Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. februar 2007 #41 Skrevet 2. februar 2007 Du er ei flott bakstekjærring som baker kaker til hele hoffet! Dette får du lønnsforhøyelse for Kake Hjelpen din er nok hørt, men hvor blir det av disse prinsene???? Rop høyere jenta mi og vift med den gule lange fletta Flørter som en jomfru du, dette er bra Kake! Tøft med så mange jobber - skal vi annonsere etter en massør og en som kan vifte deg litt med en hoffvifte mens du arbeider??? ← Ja, massør og en med hoffvifte er en god idé *Roper høyere og vifter med den lange, gule fletta*
Gjest Silmarill Skrevet 2. februar 2007 #42 Skrevet 2. februar 2007 Javisst. Kongen har vært her og inspisert og han sier, på spørsmål om han er fornøyd: Bortsett fra en ting så ser det ut som min stedfortreder gjør en god jobb. Hva den tingen er har jeg sannelig ikke klart å trylle ut av ham enda. Nå har jeg snakket med kongen, og han ville ikke ha flere militære i staben. Ellers var alt greit og ansettelsen av Løytnanten kunne passere. ← Takker for utført oppdrag 1.hoffheks Brunhilde! :bukke: Hmm, hva kan det være som Frøken Titt (vikarhoffheks) ikke har gjort? :klø: Jeg har mine mistanker, hun har jo kke vært her inne med rapport over det hun har gjort av hekserier i det siste - det er notert i min hemmelige blogg Hils Kingen selv og si at ingen får utføre noen som helst slags krig her inne! Løytnanten må følge undertegnede og jeg er i mot krig! Enkelt nok! Hils slottet Morgana og alle de andre som ferdes der neste gang du flyr over Silmarill Rex
Gjest Silmarill Skrevet 2. februar 2007 #43 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Ja, massør og en med hoffvifte er en god idé *Roper høyere og vifter med den lange, gule fletta* ← Da har jeg ført massør og hoffvifter på "ledige stillinger" Ja, se der du... hohho som du roper og vifter med fletta fra jomfrutårnet ditt nå må det vel komme noen prinser til deg snart? Du som har så fint flettet hår og kraftig "hjelp" rop stemme Kveldens tips: Kommer det ingen snart så sleng ut noen PS!Kake, du er skikkelig flink Endret 2. februar 2007 av Silmarill
Gjest Silmarill Skrevet 2. februar 2007 #44 Skrevet 2. februar 2007 (endret) OPPDATERINGER etter at jeg tok over fra den 31.januar-07! HISTORIE King James er fortsatt Konge Silmarill (undertegnede) er Kongens stedfortreder Dronningen heter Catherine (hun er taus) NYTT (04.02.07) Silmarill styrer riket som Dronning! Skal heretter bli omtalt og uttalt som Hennes Kongelige høyhet Dronning Silmarill King James har abdisert! Hennes Kongelige høyhet Dronning Catherine har gått bort i tuberkolose og er ikke lenger blant oss! Kongen er enda ikke utpekt! RETTES! Dronning Silmarill er nå lykkelig gift med tidligere prins Tyr! Tyr er derfor ikke lenger prins, men Kong Tyr! Marilla er Stor Hertuginne Marillia Navnløs er Prinsesse Navnløs CheapChampagne er party Prinsesse Loffen er Prinsessen som ingen kunne målbinde. Catwoman vinkestand inn Jallajalla er hoffnarr la luna er hoffnarr Tnode er hoffnarr Maxagaze er knekt NYANSATTE: etter at jeg fikk overta hele riket! Frøken Titt har vikariat på ubestemt tid som Hoffheks Kake Nå Bøllefrøet er fast ansatt som bakstekjerring Kake Nå Bøllefrøet har også fått stlling som Jomfru (i nød eller nøden) beekeeper er ansatt som Hoffjoker Tweek er ansatt som kasserolle av alle slag Brunhilde er kun sykmeldt 50% nå, og deler stillingen med FrøkeTitt Godt at du er blitt bedre Brunhilde! Løytnant er ansatt som Løytnant som er stedfortreder for sjefen når det trengs NYTT: Løytnanten er sparket, årsaken er personalsak - glem å spørre om hvorfor. Bridget J er ansatt som vaffel og pølsesteker, og skal steke vaffler og pølser! Bodillen er ansatt som Den Onde Fe! (om hun fortsatt vill) Brunhilde var hoffheksen (for tiden sykmeldt på ubestemt tid) er på hvilehjem hos ”Morgana Slott” NYTT: Stillingen er som nevnt nå tatt over av Frøken Titt til Brunhilde er friskmeldt! NYTT:Brunhilde er nå tilbake, men kun som avlaster for Frøken Titt! Glad for at du føler deg bedre Brunhilde Tyr er prins og skal fri til prinsesse Kake.ENDRET, Kake er blitt prinsesse Bøllefrø og Tyr er blitt Konge Grønn frosk var naturlig nok den forheksede frosken, men hoppet for langt å havnet hos ”Morgana Slott” Der ble hun forvandlet til en dødspingvin og kommer ikke tilbake Jack hadde ansvaret for fjøset, men hun har desverre kjærlighetssorg og stukket av. Undertegnede var hestepasser men har nå tatt Kongens plass i hans forsvinningsnummer. (vet hvor) Følgende stillinger er ledige: Fast stilling: ansvar for det Kongelige fjøs, hestepasser, sauepasser, forhekset frosk, prins(er), koldtjomfru, kammerjomfru, tjener(e), hoffreporter, stjernekikker, påklederske, hofffrisør (mange ffff er, skrives det slik ), frier, vakt, geværpusser, medaljepusser, gartner, bibliotekar,ballmester,mundskjenk, skattemester, massør for Kake, Hoffviftere for Kake mm. (finn på flere dere da) ALLLE KAN SØKE - trenger ingen erfaring! Vikarstilling: Hoffheks STILLINGEN ER BESATT AV FRØKEN TITT! Noen må være Fruktfat (med et forgiftet rødt eple) Reven (som en lur rådgiver)STILLINGEN ER BESATT AV REVEN Kake (som bakstekjerring) STILLINGEN ER BESATT AV KAKE Endret til Bøllefrøet Oppfordrer Yme til å søke om stillingen som spillemann/trubadur evt. en av prinsene eller begge deler! Send inn søknad og dere får jobben dersom den ikke allerede er besatt! 3 dagers oppsigelsestid - gjelder for begge parter bortsett fra meg! Dersom du blir sykmeldt sender jeg deg oppmuntrende ord med full forståelse Silmarill Rex Endrer ofte pga nyansatte og rot Endret 31. mars 2007 av Silmarill
Gjest Løytnant Skrevet 2. februar 2007 #45 Skrevet 2. februar 2007 Undertegnede var hestepasser men har nå tatt Kongens plass i hans forsvinningsnummer. (vet hvor) Silmarill Rex ← Hvor er denne kongen da ?
Brunhilde Skrevet 2. februar 2007 #46 Skrevet 2. februar 2007 Han er i (foreløpig) eksil. Siste nytt er dette: Brunhilde. Gi denne beskjeden til min stedfortreder. Tronearvingen kommer til og forlate kongedømmet innen få dager
Gjest Reven Skrevet 2. februar 2007 #47 Skrevet 2. februar 2007 Følgende stillinger er ledige: Reven (som en lur rådgiver) Silmarill Rex ← Må jeg virkelig søke? Jeg trodde da jeg var selvskreven? For øvrig vil jeg råde deg til å bruke den feminine formen Regina, framfor den maskuline Rex. Det er lurt.
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #48 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Min tid i eksil er nå over. Men jeg kommer ikke til og ta over styringen før 20 februar 2007. Inntil da lar jeg deg Silmarill fremdels være min stedfortreder og styre skuten fram til jeg selv tar over 20 Februar 2007 klokken 19:00. Så fram til den dag lar jeg kongeriket og hoffet styres av min stedfortreder King James Endret 2. februar 2007 av King James
Gjest Silmarill Skrevet 2. februar 2007 #49 Skrevet 2. februar 2007 Hvor er denne kongen da ? ← Som 1 Hoffheks Brunhilde sier - han er i eksil! Dette er en personalsak som vi ikke kan komentere videre, Brunhilde er heks og kan "se" dette Hils King James, og si at dette er mottat! :bukke: ← REVEN: Reven, du er å ansatt som den kloke rådgiveren min! Selvsagt er du selvskreven som du sier, men du vet jo om alt dette formelle med dokumentasjon osv....(kanskje derfor jeg har hintet deg da vettø ) Takk for at du søkte og gratulerer med stillingen Du har allerede gitt meg et klokelig råd og det setter jeg pris på! Heretter skriver jeg Silmarill Regina istedenfor Rex PS!Kake har bakt masse kaker til hele Hoffet, bare spis Kake er flink bakstekjerring!!!! Silmarill Regina
Gjest Silmarill Skrevet 2. februar 2007 #50 Skrevet 2. februar 2007 Min tid i eksil er nå over. Men jeg kommer ikke til og ta over styringen før 20 februar 2007. Inntil da lar jeg deg Silmarill fremdels være min stedfortreder og styre skuten fram til jeg selv tar over 20 Februar 2007 klokken 19:00. Så fram til den dag lar jeg kongeriket og hoffet styres av min stedfortreder King James ← Ærede King James Hvilken overraskelse Det har vært en ære å få styre ditt rike, og takker nok igjen for din tillitt! *neier* Jeg skal styre Kongeriket så godt jeg kan fram til den 20 februar 2007 *neier* Måtte du ha det behagelig også i mellomtiden Håper kakene til bakstekjerring Kake smaker - velbekomme King James! Silmarill Regina
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2007 #51 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg må bare gi en beskjed eller retter en ordre. Det er nemelig 2 stilling som ALDRI må utlyses og det er Den Kongelige spion stillingen. Den andre stillingen som ALDRI må utlyses er stillingen for privatrådgiver for Kongen. Disse 2 stillingene kan du ikke utlyse. forsetter du og gjøre en god jobb. Er det mulig at jeg vil belønne deg med en form for tittel. Endret 2. februar 2007 av King James
Gjest Silmarill Skrevet 3. februar 2007 #52 Skrevet 3. februar 2007 Jeg må bare gi en beskjed eller retter en ordre. Det er nemelig 2 stilling som ALDRI må utlyses og det er Den Kongelige spion stillingen. Den andre stillingen som ALDRI må utlyses er stillingen for privatrådgiver for Kongen. Disse 2 stillingene kan du ikke utlyse. forsetter du og gjøre en god jobb. Er det mulig at jeg vil belønne deg med en form for tittel. ← Ærede James, din ordre er mottat! Svaret er selvsagt gjør jeg ikke det, etter din befaling! Jeg gjør mitt aller beste for å ivareta ditt rike slik du befalte meg før De gikk i eksil :bukke: Håper kakene til Kake smakte *neier* Silmarill Regina
loffen Skrevet 3. februar 2007 #53 Skrevet 3. februar 2007 *Neier for Kongen* Og tusen takk for deilig kake Kake. God og mett og blubbete og deilig som jeg er akkurat i dette øyeblikk, så tenkte jeg ganske enkelt å sitte her til pynt og flæshe mine fortreffeligheter resten av natten for så og kanskje lokke noen ekte prinser til hoffet.
Gjest Silmarill Skrevet 3. februar 2007 #54 Skrevet 3. februar 2007 (endret) *Neier for Kongen* Og tusen takk for deilig kake Kake. God og mett og blubbete og deilig som jeg er akkurat i dette øyeblikk, så tenkte jeg ganske enkelt å sitte her til pynt og flæshe mine fortreffeligheter resten av natten for så og kanskje lokke noen ekte prinser til hoffet. ← Kake gjør en utmerked jobb som bakstekjerring (kakene til Kake er utrolig gode faktisk) Kake er jo også ansatt som Jomfru i nød/nøden, og jobber frebilsk med dette! Kake følger alle arbeidsinstrukser, men det er ikke lett uten en Prins i staben! Klapper for Kake (lønn for strevet henter jeg utfra skattekammeret) Jeg har nå spurt Tyr om han vil være Prins og håper han kan søke jobben som Prins, som den prinsen han er Loffen: Har noen klart å målbinde deg enda? Endret 3. februar 2007 av Silmarill
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #55 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Klapper for Kake (lønn for strevet henter jeg utfra skattekammeret) ← Du kan ikke hente lønnen ut av skattekammeret. Lønnen hentes I banken som styres av Dronningen, Det som ligger i skattekammeret skal bare brukes når folket er i nød. Ellers så skal det aldri røres Endret 3. februar 2007 av King James
Gjest Løytnant Skrevet 3. februar 2007 #56 Skrevet 3. februar 2007 Jeg har akkurat stoppet en inntrenger.
Gjest Reven Skrevet 3. februar 2007 #57 Skrevet 3. februar 2007 Jeg må bare gi en beskjed eller retter en ordre. Det er nemelig 2 stilling som ALDRI må utlyses og det er Den Kongelige spion stillingen. Den andre stillingen som ALDRI må utlyses er stillingen for privatrådgiver for Kongen. Disse 2 stillingene kan du ikke utlyse. ← Enda bra jeg allerede er ansatt, da.
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #58 Skrevet 3. februar 2007 (endret) Enda bra jeg allerede er ansatt, da. ← Du er ikke privatrådgiver for Kongen du har stilling som rådgiver for min stedfortreder og for tronearvingen. Endret 3. februar 2007 av King James
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2007 #59 Skrevet 3. februar 2007 Silmarill Regina Har du hatt noen som helst kontakter med ambasadører fra andre riker ?
Bridget J Skrevet 3. februar 2007 #60 Skrevet 3. februar 2007 Jeg er elendig i bridge Kan ikke jeg få være vaffelsteker da? Kan jeeeg? Jeg kan steke pølser også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå