Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #181 Skrevet 27. mars 2007 .. ønsker deg velkommen som vennligsinnet gjest. mvh Prins Tyr. ← Velkommen som vennligsinnet gjest, ikke som noe annet! Husk nå har jeg en stor stab som regjerer - jeg har vært en god styrer for dette riket, tom. inkluderende arbeidsliv har jeg hatt så....hva har du å tilby? Silmarill (fortsatt)Regina
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2007 #182 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Velkommen som vennligsinnet gjest, ikke som noe annet! Husk nå har jeg en stor stab som regjerer - jeg har vært en god styrer for dette riket, tom. inkluderende arbeidsliv har jeg hatt så....hva har du å tilby? Silmarill (fortsatt)Regina ← Du har vært en god du er en god leder for riket. Men jeg har 23 års efaring og vet nok mer en deg om hvordan man styrer. Tross alt er det noen av mine tideligere understøtte som har klaget over min regjeringstid ?...har de kalt meg en dårlig konge ? Endret 27. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #183 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Takk så langt Prins Tyr for dine gode råd - roper på Reven som er ansatt som min rådgiver (revgiver) REVEN ROPER HØYT PÅ DENNE KLOKE OG LURE REVGIVEREN, LOKKER MED Endret 27. mars 2007 av Silmarill
Gjest Tyr Skrevet 27. mars 2007 #184 Skrevet 27. mars 2007 hvem jeg ? ← Slik svarer en som bare er oppatt av makt og possisjon. mvh Prins Tyr
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2007 #185 Skrevet 27. mars 2007 Slik svarer en som bare er oppatt av makt og possisjon. mvh Prins Tyr ← som du ser forandret jeg svaret
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #186 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg har 36 års erfaring så blæda Prins Tyr er så flink og trofast! Lurer på om Prins Tyr og jeg kan gifte oss, så vi stiller enda sterkere :klø: han er jo så fin og flink! Jeg er jo Dronning så jeg kan det da .......... Endret 27. mars 2007 av Silmarill
Gjest Tyr Skrevet 27. mars 2007 #187 Skrevet 27. mars 2007 som du ser forandret jeg svaret ← Du fikk tenkt deg om, Corto. ..men det nye svaret er ikke så mye bedre. mvh Prins Tyr
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2007 #188 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har 36 års erfaring så blæda Prins Tyr er så flink og trofast! Lurer på om Prins Tyr og jeg kan gifte oss, så vi stiller enda sterkere :klø: Jeg er jo Dronning så jeg kan det da .......... ← du har ikke 36 års efaring med og styre riket siden jeg ga deg det for noen måneder siden. .... Og jeg styrte det i 23 år før jeg ga det til deg,. og min far styrtet det før meg og hans far osv osv. Du har bare noen måneders efaring som dronning over riket. Du har kanskje 36 års livsefaring men jeg er vokst opp og trent igjennom helle mitt liv for og være konge. Du tok det og være dronning på sparken og det må jeg si du har imponert.
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2007 #189 Skrevet 27. mars 2007 Du fikk tenkt deg om, Corto. ..men det nye svaret er ikke så mye bedre. mvh Prins Tyr ← kanskje ikke...men det var det beste jeg greide og komme opp med
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #190 Skrevet 27. mars 2007 du har ikke 36 års efaring med og styre riket siden jeg ga deg det for noen måneder siden. .... Og jeg styrte det i 23 år før jeg ga det til deg,. og min far styrtet det før meg og hans far osv osv. Du har bare noen måneders efaring som dronning over riket. Du har kanskje 36 års livsefaring men jeg er vokst opp og trent igjennom helle mitt liv for og være konge. Du tok det og være dronning på sparken og det må jeg si du har imponert. ← Nei, ikke med å styre dette riket, det har du rett i! Jeg har 36 års erfaring med livet det er sant ihvertfall! KG har ikke eksistert så lenge som 23 år, så da må du ha hatt det riket et annet sted itilfelle før KG ble skapt Ja, jeg har bare noen måneders erfaring med dette, men jeg har gjort det bra - og det er en grunn til at du ikke får det tilbake uten kamp! Takk for at jeg har imponert deg over mitt styresett King James får det når han ber - det vet du vel
Gjest Tyr Skrevet 27. mars 2007 #191 Skrevet 27. mars 2007 Prins Tyr er så flink og trofast! Lurer på om Prins Tyr og jeg kan gifte oss, så vi stiller enda sterkere :klø: han er jo så fin og flink! Jeg er jo Dronning så jeg kan det da .......... ← ..ditt ord er lov Silmarill. mvh Prins Tyr
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2007 #192 Skrevet 27. mars 2007 (endret) KG har ikke eksistert så lenge som 23 år, så da må du ha hatt det riket et annet sted itilfelle før KG ble skapt King James får det når han ber - det vet du vel ← Ja dette riket skapte jeg lenge før KG.....Sammen med en kamerat som var min nest komandernde.... King James får det han ber om....Vel det virker ikke som det er behov for en konge i riket lenger og vist det ikke er behov så hvorfor skal jeg ta tilbake titellen vist jeg ikke kan være konge over mitt tideligere rike ? Endret 27. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #193 Skrevet 27. mars 2007 (endret) ..ditt ord er lov Silmarill. mvh Prins Tyr ← tjihi, hva mener du nå Tyr? SilmSuss Endret 27. mars 2007 av Silmarill
Gjest Tyr Skrevet 27. mars 2007 #194 Skrevet 27. mars 2007 Du mener, eh.. du og jeg som ? Sie ja jeg.
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #195 Skrevet 27. mars 2007 Du mener, eh.. du og jeg som ? Sie ja jeg. ← HURRA! Da er det du og jeg da Tyr! Du er ikke lenger en Prins, du er Kongen....min TYR SILMARILL Tyr Rex og Silmarill Regina
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2007 #196 Skrevet 27. mars 2007 HURRA! Da er det du og jeg da Tyr! Du er ikke lenger en Prins, du er Kongen....min TYR SILMARILL Tyr Rex og Silmarill Regina ← Du vet at om han blir Konge så går han over deg i tittel, En Konge står over en dronning. Men jeg gratulerer dere.
Gjest Tyr Skrevet 27. mars 2007 #197 Skrevet 27. mars 2007 .for ai ai.. la `en flomme. Dekk bordene med det beste fra kjøkkenet. Dette skal feires !! mvh Rex Tyr og Silmarill Regina.
Gjest Silmarill Skrevet 27. mars 2007 #198 Skrevet 27. mars 2007 (endret) .for ai ai.. la `en flomme. Dekk bordene med det beste fra kjøkkenet. Dette skal feires !! mvh Rex Tyr og Silmarill Regina. ← tjoho, århundres og det var jeg som fridde - og jeg fikk JA Vi innntar snart det beste fra bordet, og med vin som Tyr har bestemt Alle kan komme om de vil mvh. Tyr Rex og Silmarill Regina. Endret 27. mars 2007 av Silmarill
Gjest Corto Maltese Skrevet 27. mars 2007 #199 Skrevet 27. mars 2007 (endret) jeg forblir Corto Maltese og drar ut på en lang reise, Endret 28. mars 2007 av Corto Maltese
Gjest Tyr Skrevet 27. mars 2007 #200 Skrevet 27. mars 2007 Bon voyage, Corto. Måtte havgudene se deg i nåde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå