Gå til innhold

Stygge og/eller feite damer


Cognizance

Anbefalte innlegg

Gjest Jon Are

Jeg synes fortsatt det er sykelig mye fokus på kropp, hvilke preferanser man har i forhold til størrelse. Hva er det som gjør at voksne mennesker er mer opptatt av det fysiske enn det intellektuelle? En stor /slank kropp skal ikke være det man velger partner ut ifra. Det skal være uinteressant om noen er pen eller ikke, og hva er skjønnhet? For meg er det en sterk kvinne som brenner for noe. En kvinne hvis engasjement og styrke vises. En kvinne som tør å ta plass og som ikke er redd for å si sine meninger!

Med hilsen fra Jon Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere gutter jeg kjenner og vet om er sammen med jenter som --- avviker sterkt fra det mange vil kalle pen og som ikke har det som vanligvis klassifiseres som fin kropp, i en slik sammenheng. Guttene i disse forholdene skiller seg ikke ut i noen spesiell retning fra de jeg kjenner som har finere kjærester.

Jeg lurer på hvordan de får dette til. Synes det er litt upassende å spørre noen av dem direkte.

For meg ville det vært umulig å være sammen med ei jente jeg ikke synes er søt. Tror jeg da.

Jeg synes det er en forskjell mellom å tenne på jenta fordi ho er den ho er, og å tenne på kroppen hennes. Helst ville jeg foretrekke om begge deler er på plass.

Jeg ser på preferansene mine mtp kroppsfasong hos kvinner og partnervalg som en svakhet hos meg selv. Hvis jeg ikke hadde vært så kroppsfiksert, ville jeg hatt større sjanse til å møte noen jeg virkelig passer godt sammen med, verdi- og personlighetsmessig.

Er det noen som har noen refleksjoner rundt dette?

Hva er malen for hva SOM ER PENT DA? Hvem setter den? Blader?

Man kan være 120 kg og veldig pen. Penheten kommer innenfra. Når det gjelder kjærligheten, så tror jeg det er andre faktorer enn vekt som teller.

hva hjelper det med 52 kg/pen,men med et tomt hue.

dette må vel være årets teiteste tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Det at du setter likhetstegn mellom stygg og feit, tror jeg gjør at du får ekstra mye pepper C-boy.

Jeg sier ikke at ikke utseende betyr noe, men at jeg ikke nødvendigvis faller for det som er normen syns er pent. De jeg har vært ute med som har vært "penest" har ikke jeg nødvendigvis vært mest tiltrukket av. Mens de jeg har smeltet for bare ved å tenke på, har hatt noe som jeg har sett og som har appelert til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miss Guided
Det at du setter likhetstegn mellom stygg og feit, tror jeg gjør at du får ekstra mye pepper C-boy.

Jeg sier ikke at ikke utseende betyr noe, men at jeg ikke nødvendigvis faller for det som er normen syns er pent. De jeg har vært ute med som har vært "penest" har ikke jeg nødvendigvis vært mest tiltrukket av. Mens de jeg har smeltet for bare ved å tenke på, har hatt noe som jeg har sett og som har appelert til meg.

Enig!

Mange syns Brad Pitt er det peneste de vet om, jeg ser også at han er pen men han gir meg ikke noe utover det. Derimot er Bruce Willis pen på en måte som gir meg skjelving i knærne. Og så blir jeg sjarmert av Viggo Sandvik, ex. Vaselina, ikke på grunn av utseendet men pga. stemmen, jeg har en greie med stemmer....

utseeende er subjektivt, det jeg syns er kjekt og pent trenger ikke venninnen min være enig i er kjekt og pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:) Her tror jeg vi kan fortsette lenge Miss G og klappe hverandre på ryggen, med unntak av stemmen til Viggo... (gi meg stemmen til Kaare Valebrokk :sjenert: ) så er vi rimelig enige!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Guided
:) Her tror jeg vi kan fortsette lenge Miss G og klappe hverandre på ryggen, med unntak av stemmen til Viggo... (gi meg stemmen til Kaare Valebrokk :sjenert: ) så er vi rimelig enige!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du setter likhetstegn mellom stygg og feit, tror jeg gjør at du får ekstra mye pepper C-boy.

Det gjør jeg heller ikke.

Jeg sier ikke at ikke utseende betyr noe, men at jeg ikke nødvendigvis faller for det som er normen syns er pent. De jeg har vært ute med som har vært "penest" har ikke jeg nødvendigvis vært mest tiltrukket av. Mens de jeg har smeltet for bare ved å tenke på, har hatt noe som jeg har sett og som har appelert til meg.

Slik har jeg det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har nesten samme smak som C, bare omvendt på kjønnene. Jeg liker ikke menn som er for pene (typen dollface), jeg liker ikke overvektige menn eller de som er altfor tynne, eller menn som av andre grunner er lite attraktive.

Og ja, jeg undrer også av og til på hvorfor noen blir sammen med akkurat den personen, det kan være utseendet, eller personlighet eller hva som helst. Men egentlig bryr det meg ikke siden det ikke gjelder meg.

Er jeg også overfladisk, da?

Noen ganger er jeg sikkert det, men når jeg forelsker meg er det pga personligheten og kjemien oss i mellom. Jeg har aldri opplevd slik kjemi med noen som ikke har passet inn i preferansene mine utseendemessig, noe som kan være en grunn til at jeg har de preferansene jeg har.

Endret av Liskat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...