snoopie Skrevet 17. mars 2003 #81 Del Skrevet 17. mars 2003 Heisann!! Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi!!! :D Må si det samme til deg som de andre,det varmet veldig!!! :D Det var da søren at tanta skulle komme da,men en må jo bare tenke som så, at en ny syklus= nye muligheter.. :blunke: Blir nok et påskefrø skal du se... Lykke til videre!!! masse kosa å klemma frå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. mars 2003 Forfatter #82 Del Skrevet 17. mars 2003 :D Ja ja ja ja, påskefrø høres toppers ut! :D Nå når jeg vet at ny dag følger med i boka, kan jeg jo skyte inn noen håpelykkeønskinger nå og da her... (og jeg er super jente noen ganger takk) Jeg liker allerede navnet på dagboka di (min hypotetiske dagbok) Jeg er dårlig i magen min nå når jeg har mensen. Vet ikke hvorfor egentlig, men det virker som om betennelsen er verre i tarmen akkurat de dagene i mnd... Men er det vanlig med masse levra blod da?? Det kommer jo svarte klumper! :-? Jeg har hatt det sånn det siste halve året, så det kanke være noe akutt feil ihvertfall, og jeg vil tro det er andre som har det samme... Er bare ikke så veldig komfortabel med å spørre ut alle vernninner om deres mens lissom, så jeg vet jo aldri hva som er vanlig! Kan våren komme snart? Jeg lengter etter deg, skjønner du, og det begynner å bli en stund siden sist... Gleder meg sånn til å vise deg de lekre skoene mine (som ikke liker å bli bløte)! Passer det på torsdag? Svigermor sendte med Mannen nybakte boller igår, for hun syntes ikke det var no særlig at jeg var i dårlig form... Hun er så god å ha! :smile: Hun bryr seg virkelig! Og hun forstår. Og så kan vi ha venninne-prat i stedet for anstrengt-svigermor-prat :blunke: :D Endelig har Mannen begynt å jobbe ekstra der han jobbet fast før! Nå blir pengebeholdningen bedre! Bare det ikke sliter han helt ut, for jeg vil gjerne se han litt, jeg også Nå kan vi begynne å spare ordentlig til bryllupet... Akkurat nå er bryllups-saldoen 500 kr :o Jeg er glad vi har god tid Har litt lyst på video-kamera også, men... Det får vel vente (ihvertfall til vi har noe lite og søtt å bruke det på! hmmm...) Kanskje jeg bør slutte her, og gjøre meg klar til å dra på skolen i stedet!? Lillen Dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. mars 2003 #83 Del Skrevet 17. mars 2003 :fy: hmmm, sa ikke jeg at du skulle bi gravid denne mnd?? Jaja, sånn er livet og det går videre uansett. Se det på den måten at nå kan du slukke dine sorger med godt, kaldt skummende øl!!! :cry: Det kan ikke jeg... Men jeg ville ikke slukke noen sorger da, men det finnes jo andre grunner til å drikke øl... Og du? Om du vil ha vår, så er det bare å reise til bergen. Vår/sommerjakken er funnet frem og brukt hele helgen, småsko og sandaler er også hentet ut av esken sin, eksamensangsten kommer lurende og været er upåklagelig!!! Virkelig deilig! I dag var jeg, tante Magnhild og lille syke Martin ute og gikk tur. Det er så deilig atte!!! Men jeg kan jo egentlig skrive i min egen dagbok da. Så du får kose deg masse!!! Kleeeeeeeemmmmmmm!!!!!!! fra Magnhild og Knerten 5+6 Ps! og du; levret blod er helt normalt... Spesielt om mensen kom litt senere enn vanlig... I alle fall er det slik hos meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. mars 2003 #84 Del Skrevet 17. mars 2003 Kjære lillen takk for at du bryr deg om andre sånn som meg...det er koselig å se at du følger med, bare synd at jeg ikke har noen morsomme oppdateringer å komme med... Om du vil ha vår kan du komme til Drammen også- her er det deilig om dagene, olajakke og " småsko" tilogmed fått litt farge i fjeset av å være ute om dagene..Du er velkommen til byen min og litt vår når det måtte passe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. mars 2003 #85 Del Skrevet 17. mars 2003 DU ER GO' DU!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. mars 2003 #86 Del Skrevet 18. mars 2003 Ja, nå kan våren godt komme og det kan en liten mage hos deg også ! Ønsker deg lykke til denne månden og sender over noen varme tanker ! Klememr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 19. mars 2003 #87 Del Skrevet 19. mars 2003 :D Ja ja ja ja' date= påskefrø høres toppers ut! :D Nå når jeg vet at ny dag følger med i boka, kan jeg jo skyte inn noen håpelykkeønskinger nå og da her... Min hypotetiske dagbok: Har ikke fått gjort noe fornuftlig på jobben ennå for jeg måtte lese her inne.... fikk ikke lest i går skjønner du (nesten krise). Håper du er bedre lillen. Sender gode vibrasjoner. Jeg har det bra. I går fikk jeg knallutslag på EL-test (HenneHelse fra Nycomed). Har gått litt frem og tilbake i utslag, men i går var det full klaff.. og da ble det en deilig morgenstund i dag for å si det sånn. Nevnte for Mannen i går at hvis vi lykkes nå så blir det desemberbarn på oss. Selv om han synes det blir mye mas om testing og graviditet, så er han god også. Veldig forståelsesfull og alltid "klar" Jeg er nå på dag 19, så EL er vel litt sen (er vel akkurat nå...) Ønsker deg en fin dag lillen og fin-fint vær til helgen!!! Klem og håpelykkeønskninger fra meg til DEG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #88 Del Skrevet 19. mars 2003 ny dag: Tusen takk for lykkeønskninger, igjen! Så bra at du endelig har el! Nå blir det action, og mannfolk er jo alltid "klar"! Jeg håper dagens sprut funka for dere! Hilde: Takk for varme tanker (nå slipper jeg å fryse ), og tusen takk for mage-ønske-tanker... Håper magen DIN har det bra! Kipa: Nei, det er DU det! Takk for at jeg får komme til byen din, men det er nok litt langt! Dessutn er det sol her også idag! JAA! Håper din ikm kommer snart; vi har ventet så lenge! Magnhild: Jada, Magnhild, du sa det, men svømmerne tok en omvei, så de rakk det ikke! Men takk for at du bryr deg :D Jeg håper du har en bedre dag idag! Det er ikke så mye å fortelle fra denne kanten idag (og det var det egentlig ikke igår heller...). Jeg har bare vært hjemme, og følt meg daff, og spist sjokolade! Det er ikke så ille som det høres ut som; er bare litt godtesjuk og lat for tia. Men ikveld skal jeg på skolen, og forhåpentligvis så får jeg tilbake naturfagprøven min... :D :-? Og etterpå skal jeg møte ei venninne på cafe. Det er to uker siden sist vi gjorde det, så det blir fint Hvis det ikke hadde vært for at jeg nettopp hadde hatt mensen, så hadde jeg vært helt desperat etter å teste meg nå, for jeg føler meg helt rar... Jeg er så trøtt og sliten! Men man kan vel fort bli trøtt og sliten av å daffe for mye, da :oops: Det kan også ha med mensen å gjøre, at jeg føler meg sånn. Heldigvis slapp jeg unna de verste menskrampene denne gangen, for de kom jo på forhånd... Tror jeg slutter her, jeg, for jeg har bare kjedelige ting å skrive idag... (Våren har nok kommet hit også, for det er hestehov i Sjetnemarka! JAAA!) Lille lat Dag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 19. mars 2003 #89 Del Skrevet 19. mars 2003 ny dag: Tusen takk for lykkeønskninger, igjen! Så bra at du endelig har el! Nå blir det action, og mannfolk er jo alltid "klar"! Jeg håper dagens sprut funka for dere! Hei igjen - her er jeg... Takk for "svar". Jeg håper også at det holder på å skje viktige ting inni meg nå :D Hadde vært toppers! Det er lov å være lat og "trøkke" i seg snop innimellom. Skulle bare mangle. Det er heeeeeelt normalt :enig_animasjon: Håper du har hatt det koselig på cafe og at skolekvelden har vært bra. Jeg har selv studert i mange år så jeg vet hvordan den tilværelsen er. Er litt trøtt selv også nå, så tror jeg slutter her. Ville bare si at jeg følger med deg her inne på sidene dine Preikes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #90 Del Skrevet 20. mars 2003 ny dag: Takk for sjokolade-støtten (trengte den litt) Jeg føler at det er ting på gang inni magen din. Har du forrestn lest "Skal jeg våge meg inn her da?"-dagboken? Se så godt man blir tatt imot her inne! Du måå jo bare bli fristet... :D JAAA! Så imorgen kommer det en ny dagbokskriver hit, ikke sant? Den kan hete "ny mage?" Eller kanskje den burde hete: "skal jeg virkelig virkelig VIRKELIG våge meg inn her?" :D :D Vi preikes der JAAA! Se opp for :D -melding: :D JAAA! :D HURRAAA! :D Gjett hvem som fikk 5 på naturfagprøven sin! :D Det var Store Lillen nemlig! :D Jeg er så glad! Og så jeg som har så høyt fravær, da! Ble nestn litt skuffet, jeg, over at ikke læreren hadde skrevet en jippi-kommentar der det sto hvor fantastisk jeg var Mannen er iallfall stolt, så det så! Var egentlig bare det jeg kom inn for å skrive! Hadde det toppers på cafe med go-venninne. Det er bare det at jeg har problemer med å finne på noe å si, siden det ikke har skjedd no spesielt i det siste, bortsett fra at VI PRØVER Å BLI GRAVIDE! Det er ALT jeg har lyst til å prate med henne om, men jeg vil ikke at hun skal vite det ennå :-? Det er så vanskelig! Det blir bare prat om at vi gleder oss til sommer, vi har lekre sko begge to; som er vonde å gå med , hvordan går det på skolen, og hva skal vi gjøre med håret fremover...osv :oops: Altså mye kjedeligere enn å snakke om min fremtidige(?) mage :-? Lillen er på ego-trip idag, skjønner dere Lille Ego Dag 4 (eller i følge klokka; Dag 5 i min syklus, og Dag 1 i krigen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 20. mars 2003 #91 Del Skrevet 20. mars 2003 Altså mye kjedeligere enn å snakke om min fremtidige(?) mage Hihihi, vet akkurat hvordan det føles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 20. mars 2003 #92 Del Skrevet 20. mars 2003 ny dag: Takk for sjokolade-støtten (trengte den litt) Jeg føler at det er ting på gang inni magen din. Har du forrestn lest "Skal jeg våge meg inn her da?"-dagboken? Se så godt man blir tatt imot her inne! Du måå jo bare bli fristet... :D JAAA! Så imorgen kommer det en ny dagbokskriver hit, ikke sant? Den kan hete "ny mage?" Eller kanskje den burde hete: "skal jeg virkelig virkelig VIRKELIG våge meg inn her?" :D :D Vi preikes der JAAA! Heisann! Oppe sent om kvelden du lillen... Takk for at du husker på meg. Snilt av deg å ønske at noe er på gang i magen min. Har ikke følelsen av noe, så vi får vente å se. Dagbokskrivingen blir det ikke noe av ennå...men om magen kommer så er det stor sjanse for det og da er Ny mage en passende tittel synes jeg...eller det derre med Min hypotetiske dagbok. Det er jo egentlig ikke noen "ordentlig" dagbok når alle kan lese i den... for en dagbok skal vel egentlig være en privat ting. Og i mitt tilfelle så er det ikke det engang, så dagboken min er for tiden dobbelt-hypotetisk!! Har vært sååååå trøtt i dag at jeg forsov meg...klarte ikke å stå opp når vekkerklokken ringte. Men nå er jeg på plass på jobb, men ikke i gang ennå. Måtte lese og skrive litt her inne påsidene dine først. Må bare si deg at jeg helt forstår hvordan du føler det overfor venninnen din. Jeg har heller ike fortalt noen om prøvingen men det er nesten så det popper ut av meg for jeg tenker såååå mye på det. Så det er vanskelig å ikke si noe. Men det er jo greit å holde munn også da.. vi slipper jo å stadig bli påminnet at vi er på "prøvestadiet" gjenom spørsmål om det opg sånn. Ikke sant? Det får være vår hemmelighet!! :D Det er jo supert at vi kan snakke om alt dette her inne så blir det ikke så vanskeligå holde munn der ute. Ikke sant? Ok - få begynne arbeidsøkten! :-? Masse av good vibrations fra Bergen by!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #93 Del Skrevet 20. mars 2003 Heia Lillen Håper det blir deres tur - husker når vi prøvde - innmari irriterende når folk maser om vi prøver og når vi skulle bli gravide. Pass på egne saker Det tok oss 9 mnd. og vi klarte å holde det for oss selv. Greit å få det ut her inne som de andre sier. Tvi tvi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #94 Del Skrevet 20. mars 2003 Takk for kosli-hilsener, ny dag og Klips! Denne dagboken er egentlig ganske privat, den! Det er bare dere her inne som får lese den Jeg tenkte litt over det, da jeg så at Klips skulle spare på sin, for den kunne være fin å lese senere (eller no sånt; husker ikke helt begrunnelsen di, Klips :oops: )! Det kunne jo vært fint i ettertid, å kunne se tilbake på det evt svangerskapet gjennom en dagbok! Og ikke bare for meg, men også for Mannen og lillelille! Hmmm... Det er mulig jeg kopierer over til word det som blir skrevet ETTER evt positiv graviditetstest. :D Ja, jeg tror det! Og da skal det bli mer oversiktlig her inne også 8) (vet bare ikke helt hvordan ennå, men har god tid...)! Men jeg tror at det som blir skrevet i prøvetiden, vil jeg holde for meg selv. Jeg har jo så mange crazy-desperate tanker, :oops: og jeg tror ikke jeg ville følt meg komfortabel hvis jeg hadde latt Mannen få lese akkurat det. Han vet jo hvordan jeg er nå; over-ivrig og super-utålmodig og crazy-desperat, men jeg vil ikke at han skal kunne sanke flere bevis på det nå Det kan være pinlig nok som det er! Jeg deler tankene mine med dere, jeg! Det er tryggest Lille paranoia Dag 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. mars 2003 Forfatter #95 Del Skrevet 20. mars 2003 Og tusen takk Limbo, for koselig hilsen, og støtte! :D (jeg satt visst og skrev, da ditt innlegg kom!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2003 #96 Del Skrevet 20. mars 2003 Hei og tusen takk for meldingen i dagboken min. Hm... Vet ikke lillen-mannen at du skriver dagbok på nett? Hvordan forsvarer du tiden foran pc'en da? Mannen min leser dagboken han, og blir alltid glad over å lese støtte-erklæringene fra andre KG-brukere. Men nå sitter jeg med laptop'en i fanget i stua når jeg skriver, så det blir litt vanskelig å skjule... Uansett, det var leit at det ikke klaffet sist periode, men neste gang... DA blir det nok et par blå. Vi er jo mange som heier på deg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 20. mars 2003 #97 Del Skrevet 20. mars 2003 Heisann Lillen. Følger med deg også, vett du. :D Har bare litt problemer med modemet - så det var ikke meningen at det skulle bli så stille fra denne jenten. Fordelen med å "utlevere" seg her inne - er nettopp anonymiteten. Nå har jeg truffet flere gjennom nicket mitt - men føler meg ikke mindre anonym av den grunn. God klem fra Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 21. mars 2003 #98 Del Skrevet 21. mars 2003 Hallo!!!! Jeg er her!!! Men går igjen nå... :oops: Mangemange klemmer fra en UTROLIG trøtt og sliten og (litt) deppa Magnhild 6+2 du er go' du! Bra du passer på meg... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. mars 2003 Forfatter #99 Del Skrevet 23. mars 2003 Magnhild: Takk for at du stikker innom og gir lyd, selv om det er travle tider! :D Håper du føler deg bedre snart! Maya: Modem er noe herk! :evil: Men takk for at du stikker innom alikevel! :D Ja, det er jo deilig å kunne være litt anonym iblandt, så man kan åpne seg som man vil! Matahari: Tusen takk for hilsen, og for at du "heier" på meg (jeg heier tilbake masse )! :D Mannen vet godt at jeg skriver Lille dagbok og innlegg her inne, men jeg vil helst ha den for meg selv, og det håper jeg at han respekterer, og ikke begynner å snoke her inne Men tror jeg skal dele den med han (hvis han er interessert) etter positiv test... Vi har datamaskin på soverommet, så hvis jeg vil, får jeg være alene med den... Vet ikke om han er så interessert heller, for , som så mange andre ting, kan det hende at han kaller dette for høne-prat eller hønse-party I dag har vi sovet leenge; ble vekket av at mormor ringte klokken halv ett :o . Hun hadde litt problemer med datamaskina... Det er veldig morsomt å høre på en 80 år gammel dame snakke om data "jeg har litt problemer med mikroword" eller "startoutlooken" som hun kaller det. Idag hadde hele oppgavelinjen flyttet seg til den høyre siden av skjermen, og hun skjønte ikke at det var den som var havnet der; hun syntes bare det var en unødvendig, grå og bred linje på høyre side! Det tok en halvtime før hun fikk til å flytte den, for vi snakker ikke samme "språket". Hun fikk endelig en "lang rektangulær linje" nederst Men jeg er stolt av henne; det er ikke mange 80-åringer på nettet! Hadde en ekkel, og for meg ganske skremmende, opplevelse sent fredag kveld. I det siste har jeg følt meg svimmel nesten hver gang jeg reiser meg, selv om jeg prøver å ta det med ro, og det var ikke noe bedre fredag kveld... :-? Mens jeg satt og så på tv, ble jeg litt små-kvalm, og da jeg kom frem til Mannen på soverommet, måtte jeg bare legge meg rett ned på senga, for det holdt på å svartne for meg. Han gikk på stuen for å åpne vinduet, sånn at jeg kunne få stå der litt for å trekke litt frisk luft Vanligvis, når jeg blir uvel eller skremt, reagerer magen min, så jeg kom meg ikke til det åpne vinduet; jeg måtte bare gå rett på do... :-? Mens jeg satt der, begynte det bare å renne svette av meg, i ansiktet, på ryggen og mellom puppene + en veldig varme i nakken og hodet (måtte bare kaste av meg genser og bh). Jeg ble kjemperedd :o og fortsatt svimmel, men prøvde å fokusere. Ble kvalm, og måtte "skifte stilling/retning" på doen, men det kom ingenting opp. Fikk litt vann av Mannen min men måtte "jage" han ut igjen for å igjen "skifte stilling". Etterpå ga svetten og varmen seg, så jeg ble avkjølt og bare slapp. Lå på sofaen til vi la oss. Grunnen til at jeg ble/blir redd, er jo at jeg ikke skjønner hvorfor det skjedde. Jeg vil bare ha en årsak! Men jeg skal snakke med legen min 31.mars, så han kan vel berolige meg, tenker jeg. Det kan jo hende at det er jerninnholdet mitt igjen, men jeg har aldri hatt et sånt "anfall" før, og jerninnholdet har vært veldig lavt før! Hmm...gleder meg til legetime, jeg! Jeg har i ettertid tenkt på tv-programmet som en mulig årsak... Jeg så på en av yndlingsprogrammene mine på discovery; Trauma - life in the ER. Ca et kvarter før "anfallet" kom det innet offer der, som hadde arterie-blødning fra hodet, og det var mye blod på skjermen akkurat da, men jeg pleier ikke å reagere så sterkt... Ellers har jeg det bare bra! Men jeg trenger noen som kan si "det er helt greit, og det er sikkert ikke noe i veien med deg; det er mange som har det slik!" :D Igår var vi hos svigers på pizza og TP, og det var kjempekos. Men jeg hadde glemt å ta med røyk, for jeg trodde egentlig bare at vi skulle innom en tur, så jeg var rimelig stressa og sugen etter at vi var ferdig med å spille TP... Mannen ble litt sint, fordi jeg var så brå med å si at nå må vi gå, men jeg hadde jo forklart for svigermor hvor koselig jeg hadde hatt det hos dem, og takket for pizza,, men at jeg bare var så røyk-sugen! Menmen, vi ble da fort venner igjen hjemme i sofan Nå er Mannen et sted for å se fotball-kamp, og det er deilig å bare kunne sitte her med KG uten forstyrrelser... :D Lille skrekk og lille blid :D Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 24. mars 2003 #100 Del Skrevet 24. mars 2003 Heisann, lille(n) vennen. Du er nå skjønn og kommer all slags trøstens ord. :kysse: Synes det var artig å lese om mormoren din. Du er heldig som har en såpass oppegående mormor, ja. Min vet vel ikke hvordan en data maskin ser ut en gang... Ikke for å snakke om dette nymotens minibankkortet... Skremmende å lese om den plutselige svimmelheten din kombinert med hetetokter og kvalme... :-? Men kjære deg: det er jo en uke til du har legetime - kunne ikke du ha ringt legen og hørt om det er mulig å komme til tidligere? Men for sikkerhetys skyld kan du jo ta noen jerntabletter dersom du har hatt problem med for lavt jerninnhold... Ta vare på deg selv da. Klem fra Maya30 6+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg