lillen Skrevet 31. mai 2003 Forfatter #341 Del Skrevet 31. mai 2003 Takk for hilsener alle! Dere er goe! Og Klips; det var ikke JEG som trodde du hadde hockeysveis! Nå sitter jeg egentlig å venter på at sola skal stå opp og formørke seg litt. Men tror jeg legger meg på sofaen etterpå, så får de andre vekke meg når ting skjer (de har lagt seg). Har hatt en koselig kveld med TO gravide venninner...og nå er jeg sannelig blitt spurt om å være fadder til en til... :D Blir helt rørt... Det blir to på kort tid; venninne J har termin, eller hadde, den 30. og venninne T har i sommer... Her er jenta si, som ikke er født med gullhår i ræva, skal jeg si dere! Noe jeg tror er el-slim kom på fredag! Og Mannen er mange mil fra meg... Får bare håpe og håpe og håpe på at egget holder seg på plassen sin til jeg kommer hjem til han på søndag! Huff...det skal ikke være lett! Og med såå lange sykluser, blir det vel ikke barn før i 2005 Lille Dag 46 (lørdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 31. mai 2003 #342 Del Skrevet 31. mai 2003 Og Klips; det var ikke JEG som trodde du hadde hockeysveis! Nei, fikk med meg det. Jeg bare skvatt sånn, innlegget ble skrevet før jeg fikk sukk for meg. Fortsatt lykke til, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lux Skrevet 31. mai 2003 #343 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei på dei Lillen! Først vil jeg bare få takke for lykkeønskingene dine. Det er kjempe koselig å se at noen følger meg, selv om jeg sliter med tiden for øyeblikket. Får liksom ikke brukt så mye tid her inne som jeg ønsker.. Vil også ønske deg masse lykke til med el din. Håper masse at egget holder seg oppe til mannen din kommer hjem.. Stor lykkehilsen Lux Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. juni 2003 #344 Del Skrevet 1. juni 2003 Hmmm, det var en laaaaang syklus da Lillen. Har du elslim enda ? Og forresten, jeg kan innimellom ha elslim flere ganger over en fem dagers tid i en syklus. Lurer på hva som gjør det ? Vårkåte hormoner ? Vel, selv om det er slik kan jeg jo bli gravid selv om. Håper du har hatt det koselig på besøk hos din mor og at det blir kos i kveld. Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2003 #345 Del Skrevet 1. juni 2003 Hei! Jøss, en så lang syklus har jeg aldri hørt om før. Kan man hoppe over en menstruasjon? Kan det være at du har ventet så fælt på IKM at den bestemte seg for å utebli, selv om du ikke var gravid? Så koselig at du blir bedt om å være fadder da! Jeg skal være fadder neste helg, og synes det er stooort! Nå håper jeg snart du får mensen (tror jeg i hvert fall), slik at du får tilbake kontrollen. Har du flere tentamener igjen nå? *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. juni 2003 Forfatter #346 Del Skrevet 1. juni 2003 Takk for hilsener! Jeg vet ikke om jeg har el-slim fremdeles, og vil ikke sjekke heller. Kan jo ikke forstyrre svømmerne som er inne i meg nå...; Mannen kom som en prins og reddet barnelagingen denne gangen!(?) Hadde nok el igår, jeg, siden det gjorde litt vondt i siden (akkurat som en annen gang jeg hadde el...). Så nå håper jeg IKKE på mensen! Men nå har vi ikke gardert oss med flere dagers kosing denne gangen, så det blir spennende og se... Jeg er ihvertfall 95% sikker på at det var el! (Heretter skriver jeg hvilken dag jeg er i syklusen + hvor mange dager det er siden el!) Vi drar hjem igjen ikveld, for i morgen er det trekkfag skriftlig, og da må supergirls krysse fingrene sine for meg klokken 14:30, så jeg ikke kommer opp i noe! Please! :D Ikveld skal jeg prøve å ta meg tid til å oppdatere meg litt inne i andres dagbøker også :wink: Nå må jeg ut i solen :D Lillen Dag 47 1 dag siden el Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. juni 2003 #347 Del Skrevet 1. juni 2003 Det var ikke meningen at du skulle få skylden for mine antagelser... :oops: Har skrevet en liten hilsen til Klips også... Tar du el-tester siden du tror du har hatt el på fredag? Dumt spørsmål fra en som ikke kjenner sin egen kropp... :oops: Jeg orket ikke teste for ditt og datt eller tempe... Vi bare hadde sex så mye som mulig... Meeen ikke noen ulempe det heller da. Tusen takk for atter koselig hilsner i dagboken min. Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. juni 2003 Forfatter #348 Del Skrevet 1. juni 2003 *kort natta-tur innom* Jeg tar ikke el-tester (har ikke kommet så langt ennå...men kanskje neste syklus). Men jeg kjenner på sekret og tapp. Sekretet har i de siste dagene vært slimete (før det var det som lotion) med striper (svømme-kanaler) i + noen rare "smerter" i siden, som jeg hadde forrige el(?) også... De har holdt på ett døgn, og begynt å gi seg nå. Skal kose litt med Mannen etter tannpussen... Jeg tror jeg har hatt el lørdag, som ble avsluttet søndag... Slimet kan jo gjerne komme noen dager før... Det var det, Mayamor! :D PS: fadderbarnet mitt er på vei ut inatt... Var ihvertfall på vei til sykehuset ikveld! :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. juni 2003 #349 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg ble "mobbet" av en inne på SG sidene som sa at jeg ble gravid bare på trass fordi jeg ikke ville tempe... Jeg vet ingenting om når og i det hele tatt om jeg har el... Men tydligvis har jeg nå hatt el 2 ganger i livet mitt.... Hvordan gikk det med fadderbarnet? Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. juni 2003 Forfatter #350 Del Skrevet 2. juni 2003 Håper det bare var god-mobbing, Maya! Alt er bra med lille (og vistnok nydelige) fadderjenta mi! Har bare fått melding, men skal prøve å få kontakt med dem idag, så jeg evt kan ta en tur innom sykehuset hvis de orker! Forstår ingenting jeg! Hun har nettopp vært igjennom en fødsel og så skriver hun "vi har det kjempebra...bare litt trøtt" Supervenninna mi! :D Ellers er det ingenting å fortelle, annet enn vond syk mage idag, trekkfag og skole utpå dagen. Og før det; flere rapporter! :-? Så nå må jeg komme igang! Håper på å skrive mer, særlig i andres dagbøker, ikveld. NJå har jeg det travelt! Lillen Dag 48 2 dager etter el(?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. juni 2003 #351 Del Skrevet 2. juni 2003 Halloooo, jeg håper du er ute og nyter solen og ikke sitter og ni- leser til examen...!! Jeg har tenkt på deg og krysset fingrene, men vet ikke om det har noe effekt- jeg er nemlig den jenta som alltid har kommet opp i examen uansett... :-? Men jeg håper det beste for deg da!! KLEM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. juni 2003 #352 Del Skrevet 3. juni 2003 ja?? Kom du opp eller?? Og i hva? Noe jeg kan hjelpe med?? Klem fra Magnhild :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #353 Del Skrevet 3. juni 2003 ***KOM *IKKE*OPP*** Hadde egentlig ikke ventet meg det heller... Om et par uker er det muntlig trekkfag... Endelig har jeg oppdatert meg hos supergirls! Det tar på å være (nesten) borte fra kg en hel helg! :oops: Igår var jeg på besøk hos den lille fadderjenta mi! Ååh...hun var så nydelig, og jeg gleder meg sååå til det blir min tur! Samtidig som jeg var der, begynte jeg å blø :o Det er fortsatt bare brunt, men ikke brun utflod; brunt blod :o Skjønner ingenting jeg! Var jo helt sikker på at jeg hadde el i helgen! Nå må jeg bare få tiden til å gå, slik at jeg får se hva som skjer med dette her; om det forsvinner eller blir rødt! Det er helt umulig at dette er el-blødning, for de få som har det sier det bare er noen dråper... Og jeg fant brune klumper... Har ellers hatt en flau opplevelse idag... :oops: Mannen hadde gått da jeg sto opp, og latt stuevinduet stå oppe, for det blir så hett her når sola står rett på vinduet. Jeg gikk på badet, og ble der en stund. Da jeg skulle gå ut av badet, hørte jeg summing, og fikk øye på et monster (=veps :evil: ), fortet meg å gå inn på badet igjen og låste igjen døra for å samle tankene litt... :o Fant til slutt ut at jeg måtte ha hjelp! Jeg bor i et hus med flere leiligheter, så jeg startet en ringe-på-døra-til-folk-jeg-ikke-kjenner-runde. De to første jeg traff, var også redd... Men fikk tak i et par, som skulle hjelpe meg :oops: De ble med hjem til meg, og monsteret var selvsagt på soverommet, så idag har jeg altså hatt besøk på soverommet av vildt fremmede mennesker... :oops: Han tok monsteret, som faktisk viste en viss aggresjon, med seg ut... Takk... Nå er det 32,2 grader her, bare fordi jeg har angst... Øret mitt har også begynt å skremme meg. Det gjør skikkelig vondt i en av krokene utvendig. Vanskelig å se noe der, men når jeg står med to speil og lommelykt, kan jeg se noe hvitt der inne i kroken. Kjennes ut som kvise-vondt, men er ikke det, tror jeg. Bare vondt. :x Kanskje vi skal grille idag!! :D Lille fly-forbanna-på-monstre-og-øre-ganger! Brun Dag 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. juni 2003 #354 Del Skrevet 3. juni 2003 JA, så deilig at du ikke kom opp!!! jeg kryssa fingrene vetttu, kan hende de er magiske alikevel... - det var bare det jeg hadde å si i dag... Kos deg med grilling, før det er for sent- jeg kan ikke fordra grillmat lenger...ikke kjøtt i det hele tatt Ha en bra dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. juni 2003 #355 Del Skrevet 3. juni 2003 Så flott at du ikke kom opp da. Ellers har du vært flittige lille lillen og oppdatert mange dagbøker i dag ser jeg... På den måten avslører du at du ikke kom opp i noe ... Får se nå da om fetter brun har med seg mamman sin (tante rød) eller om han bare lufter seg hjemmenfra av og til... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 3. juni 2003 #356 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei, flott at du ikke kom opp i noe. Håper du har det bra. Rart det med hvordan kroppen kan rote sånn... Forstår at det er irriterende og frustrerende (ja jeg kunne ha fortsatt bortover her)... Jeg hadde jo nå sist (forrige uke) en litt rar opplevelse selv siden jeg fikk mensen til tross for at jeg hadde hatt tusenvis av nye symptomer. Og da fikk jeg også bare brunt "blod" først. Det ble ikke rødt før litt ut på dagen etter. Jeg hadde ingen klumper slik du skriver, det var heller "slimaktig". Sorry detaljene, tenkte bare at det kunne være greit å fortelle deg at jeg hadde en del brun utflod før mens nå sist. Håper ellers at øret ditt blir bra. Det går nok over raskt skal du se Klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2003 #357 Del Skrevet 3. juni 2003 Hei Skrullingen!!! Det er jo bra å høre at du har naboer som passer på deg da... Denne Fetter Brun-greia di er jo skikkelig merkelig. Men det kan være at du venter Alle Menstruasjoners Mor, og at det er en skikkelig blødning som forberedes. (Hihihi, nå er jeg skikkelig positiv her. Men jeg hadde jo en sånn kraftig fetter-greia før jeg fikk mensen denne gang selv, og det har vært heftige greier!) Flaks at du ikke kom opp i noen fag. Deilig å slippe ekstra eksamener. Selv leser jeg som en tulling om dagen. Har finanseksamen snart, og det er myyye å lese. Men så er det ferie etterpå. Hipp hurra for det! Kos deg i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #358 Del Skrevet 3. juni 2003 Etter nærmere undersøkelser, oppdages røde levringer, og jeg skriver; Lillen Dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 3. juni 2003 #359 Del Skrevet 3. juni 2003 Du er morsom du!!! Du gjør dette til en hel liten hovedoppgave!! Lykke til og klem fra Magnhild og Knerten PS! Nå håper jeg dere bare har sex og ikke tenker noe videre på det om at det er NÅ vi MÅ gjøre det ellers går det gale!!! (Jeg vet det funker!!)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juni 2003 Forfatter #360 Del Skrevet 3. juni 2003 Hadde jeg skrevet hovedoppgave om syklusene mine, hadde det nok gått meg vel! Men enig... denne dagboken har tatt av i det siste. Blir jo så forvirra vettu, og skriver inn hvert minste symptom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg