Gå til innhold

Stygge og/eller feite damer


Cognizance

Anbefalte innlegg

Jeg synes Cogni er teit som tenker sånn om kompisers kjærester.

:)

Jeg må innrømme at jeg også har tenkt mitt om venninners menn, men ikke nødvendigvis i forhold til utseendet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ferskvannsblekksprut

Du skjønner ikke at de kan være sammen med stygge og feite damer, jeg skjønner ikke at noen kan synes et menneske kan være fysisk stygt. Jeg antar det du mener er stygt er det jeg ser på som sjarmerende småfeil som er noe av det fineste en kan finne på en menneskekropp (bortsett fra lovehandles men den pågår inne på kropp og helse:p).

Kanskje du bør tenke deg litt om og kvitte deg med den der overflatiskheten din, hva? :P Men hva vet vel jeg, jeg er jo tynn og da kan du ikke snakke til meg siden du ikke liker "slike" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"
:)

Jeg må innrømme at jeg også har tenkt mitt om venninners menn, men ikke nødvendigvis i forhold til utseendet:)

Like presis.

Men slik jeg tolker Cogni så er det utseendet som det er fokus på, om det her er trivelige damer eller ei, det tar han ikke i betrakning. Sånn og forstå at så lenge ei dame er lekker nok, så kan hun være dom som et brød, ellers. For hun er da en trofèkjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like presis.

Men slik jeg tolker Cogni så er det utseendet som det er fokus på, om det her er trivelige damer eller ei, det tar han ikke i betrakning. Sånn og forstå at så lenge ei dame er lekker nok, så kan hun være dom som et brød, ellers. For hun er da en trofèkjæreste.

Joda, det er utseendet det er snakk om her. Jeg tolker ikke cogni dit at andre ting ikke har betydning, men at det er utseendet det er snakk om her.

Jeg legger også vekt på utseendet, og ville nok ikke ha vært sammen med en mann jeg ikke finner attraktiv, selv om han måtte ha andre gode egenskaper. Da blir de mer venneemner enn kjæresteemner for min del.

Om mannen min sluttet å bry seg om utseendet sitt etter at vi ble sammen, og f.eks la på seg kraftig, ville nok det ha innvirkning på tenningen min, synd men sant. Og jeg vet at han ville reagert på samme måte om jeg endret meg betydelig på en negativ måte også.

På samme vis ville jeg mistet tenningen (og respekten) om han begynte å behandle meg dårlig, så det er langt flere ting enn utseendet som har betydning, men det er et moment det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om flesteparten av de som har svart her og kommentert eller tolka hva jeg faktisk mener ikke har lest det nest siste avsnittet i startinnlegget:

Jeg ser på preferansene mine mtp kroppsfasong hos kvinner og partnervalg som en svakhet hos meg selv. Hvis jeg ikke hadde vært så kroppsfiksert, ville jeg hatt større sjanse til å møte noen jeg virkelig passer godt sammen med, verdi- og personlighetsmessig.
Endret av Cognizance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Det er forskjell på å være pen og attraktiv også da. Kjenner mange utrolig penepene som jeg ikke klarer å forestille meg som en kjæreste, men så faller jeg for dem som er litt mer styggpene.

Og hvis noen skulle "ta" meg på det ordet, så er styggpen det største komplimentet en kan få av meg.

Men vi har alle forskjellig syn på mennesker. Noen liker dem som bruker timesvis på å dolle seg opp, menn som bruker lengre tid foran speilet enn dama og har en snaisen liten fettete beckham-hanekam og bolemuskler, andre liker det stikk motsatte.

Men verden har bare sagt at førstnevnte ER de pene, og sånn er det med det. Fyttigrisen så kvalm jeg blir av de holdningene. Joda, førstnevnte kan være pene og, SÅ KLART, men jeg synes nå hud er mye finere enn sparkel, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ferskvannsblekksprut

Det virker som om flesteparten av de som har svart her og kommentert eller tolka hva jeg faktisk mener ikke har lest det nest siste avsnittet i startinnlegget:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det virker som om flesteparten av de som har svart her og kommentert eller tolka hva jeg faktisk mener ikke har lest det nest siste avsnittet i startinnlegget:

Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det. Litt for mange fyrer mener visst de skal kunne velge fra øverste hylle av lekre damer uansett hvordan de selv ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Haha "gjest" skyt deg selv LITT mer i foten, det du skriver her er jo like overfladisk :tunge1: "Du må være fin for å ha de fine" nei hva i alle dager er det med dere alle? Jeg går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"
Haha "gjest" skyt deg selv LITT mer i foten, det du skriver her er jo like overfladisk :tunge1: "Du må være fin for å ha de fine" nei hva i alle dager er det med dere alle? Jeg går!

Hvordan skyter jeg meg selv i foten? Presiser takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Jeg gjorde jo det, ikke vær så treig.

Du sitter og prøver og "lære han en lekse" ved å gjøre nøyaktig det samme som han gjør; rakke ned på utseende. Uansett om du har sett han eller ikke, her sier du jo at en må se bra ut for å velge fra øverste hylle. Det henger ikke sammen. Med mindre jeg har misforstått og du har samme syn på mennesker som det han har, da beklager jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"
Jeg gjorde jo det, ikke vær så treig.

Du sitter og prøver og "lære han en lekse" ved å gjøre nøyaktig det samme som han gjør; rakke ned på utseende. Uansett om du har sett han eller ikke, her sier du jo at en må se bra ut for å velge fra øverste hylle. Det henger ikke sammen. Med mindre jeg har misforstått og du har samme syn på mennesker som det han har, da beklager jeg.

Hvem sitt utseende rakker jeg ned på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

BLABLABL tar det i morra hvis du ikke GIDDER å skjønne det er cognifshsdtfhsdfg det er snakk om.

Endret av Ferskvannsblekksprut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man vil ha noen som er på bølgelengde med seg selv- det er gjelder ikke bare på penhetskalaen, men også intelektuelt, humor og interesser. Ofte kan det være sånn at de man ikke falt for med første blikk, blir bare penere og penere dess mer man ser på dem. Om du virkelig bare er 14 år så vil du nok oppleve dette du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"
BLABLABL tar det i morra hvis du ikke GIDDER å skjønne det er cognifshsdtfhsdfg det er snakk om.

Så hvor hen har jeg rakket ned på hans utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut
Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det.

Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det.

Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det.

Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det.

Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det.

Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det.

Jeg lurer egentlig på om du er så lekker at du kan velge og vrake i "kroppsfasonger" som du kaller det.

Hvem er DU til å dømme hvem som er lekre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest "gjest"
Hvem er DU til å dømme hvem som er lekre??

Hvor dømmer jeg?

Jeg konkretiserer ikke noen ting om hans utseende, jeg lurer på om han er lekker. Det blir noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske morsomt når menn ( gjerne mindre pene) tror de kan velge og vrake i damer og skal kun ha de peneste liksom :ler:

"duster"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...