Gjest Ballerina Skrevet 14. juni 2007 #361 Skrevet 14. juni 2007 Hvor skal man gjøre av alt det sløret som bare henger der? Ser for meg at jeg enten bare river det ut eller finner en saks Neida, ikke så ille, men tror nok jeg hadde syntes det ble litt tungt... Det er forskjell på stoffene på sløret! Mitt kjenner jeg nesten ikke fordi det er så lett!
Majabeth Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #362 Skrevet 14. juni 2007 Snakka nettopp med en av dem som skal spille på festen vår! Vi skal danse første dansen til "Älska mej nu" av Bjørn Afzelius!!! Den er bare så fiiiiiin!!!
Doratheexplorer Skrevet 14. juni 2007 #363 Skrevet 14. juni 2007 (endret) Snakka nettopp med en av dem som skal spille på festen vår! Vi skal danse første dansen til "Älska mej nu" av Bjørn Afzelius!!! Den er bare så fiiiiiin!!! Den er nyyyydelig, det blir en fin dans Endret 14. juni 2007 av Susiepia
Gjest Ballerina Skrevet 14. juni 2007 #364 Skrevet 14. juni 2007 Snakka nettopp med en av dem som skal spille på festen vår! Vi skal danse første dansen til "Älska mej nu" av Bjørn Afzelius!!! Den er bare så fiiiiiin!!! :rødme:
Gjest Pesto Skrevet 14. juni 2007 #365 Skrevet 14. juni 2007 Snakka nettopp med en av dem som skal spille på festen vår! Vi skal danse første dansen til "Älska mej nu" av Bjørn Afzelius!!! Den er bare så fiiiiiin!!! Det kommer til å bli så nydelig som bare det!! :rødme:
Majabeth Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #366 Skrevet 15. juni 2007 i går fikk vi avtalt tid for samtale med presten. Nevnte for han hvilke salmer og tekstlesing vi ønsker. Han så ikke noen problemer med noen av dem. Nevnte også inn- og utgangsmarsjene (tenkte på jento, da) og de så han heller ingen problemer med. Vi tar samtalen samtidig som vi skal øve i kirka. Skal ha med begge jentene våre som skal være brudepike, mamma'n min som skal følge meg opp og forloveren min for hun får jo litt å passe på i kirka. Gikk en laaang tur i fjellet med ei venninne i går. I dag har jeg veldig vondt i hele kroppen, spesielt beina. Det tar knekken på meg når det blir sånn først gå oppover lenge - så skal man gå samme strekninga nedover.
Majabeth Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #367 Skrevet 17. juni 2007 I går plukka vi stein på et jorde så jeg er helt stiv i hele kroppen. I dag har jeg vært på ei messe- og der møtte jeg mange kjente! Det var skikkelig artig. Selvfølgelig er det ikke til å unngå at det blir endel bryllupssnakk. Møtte faktisk ei jeg gikk på skole med for noen år siden- hun skal gifte seg i august!
Gjest Ballerina Skrevet 17. juni 2007 #368 Skrevet 17. juni 2007 Bryllup er et greit samtaleemne! Hva skal vi snakke om når vi er gift?? Bryllupsdagen?
Majabeth Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #369 Skrevet 19. juni 2007 Er hjemme i dag med sykt barn. Tenkte jeg skulle gjøre litt bryllups-greier, men har bare sosa bort hele dagen! I kveld skal jeg på skytebanen, og der er det jo ingen å prate bryllup med heller... Må få litt fortgang på ting, sånn at jeg slipper styre så mye den siste uka
Kykkelikokos Skrevet 19. juni 2007 #370 Skrevet 19. juni 2007 Da er det bra at du kan "prate" med oss om bryllupsting da
Gjest Pesto Skrevet 19. juni 2007 #371 Skrevet 19. juni 2007 Er hjemme i dag med sykt barn. Tenkte jeg skulle gjøre litt bryllups-greier, men har bare sosa bort hele dagen! I kveld skal jeg på skytebanen, og der er det jo ingen å prate bryllup med heller... Må få litt fortgang på ting, sånn at jeg slipper styre så mye den siste uka Ja du får ta det med oss, hva er det som står for tur til å bli ordnet nå først da?
MellonCollie Skrevet 20. juni 2007 #372 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er bare innom for å og litt for at du snart skal bli kone!! Og trenger du å prate litt bryllupsting så vet du at vi er her
Piglet Skrevet 20. juni 2007 #373 Skrevet 20. juni 2007 Takk for hyggelig hilsen i dagboken min! Jeg leste i avisen her om dagen at din bryllupsdato er ekstremt populær her i DK, faktisk skulle halvparten av alle brudeparrene på et dansk forum gifte seg da!?! Vet ikke om det er så mange her inne, men det var jo litt morsomt. Ellers ser det jo ut som om du er i rute med planlegningen. Hvis du har lyst, vil jeg veldig gjerne se kjolen din. Piglet
Majabeth Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #374 Skrevet 21. juni 2007 Da er det bra at du kan "prate" med oss om bryllupsting da Ja du får ta det med oss, hva er det som står for tur til å bli ordnet nå først da? Jeg er bare innom for å og litt for at du snart skal bli kone!! Og trenger du å prate litt bryllupsting så vet du at vi er her Har ikke vært innom her på noen dager, så jeg får svare dere nå. Begynte å tenke over hva vi egentlig har igjen- og jeg kommer ikke på så mye :klø: Føler egentlig at vi er kommet ganske så langt på lista.
Majabeth Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #375 Skrevet 21. juni 2007 Takk for hyggelig hilsen i dagboken min! Jeg leste i avisen her om dagen at din bryllupsdato er ekstremt populær her i DK, faktisk skulle halvparten av alle brudeparrene på et dansk forum gifte seg da!?! Vet ikke om det er så mange her inne, men det var jo litt morsomt. Ellers ser det jo ut som om du er i rute med planlegningen. Hvis du har lyst, vil jeg veldig gjerne se kjolen din. Piglet Sender deg en PM
Majabeth Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #376 Skrevet 21. juni 2007 Har vært på møte med jobben i noen dager. Det var veldig koselig å treffe enkelte jeg ikke har sett på kjempelenge. Vi har hatt lange møter på dagtid, men i går kveld var vi ute og spiste middag. Etterpå dro vi ut på byen. Det ble endel skåling- og det hele endte med et spontant utdrikningslag for meg var ikke helt i form idag, men moro var det lell
Gjest Pesto Skrevet 21. juni 2007 #377 Skrevet 21. juni 2007 Så koselig da, folk på jobben heiv seg rundt, det var fint gjort. Hvis du ikke kommer på så mye som skal skje fremover så har du jo full kontroll, ingenting er bedre enn det
Doratheexplorer Skrevet 21. juni 2007 #378 Skrevet 21. juni 2007 Hei-hei og hei! Duu, nå er det virkelig ikke lenge igjen Kommer til å tenke på deg hele dagen den 7. Så kos med sånn sponanitet da :juhu:
Majabeth Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #379 Skrevet 22. juni 2007 Nå har gavene begynt å komme inn Har fått en del allerede, jeg blir litt overveldet over at folk vi ikke har forventa noen ting fra kommer med gaver.
Doratheexplorer Skrevet 22. juni 2007 #380 Skrevet 22. juni 2007 Så utrolig gøy da!! :juhu: :juhu: Lurer på om vi får noen gaver av folk vi ikke forventer det av?? Helge og god St.hans!
Fremhevede innlegg