Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. mai 2007 #181 Del Skrevet 11. mai 2007 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 11. mai 2007 #182 Del Skrevet 11. mai 2007 Takk Mrs. Potter, og god helg til deg også Sitter på biblioteket og prøver å skrive oppgave... Er ikke så lett når man har tilgang til internett. Ei sinnsykt dårlig linje, men det gjør ikke noe når alternativet er å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mai 2007 #183 Del Skrevet 11. mai 2007 Skrivevegring?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 11. mai 2007 #184 Del Skrevet 11. mai 2007 :hår: :hår: Har fått brev fra kommunen angående to stillinger jeg har søkt på. De skal innkalle til intervju i løpet av neste uke Begge stillingene er faste, en på 50% og en på 75%. Tenk så deilig det hadde vært å fått en av dem da! Er ikke så mange søkere heller, rundt 15 stk på begge stillingene. Det er vel ikke så mange? Hvis jeg blir innkalt på intervju kommer jeg til å ha angst leeenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. mai 2007 #185 Del Skrevet 11. mai 2007 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 15. mai 2007 #186 Del Skrevet 15. mai 2007 Heeerregud :hår: :hår: Jeg er innkalt på intervju! Sitter bare her og skjelver nå, er helt nervevrak allerede! Det er heldigvis ikke før i neste uke, så jeg har laaang tid igjen å gruve meg på En ting er iallefall sikkert, jeg skal drikke meg driiita i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 18. mai 2007 #187 Del Skrevet 18. mai 2007 Betyr det at du er drita sånn cirka akkurat nå det?? Du skal se det går bra!!! Lenge siden jeg har vært her nå, innom og oppdaterer meg!! Lykke til med innspurten på skolen!!! Tenk - snart ferdig!!!! (må bare :slåss: litt her også... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 19. mai 2007 #188 Del Skrevet 19. mai 2007 Drekking blir i kveld, gleeder meg! Er heldigvis ikke så nervøs nå lenger, har begynt å forberedt meg ganske godt mentalt, tenkt over hvilke spørsmål og slikt jeg kan få ut fra utlysningstekst osv. Men spennende blir det likevel! Tusen takk for lykkeønskninger, tror nok jeg trenger det nå i innspurten av oppgaven! Gleeeder meg masse til å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 19. mai 2007 #189 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Oi så spennende!!! Jeg tror jeg bli innkalt til intervju snart jeg og, og jeg er shitnervøs!!! Endret 19. mai 2007 av Vampyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 19. mai 2007 #190 Del Skrevet 19. mai 2007 Hvis det går bra med meg, så går det helt sikkert bra med deg også! Det er bare så fryktelig skummelt den første gangen, for man vet liksom ikke hva man kan forvente... Er i Oslo i helga forresten, og i dag har vi gått og gått og gått rundt om i byen. Føttene mine er helt ødelagt... Ikke helt bra med tanke på at vi skal ut i kveld. Fikk shoppa bittelitt, en turkis tunika på b-young, body butter og ansiktsmaske på body shop og en hvit hettejakkegenser på veromoda. Var på Gina Tricot og Zara også, men fant ikke noe spesielt selv om det var masse fine klær. Nå skal jeg hive meg i dusjen, smøre meg inn med body butter, pynte meg og hive meg på trikken. Ha en fin kveld alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. mai 2007 #191 Del Skrevet 19. mai 2007 Spennende med intervju!! Kos deg i kveld! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 20. mai 2007 #192 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Ble en fin kveld ja, Mrs. Potter! Ble ikke så mye drekking som forventet, så formen er fin i dag iallefall Var skikkelig trøtt i går kveld pga masse trasking i byen tidligere på dagen. Vondt i føttene har jeg enda også faktisk... Dro ut en tur på byen etter vorspielet, havnet etter hvert på Harveys. Helt greit, men litt for høy musikk for min smak. Gikk jo ikke an å snakke med hverandre en gang jo! Sløving i dag. Har sett sesongavslutning av Greys og det var helt Blir rart å ikke ha ny episode av Greys å se fredagene fremover... Endret 20. mai 2007 av @nea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 21. mai 2007 #193 Del Skrevet 21. mai 2007 Når hadde du intervju - var det til onsdag? Skal krysse fingrene for deg!! Ha en fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 21. mai 2007 #194 Del Skrevet 21. mai 2007 Intervjuet er i dag Har litt angst nå, så fingerkryssing hadde vært veldig greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 21. mai 2007 #195 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXX Masse masse lykke til!!! :-D Endret 22. mai 2007 av Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 21. mai 2007 #196 Del Skrevet 21. mai 2007 Oi!!! Masse masse masse Lykke til!!!! XXXX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 21. mai 2007 #197 Del Skrevet 21. mai 2007 Nå, hvordan gikk det?? *spent på å høre* Sikker på det gikk kjempefint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mai 2007 #198 Del Skrevet 21. mai 2007 Oj! Var det idag! Håper det gikk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 21. mai 2007 #199 Del Skrevet 21. mai 2007 Tusen takk for fingerkryssing og lykkeønskninger folkens Det er så sinnsykt deilig å være ferdig med det intervjuet! Har jo vært så spent på det der i nesten ei uke nå! Med tanke på at det var mitt første jobbintervju ever, så tror jeg egentlig det gikk ganske greit. Fikk noen spørsmål jeg ikke var forberedt på, og det ble derfor en del nøling og noen tenkepauser. Men alt i alt tror jeg at jeg fikk frem det jeg ville, og skal derfor si meg fornøyd. Litt vanskelig å unngå å tenke på hva jeg kunne gjort annerledes, hva jeg kunne svart osv da Har ikke forhåpninger om å få jobben. Altså, det hadde vært veldig fint om jeg hadde fått den, men jeg tror ikke jeg blir så skuffa hvis ikke liksom. Er bare glad for at jeg fikk litt erfaring med jobbintervju jeg. Og det var kanskje ikke så skummelt som jeg hadde trodd, kanskje til å begynne med, men det føltes veldig greit etter hvert. Hyggelig stemning og hyggelige mennesker Får vite i neste uke om jeg får jobben eller ikke. Har bare sløva siden jeg kom hjem, og har egentlig ikke tenkt å gjøre noe annet resten av dagen heller. Belønning til meg selv siden jeg kom gjennom intervjuet på en grei måte. Skal en liten tur på shopping etterpå da, kanskje det blir litt flere belønninger da Bacheloroppgaven har jeg ikke gjort noe på siden onsdag, men er ganske sikker på at jeg kommer greit i land med den til rett tid. Tenkte å jobbe ganske intensivt med den de neste dagene nå slik at jeg blir ferdig med den i begynnelsen av neste uke. Sambo er bortreist i forbindelse med jobb, og kommer ikke tilbake før sent på torsdag. Litt godt å være hjemme alene også faktisk, men det blir vel litt kjedeligere når jeg kryper ned i senga i kveld tenker jeg. Ingen til å varme eller passe på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 22. mai 2007 #200 Del Skrevet 22. mai 2007 Så bra!! Sant som du sier, det er bra med intervjutrening. Krysser fingrene videre for at du får jobb da!!! Kos deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå