Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #81 Skrevet 4. februar 2007 (endret) jeg skulle si noe men så hadde jeg ikke noe og si Endret 4. februar 2007 av Cedric Rueben
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #82 Skrevet 4. februar 2007 (endret) min abdikasjon vil ses under og min brors manifest Endret 4. februar 2007 av Cedric Rueben
Gjest gjesta Skrevet 4. februar 2007 #83 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Min Abdikasjon av Kongerrikes Trone og min brors avslag til tronen 4 Februar 2007 Abdication of King James II ------------------------------------------------ King James II signed his abdication on 4 Februar 2007 at 3.05 pm. The document was countersigned by the Minister of the royal Court, and directed to the Chief of Staff. ----------------------------------------------- In the days of the great struggle against the foreign enemies, who for nearly three years have tried to enslave our fatherland, the Lord God has been pleased to send down on our Kingdom a new heavy trial. Internal popular disturbances threaten to have a disastrous effect on the future conduct of this persistent war. The destiny of the kingdom, the honor of our heroic army, the welfare of the people and the whole future of our dear fatherland demand that the war should be brought to a victorious conclusion whatever the cost. The cruel enemy is making his last efforts, and already the hour approaches when our glorious army together with our gallant allies will crush him. In these decisive days in the life of our kingdom, We thought it Our duty of conscience to facilitate for Our people the closest union possible and a consolidation of all national forces for the speedy attainment of victory. In agreement with the Royal Duma We have thought it well to renounce the Throne of the kingdom and to lay down the supreme power. As We do not wish to part from Our beloved son, We transmit the succession to Our Sister Silmarill, and give her Our blessing to mount the Throne of the Kingdom. We direct Our sister to conduct the affairs of state in full and inviolable union with the representatives of the people in the legislative bodies on those principles which will be established by them, and on which He will take an inviolable oath. In the name of Our dearly beloved homeland, We call on Our faithful sons of the fatherland to fulfill their sacred duty to the fatherland, to obey the King or Queen in the heavy moment of national trials, and to help Him, together with the representatives of the people, to guide the Kingdom on the road to victory, welfare, and glory. May the Lord God help our Kingdom Signert King James II ------------------------------------------------------------------------ Manifesto. 4 Februar 2007 A heavy burden has been laid on me by my brother's will in transferring to me the Royall throne of All the kingdom at a time of unprecedented war and unrest among the people. Inspired by the thought common to the whole nation, that the well-being of our homeland comes above all, I have taken the hard decision to accept supreme power only in the event that it shall be the will of our great people, who in nationwide voting must elect their representatives to a Constituent Assembly, establish a new form of government and new fundamental laws for the kingdom State. Therefore, calling on God's blessing, I ask all citizens of the kingdom State to obey the provisional government which has been formed and been invested with complete power on the initiative of the State Duma, until a Constituent Assembly, to be convened in the shortest possible time on the basis of general, direct, equal, secret ballot, expresses the will of the people in its decision on a form of government. Signed: "Count WILLIAM -------------------------------------------------------------- For at Silmarill kunne få tronen måtte William avstå tronen. Slik er abdikasjons regelen. Kongens yngre bror må avstå vist Tronearvingen fremdels kan regjere etter Silmaril. Og nå Klokken 21:30 den 4 Februar er Hennes Kongelige Høyhet Dronning Sillmaril offesielt tatt over. Lenge leve Dronningen. Kronprins Philipp er fremdels arving etter mitt siste ønske. Dette var min siste handling. Dette dokument signeres av Dronningen slik at det blir offesielt. Og med at Dronningen signerer vil det bevise for folket av kongeriket at hun nå er deres regent. Dronningen må også avlegge trone talen for at hun offesielt blir Dronning etter og ha signert min abdikasjon slik at den blir offesiel. Vi må følge alle regler slik de ble skrevet av den Store King Philipp IV Den Mystiske som regjerte ( 1723-1767 ) Jeg ber også om få jobb som Kongelig Mystiker Endret 4. februar 2007 av Cedric Rueben
Gjest Reven Skrevet 4. februar 2007 #84 Skrevet 4. februar 2007 Og naturligvis er jeg nå Dronningens kloke, private rådgiver
Gjest Bodillen Skrevet 4. februar 2007 #85 Skrevet 4. februar 2007 Jeg takker ærbødigst for tilliten, Deres Kongelige Høyhet Dronning Silmarill. Imidlertid føler jeg det vanskelig å inneha en stilling som ond fe med de restriksjoner regenten ønsker å pålegge meg i embetet. Å sette barn ut i skogen, f.eks, er regnet for å være meget attraktivt på en ond fe sin CV. Kunne Hennes Kongeligere Høyhet Dronning Silmarill tenke seg å vurdere meg til en annen stilling - som Kongelig Hoffjordmor? Jeg mener jeg bør være meget godt kvalifisert for stillingen, i og med at jeg personlig har 2 keisersnitt bak meg. Jeg venter i sitrende spenning på svar fra Dem.
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #86 Skrevet 4. februar 2007 Jeg takker ærbødigst for tilliten, Deres Kongelige Høyhet Dronning Silmarill. Imidlertid føler jeg det vanskelig å inneha en stilling som ond fe med de restriksjoner regenten ønsker å pålegge meg i embetet. Å sette barn ut i skogen, f.eks, er regnet for å være meget attraktivt på en ond fe sin CV. Kunne Hennes Kongeligere Høyhet Dronning Silmarill tenke seg å vurdere meg til en annen stilling - som Kongelig Hoffjordmor? Jeg mener jeg bør være meget godt kvalifisert for stillingen, i og med at jeg personlig har 2 keisersnitt bak meg. Jeg venter i sitrende spenning på svar fra Dem. ← Kjære Bodillen, jeg takker for ditt svar! Jeg må innrømme at det var derfor jeg så nøye beskrev din funksjon som ”den onde fe” og ga deg grundige restriksjoner av hva jeg nok ikke kunne tollerere! Du vet nok at jeg ønsker deg meget inn i mitt Hoff, og mener stillingen som Kongelig Hoffjordmor vil passe dem perfekt! Denne stillingen får du da jeg kan lese av din CV at din efaring ang. eksempelvis keisersnitt er noe du tidligere har vært borti! Jeg anser deg for annsatt som Kongelig Hoffjordmor og ser bortifra din søknad som Ond Fe! (skjønte at du ikke gadd pga. det jeg skrev om barna, skogen...du vet) Takk for at du søkte og gratulerer så meget med stillingen som Kongelig Hoffjordmor! Arbeidsinnstrukser: Fore den fødende med smertestillende, be dem trøkke og puste riktig og klipp etter behov . Ta vel i mot de små skapninger som måtte komme ut av en kvinnes kjønn ( les: ta i mot ”snørrunger”) – vekke opp barnefaren etter antatte besvimelser! Lykke til Simarill Regina
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #87 Skrevet 4. februar 2007 Og naturligvis er jeg nå Dronningens kloke, private rådgiver ← Selvsag er du det! Du følger meg som den kloke rådgiveren du har vist at du er! Simarill Regina
Gjest Silmarill Skrevet 4. februar 2007 #88 Skrevet 4. februar 2007 (endret) Min Abdikasjon av Kongerrikes Trone og min brors avslag til tronen 4 Februar 2007 Abdication of King James II ------------------------------------------------ King James II signed his abdication on 4 Februar 2007 at 3.05 pm. The document was countersigned by the Minister of the royal Court, and directed to the Chief of Staff. ----------------------------------------------- In the days of the great struggle against the foreign enemies, who for nearly three years have tried to enslave our fatherland, the Lord God has been pleased to send down on our Kingdom a new heavy trial. Internal popular disturbances threaten to have a disastrous effect on the future conduct of this persistent war. The destiny of the kingdom, the honor of our heroic army, the welfare of the people and the whole future of our dear fatherland demand that the war should be brought to a victorious conclusion whatever the cost. The cruel enemy is making his last efforts, and already the hour approaches when our glorious army together with our gallant allies will crush him. In these decisive days in the life of our kingdom, We thought it Our duty of conscience to facilitate for Our people the closest union possible and a consolidation of all national forces for the speedy attainment of victory. In agreement with the Royal Duma We have thought it well to renounce the Throne of the kingdom and to lay down the supreme power. As We do not wish to part from Our beloved son, We transmit the succession to Our Sister Silmarill, and give her Our blessing to mount the Throne of the Kingdom. We direct Our sister to conduct the affairs of state in full and inviolable union with the representatives of the people in the legislative bodies on those principles which will be established by them, and on which He will take an inviolable oath. In the name of Our dearly beloved homeland, We call on Our faithful sons of the fatherland to fulfill their sacred duty to the fatherland, to obey the King or Queen in the heavy moment of national trials, and to help Him, together with the representatives of the people, to guide the Kingdom on the road to victory, welfare, and glory. May the Lord God help our Kingdom Signert King James II ------------------------------------------------------------------------ Manifesto. 4 Februar 2007 A heavy burden has been laid on me by my brother's will in transferring to me the Royall throne of All the kingdom at a time of unprecedented war and unrest among the people. Inspired by the thought common to the whole nation, that the well-being of our homeland comes above all, I have taken the hard decision to accept supreme power only in the event that it shall be the will of our great people, who in nationwide voting must elect their representatives to a Constituent Assembly, establish a new form of government and new fundamental laws for the kingdom State. Therefore, calling on God's blessing, I ask all citizens of the kingdom State to obey the provisional government which has been formed and been invested with complete power on the initiative of the State Duma, until a Constituent Assembly, to be convened in the shortest possible time on the basis of general, direct, equal, secret ballot, expresses the will of the people in its decision on a form of government. Signed: "Count WILLIAM -------------------------------------------------------------- For at Silmarill kunne få tronen måtte William avstå tronen. Slik er abdikasjons regelen. Kongens yngre bror må avstå vist Tronearvingen fremdels kan regjere etter Silmaril. Og nå Klokken 21:30 den 4 Februar er Hennes Kongelige Høyhet Dronning Sillmaril offesielt tatt over. Lenge leve Dronningen. Kronprins Philipp er fremdels arving etter mitt siste ønske. Dette var min siste handling. Dette dokument signeres av Dronningen slik at det blir offesielt. Og med at Dronningen signerer vil det bevise for folket av kongeriket at hun nå er deres regent. Dronningen må også avlegge trone talen for at hun offesielt blir Dronning etter og ha signert min abdikasjon slik at den blir offesiel. Vi må følge alle regler slik de ble skrevet av den Store King Philipp IV Den Mystiske som regjerte ( 1723-1767 ) Jeg ber også om få jobb som Kongelig Mystiker ← Silmarill Regina Kjære Stab av det Kongelige Hoff! Undertegnede går nu til sengs, og tar med meg X -King James brev! Silmarill Regina Endret 5. februar 2007 av Silmarill
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #89 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Jeg føler at kongeriket er trygt i dine hender Silmarill så jeg drar og begynner på en ny oppgave. Jeg skal fra nå av styre det enorme Keiserriket Dette var et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Jeg ber og en god allianse mellom mitt Keiserrike og ditt Kongerike\Dronningrike Endret 5. februar 2007 av Keiser James
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #90 Skrevet 5. februar 2007 Ærede Hoffstab, Dronningens representanter Jeg hilser mitt rikets representanter velkommen til ansvarsfulle gjerning, og ønsker at den må bli til gavn for fedrelandet. Vår gode økonomiske situasjon gir også økte muligheter til å bidra økonomisk til andre riker dersom dette behovet melder seg. Arbeidskraften i vår Kongelige stab er vår viktigste ressurs. Vi må legge forholdene til rette slik at flest mulig får ta i bruk sine evner. Jeg ber Gud velsigne vårt Kongelige rike, og erklærer herved at undertegnede overtar Dette riket etter King James. Under Vår hånd og rikets segl Silmarill Regina
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #91 Skrevet 5. februar 2007 Jeg føler at kongeriket er trygt i dine hender Silmarill så jeg drar og begynner på en ny oppgave. Jeg skal fra nå av styre det enorme Keiserriket Dette var et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Jeg ber og en god allianse mellom mitt Keiserrike og ditt Kongerike\Dronningrike ← Gratulerer så meget med Deres tittel som Keiser James av Keiserriket! Dronningen har nå signert abdikasjonen og holdt trontale! Alliansen mellom Dronningens rike og Deres Keiserriket vil alltid være god! Silmarill Regina
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #92 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Kakeglad som jeg er, kan jeg ikke si nei til å bli Prins. ← Takk for at du søkte og gratulerer med stillingen som Prins Tyr Arbeidsinnstruks: 1)Redde vår Jomfru Kake i nød, når hun roper "hjelp, hjelp" fra jomfrutårnet sitt, og klatre ved hjelp av den lange gule fletta hun slenger ned til deg 2)Tilfredstille en nøden Jomfru Endret 5. februar 2007 av Silmarill
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #93 Skrevet 5. februar 2007 Som betegnelse for vår alianse vil Keiserriket bekytte Dronningriket om det trenger det. James Imperator
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #94 Skrevet 5. februar 2007 Som betegnelse for vår alianse vil Keiserriket bekytte Dronningriket om det trenger det. James Imperator ← Ditto :bukke: Silmarill Regina
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #95 Skrevet 5. februar 2007 (endret) En ny ambasadør vil ankomme ditt rike i morgen. Baronesse havregryn Vil bli ambasdøren min i ditt rike Imperator James Endret 5. februar 2007 av Keiser James
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #96 Skrevet 5. februar 2007 En ny ambasadør vil ankomme ditt rike i morgen. Baronesse havregryn Vil bli ambasdøren min i ditt rike Imperator James ← Beskjed mottatt! Vil/skal bli, eller vil søke? Silmarill Regina
Gjest gjesta Skrevet 5. februar 2007 #98 Skrevet 5. februar 2007 (endret) Rykter sier at du har gitt ordre til og hjelpe republiken med soldater og våpen. Etter at republiken angrep mitt rike. Stemmer det at du gir repbuliken militær hjelp ?. James Imperator Endret 5. februar 2007 av Keiser James
Gjest Silmarill Skrevet 5. februar 2007 #99 Skrevet 5. februar 2007 Hun skal bli James Imperator ← Ditt ønske er mottatt! Silmarill Regina
Gjest Maxagaze Skrevet 5. februar 2007 #100 Skrevet 5. februar 2007 Leverer inn egenmelding for.. eh.. 2 dager ? Har blitt knukket av uvidenhet.. visstnok. Hold av en uthvilt hest til meg, til jeg kommer tilbake, Obi-Wan..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå