeg tok over fra den 31.januar! HISTORIE King James er fortsatt Konge Silmarill (undertegnede) er Kongens stedfortreder Dronningen heter Catherine (hun er taus) NYTT (04.02) Silmarill styrer riket som Dronning! Skal heretter bli omtalt og uttalt som Hennes Kongelige høyhet Dronning Silmarill King James har abdisert! Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherine har gått bort i tuberkolose og er ikke lenger blant oss! Kongen er enda ikke utpekt! Marilla er Stor Hertuginne Marillia Navnløs er Prinsesse Navnløs CheapChampagne er party Prinsesse Loffen er Prinsessen som ingen kunne målbinde. Catwoman vinkestand inn Jallajalla er hoffnarr la luna er hoffnarr Tnode er hoffnarr Maxagaze er knekt NYANSATTE: etter at jeg fikk overta hele riket! Frøken Titt har vikariat på ubestemt tid som Hoffheks Kake er fast ansatt som bakstekjerring Kake har også fått stlling som Jomfru (i nød eller nøden) beekeeper er ansatt som Hoffjoker Tweek er ansatt som kasserolle av alle slag Brunhilde er kun sykmeldt 50% nå, og deler stillingen med FrøkeTitt Godt at du er blitt bedre Brunhilde! Løytnant er ansatt som Løytnant som er stedfortreder for sjefen når det trengs NYTT: Løytnanten er sparket, årsaken er personalsak - glem å spørre om hvorfor. Bridget J er ansatt som vaffel og pølsesteker, og skal steke vaffler og pølser! Bodillen er ansatt som Kongelig jordmor Tyr er ansatt som Prins Tyr Brunhilde var hoffheksen (for tiden sykmeldt på ubestemt tid) er på hvilehjem hos ”Morgana Slott” NYTT: Stillingen er som nevnt nå tatt over av Frøken Titt til Brunhilde er friskmeldt! NYTT:Brunhilde er nå tilbake, men kun som avlaster for Frøken Titt! Glad for at du føler deg bedre Brunhilde Grønn frosk var naturlig nok den forheksede frosken, men hoppet for langt å havnet hos ”Morgana Slott” Der ble hun forvandlet til en dødspingvin og kommer ikke tilbake Jack hadde ansvaret for fjøset, men hun har desverre kjærlighetssorg og stukket av. Undertegnede var hestepasser men har nå tatt Kongens plass i hans forsvinningsnummer. (vet hvor) Følgende stillinger er ledige: Fast stilling: ansvar for det Kongelige fjøs, hestepasser, sauepasser, forhekset frosk, prins(er), koldtjomfru, kammerjomfru, tjener(e), hoffreporter, stjernekikker, påklederske, hofffrisør (mange ffff er, skrives det slik ), frier, vakt, geværpusser, medaljepusser, gartner, bibliotekar,ballmester,mundskjenk, skattemester, massør for Kake, Hoffviftere for Kake mm. (finn på flere dere da) ALLLE KAN SØKE - trenger ingen erfaring! Vikarstilling: Hoffheks STILLINGEN ER BESATT AV FRØKEN TITT! Noen må være Fruktfat (med et forgiftet rødt eple) Reven (som en lur rådgiver)STILLINGEN ER BESATT AV REVEN Kake (som bakstekjerring) STILLINGEN ER BESATT AV KAKE Oppfordrer Yme til å søke om stillingen som spillemann/trubadur evt. en av prinsene eller begge deler! Send inn søknad og dere får jobben dersom den ikke allerede er besatt! 3 dagers oppsigelsestid - gjelder for begge parter bortsett fra meg! Dersom du blir sykmeldt sender jeg deg oppmuntrende ord med full forståelse Silmarill Rex Endrer ofte pga nyansatte og rot ← Silmarill Regina Endret 5. februar 2007 av Silmarill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå