Gå til innhold

champagne og havregrøt


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

...zillaen dingler på jobb...

Nå har jeg kikka på kort som kan brukes til invitasjoner... :sjenert: Vi har noen ensfargede som er i en litt eksklusiv pappkvalitet med stripeeffekt,og de er ganske fine.Er uansett uaktuelt for os å klippe og lime invitasjoner selv,ustøe som vi er på hendene. :ler:

Og så har jeg fått bekreftet at vi er booket inn på Sponhuset-da jeg ringte dem sist stod dama i kø på butikken og hadde dårlig telefonforbindelse,så jeg ville bare være sikker på at hun hørte juni og ikke juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Da utnevner jeg deg til min lokale konsulent,Sunnis! :hoppe:

Har ikke så mye kæsj å komme med,men desto mer heder og ære! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå har tullingen tatt ut invitasjonskort,konvolutter og ark og konvolutter til invitasjonen til "etterpåfesten". :hoppe:

Invitasjonene blir "antikkhvite",og så tenkte jeg å klippe kvadrater av blondestoffet vi skal bruke på dukene å lime på forsiden.Utenpå der igjen limer jeg en hvit papirfirkant hvor jeg skriver "Invitasjon".Invitasjonene til etterpåfesten blir "arktisk blå" med konvolutter i samme farge.

:hoppe: *ivrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Jeg og vil tenke på papir til invitasjoner uten å føle meg fullstendig, komplett gal.

Høres veldig morsomt ut, også så flott med en kjoledesigner! Det hørtes ikke så dumt ut, nei. Tror du blir kjempefin altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uansett uaktuelt for os å klippe og lime invitasjoner selv,ustøe som vi er på hendene. :ler:

Invitasjonene blir "antikkhvite",og så tenkte jeg å klippe kvadrater av blondestoffet vi skal bruke på dukene å lime på forsiden.Utenpå der igjen limer jeg en hvit papirfirkant hvor jeg skriver "Invitasjon".

:klø:

Men det høres veldig fint ut, altså!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Haha,jeg skriver visst en del vrøvl.Det jeg mente,var vel at jeg ikke ville klippe selve invitasjonskortene,men de blondegreiene på forsida tror jeg går bra.Skal eksperimentere litt i helga,og prøve å legge ut bilde etterpå. :sjenert:

Sovet lenge i dag,siden jeg hadde "varetelling-hangover" i går. I dag skal jeg benytte sjangsen til litt deeeilig husarbeid,og en skikkelig ut-tur med lille Pinny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Hei,Svimle! :klem:

Ja,så det er gøy,altså....å gifte seg? ;)

I dag har jeg farta rundt sammen med søsterfrøet. Først til byen,hvor jeg møtte O og vi tok en kopp sjokolade/kaffe på Choco Boco,og så tok søsterfrø over og styrte skuta.Haha,hun er ganske bestemt ,den frøkna der. :ler:

Nå jobber jeg den utrolig tøffe og slitsomme vakta 1900-2000 (kluss i timelisteføring,kombinert med sykdom),og etterpå skal vi til IKEA og kjøpe garderobeskap.De skal være grå,med frostede glassdører,og blir helt perfekte på vårt soverom. :hoppe:

Og så tenker jeg det blir sein middag på IKEA også,selv om det kanskje ikke er det sunneste i verden. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan da ikke være den sunneste i verden HELE tiden heller! ;) Jeg liker iallefall kjøttbollene til Ikea, selvom det ikke blir så ofte.

Den 19-20-vakta hørtes da grusom ut :ler: (det der vitner om dårlig timelisteplanlegging gitt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

:Gjesp:

Endelig helg! :hoppe:

Har vært en rar jobbedag, har følt meg merkelig hele dagen,omtrent som om jeg hadde lyst til å gråte konstant. Merkelig og ekkelt.KUndene har vært greie,med unntak av ei fæl bestemor som ikke var fornøyd med hvordan jeg pakket inn.Hun var ekkel,stygg i munnen og hadde stikkende,onde øyne.Veldig glad for at jeg ikke skulle ha henne med hjem!

Etter jobb har jeg dasset på soffan sammen med Pinny og fabulert om bacalao og kjent på en begynnende forkjølelse.I kveld skal vi begynne å sette sammen garderobeskapet vi kjøpte på IKEA i går (romantisk,ikke sant?) ,se "Midsomer Murders" (den koseligste krimserien jeg vet om) og ellers holde lavt tempo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Garderobeskapene er halvferdige! :hoppe:

(hoppe litt for flinke O)

Og søsterfrø har vært på middag og koselørdag, har servert fylt svinefilet og gratinerte rotgrønnsaker etter en oppskrift fra Sunnis' dagbok,og det ble veldig godt. Til lørdagskos var det chocolate chip cookies og en kopp te eller tre.Har sett "Fakta på lørdag" om en irriterende grisemann av en fyr som mente han var utropt til konge av Gud og som hadde 7 koner...de 7 konene så ikke ut som de hadde det noe videre bra,og i tillegg var fyren slem mot hestene sine.Me no like.

...og har lekt i snøen med Pinny. Det skal vi gjøre mer av i morgen,føler jeg.Skulle ønske jeg hadde akebakke i nærheten,for nå kunne jeg tenkt meg litt akings,gitt! :sjarmor:

...."Den fabelaktige Amèlie...." på tv.:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...