Gå til innhold

champagne og havregrøt


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Nytt år 2007.

Ny dagbok,blanke ark.

I år skal jeg:

* gifte meg :hoppe:

* bli på tjukken,og muligens føde vårt første barn

* spille masse cello

* oppleve masse spennende sammen med min kjære O

Kort sagt, ta for meg av det livet byr på. :sjarmor:

2007 er nytt og ferskt og føles stort og skremmende på èn gang,men sammen med mine KG-venner skal jeg nok klare å få det til å bli et år å minnes,på alle vis.

:perebrus: Skål for oss,og for et glimrende år for oss alle,og for min nye bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

1 januar

Det er en dato jeg alltid har mislikt.Jula er over,nyttår er over,januar knurrer mot meg med grøsshvite tenner...eller,rettere sagt,sånn som situasjonen er nå,mer gjørmegusjete tenner. :ler:

Er selfølgelig i toppform etter gårsdagens ande-og champagneutskeielser-anda ble forresten glimrende-sååå mør og fin,og sausen et sant eventyr.Beste sausen jeg har laget noensinne. :sjarmor:

Nå antar jeg det bare er å gyve løs for fullt,vinteren kan da bli bra,og snart er det da vååååår! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Fant boka di!! Du blir ikke kvitt meg så lett, nei :sjarmor: . GODT NYTT ÅR!! Det blir et spennende og innholdsrikt år ja, det tror jeg fort det kan bli for puslis også. Jeg skal forøvrig også klippe piggsveis (not).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Johooo! Jeg skal klippe meg!Piggsveis! :hoppe:

:ironi:  TULLAAAAAAA!!!!!!!

Godt nyttår,forresten,Evelina. :klem:

:overrasket:

du skremmer jo vannet av folk her, jente *skjenner*

Godt nyttår til deg også, og lykke til med alle av årets prosjekter ;)

klem Eve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk skal du ha,Evers! :kyss: Samme til deg,selvsagt. :klem:

I dag begynte jeg på jobb klokka 0700!Rekord!Men jobbet bare noen få timer,og etterpå gikk jeg hjem og tok en blund. :sjarmor:

Nå sjainer jeg kjøkkenet,og fabulerer om å bake brød. :)

Er en skikkelig slapsete og guffen dag i dag,og jeg frykter for at vinteren kan komme til å dukke opp.Jeg liker ikke snø! Hadde det ennå vært så vel at jeg likte å gå på ski og stå slalom og sånt,så hadde det sikkert vært kult,men jeg er langrensskadd fra barndommen av,og slalom virker skuuuuummelt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bok, jo! Men jeg fant deg likevel....

Og jeg må si at jeg synes ordentlig vinter med ordentlig snø er mye bedre enn sånn mørkt og slapsete og ekkelt høst-vær som vi har her i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Heisann!

Og grattis med ny dagbok.

Har ikke noe slaps som kan minne om nært forestående vinter engang vi :roll: Og jeg VIL snart ha litt lysere dager med snø på bakken altså :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ser ut som om jeg er i mindretall som snø-hater. :ler: Og at jeg ikke liker snø i det heletatt er jo litt raart,siden jeg er vokst opp leeeengt oppi nordnorge.Kan huske jeg brukte å gå ut for å spyle vekk snøen når det var i slutten av april,og jeg syntes våren burde komme... :sjenert:

Men snø er utvilsomt pent,det kan jeg være enig i. :)

Heisann forresten,Toblerone! ;)

Og jeg har lyst på bacalao i dag også. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Grattis med ny bok, men......det var da voldsomt til ugjenkjennelig tittel? Eller kanskje ikke, når jeg tenker meg om. :ler:

Siden du bare truer med å klippe deg, så får jeg gjøre alvor av å klippe meg. Juhuuu, snart time hos frisør :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Cata! :klem:

Dagboknavnet er nok ikke så merkelig...champagne er det beste jeg vet,og havregrøt er det det nok blir en del av framover... :sjenert:

:sjarmor:

Jeg også vil klippe meg! Men ikke mye,da. Frykter for at det ikke blir før på februarbudsjettet jeg får skvist inn det.I mellomtiden kommer det sikkert til å gå en del i alternative flettefrisyrer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir storfornøyd hvis vi (endelig) får litt snø.

Går ikke på ski jeg heller, men man kan jo sparke og ake. :)

Godt nyttår snuppa.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er noe rart med meg, men jeg synes nå faktisk at havregrøt er godt, jeg!

*mmm, nå vet jeg hva jeg skal ha til lunch.....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Godt nytt år,Bustis! :klem:

Fjellrypa,jeg er også faktisk glad i havregrøt.Men jeg liker den best kokt på ihvertfall 50/50 melk og vann,med en neve rosiner i og med brunt sukker og kanel på toppen..... :sjenert:

Nå har vi vært på første handletur til husholdningen siden nyttårsfeiringen.Kjøleskapet vårt er relativt januar nå,bare med unntak av litt vin og deilige grønnsaker og sånt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at du har en med-snø-hater i meg - jeg liker IKKE snø og i dag snødde det jammen her også :sur: . Det er så frekt at jeg har ikke ord ;) .

Flettefrisyrer ja, det må jeg si. Jeg går liksom med den samme, kjedelige hestehalen hver dag nesten jeg, for jeg klarer liksom ikke flette meg selv bak på hodet. Men to fletter klarer jeg, men hvor morsomt er det å bli kalt "pippi" på jobb liksom :ler: . Så har du noen triks, tar jeg de gjerne i mot!!

Kjøleskapet vårt ligner nok litt på deres nå. Kjedelig hverdagspålegg og et par flasker vin ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...