Gå til innhold

champagne og havregrøt


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Tror nok du hadde likt min lunch-grøt også. Riktignok var det nok ikke mer enn 1/3 melk i grøten, men jeg hadde også i litt linfrø og solsikkefrø, hakkede hasselnøtter og hakket fiken. Og så hadde jeg banan, melk og brunt sukker over. Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir sikkert koselig å ha bryllupsfest på Sponhuset! Har vært inne på nettsidene og sett, kunne tenkt meg det hageselskapet med grilling, men spørs litt på om man kan tørre å satse på oppholds og ok temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..da er det gjort....

datoen er 22 juni,kl 14.00 åsted er byfogden i Trondheim,hovedpersoner er meg og O og festen holdes på Sponhuset ! :bryllup:  :hjerte:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gratulerer med endelig bestemt dato :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk,takk,jenter! :kyss:

Bustis,jeg skal komme deg i hu. :klem:

Jeg har hatt en lang og slitsom dag på jobb,men med telefonene til byfogden og Sponhuset som klare høydepunkt. Det er ganske "jobbigt" å stå alene på jobb,særlig når man ikke engang kan snike seg en lyntur på do uten at det står to-tre fornærmede kunder ved kassen når man kommer tilbake.Jeg må tisse av og til! :grine:

Etterpå bar det til midtbyen for å levere en bok på Brunhjørnet,og så måtte jeg vente en times tid før O var ferdig på jobb-så da vindusshoppa jeg litt,og kjøpte meg en ny filofax,se bare her

*barnslig fornøyd* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Stakkar. Det er klart du må tisse.

Huff, jeg må le litt av tanken, men skjønner hvordan det er å stå alene på jobb og føle at man gjør noe galt hvis man løper avgårde i to sek. Ikke gøy nei. :klem:

Stilig filifax du. Jeg har prøvd å ha flere, men det funker liksom ikke, så nå orker jeg ikke bruke penger på det lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Alene på jobb,og hva gjør jeg?Jo,jeg surfer brudekjoler i smug... :sjenert:

Fikk stressanfall i går ( :ler: ),og nå kikker jeg på Agape sine sider.Oppi det hele syns jeg det er rimelig crazy å svi av 10.000 på en kjole som skal brukes èn dag,

men kjolebutikkene jeg har kikka på her i byen har så himla kjedelige og tradisjonelle festkjoler. :sjenert:

Jeg må til Oslooooooo! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Skulle ønske det fantes noen objektive å se på kjoler med i Trondheim,bortsett fra min søster.Hun er nemlig forelsket i "ordentlige" brudekjoler. :ler:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Så søte dere er ! Ikke se bort fra at jeg finner ut at jeg vil plage dere med på kjoletitting. ;)

Jeg er fortsatt ganske sommerfuglete i magen,og tenker på bryllupsting hele tida,tjihi.

De få sekundene jeg ikke gjør det,lager jeg alternativ kjøttkakemiddag til min Tilkommende. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: for bestemt dato!! Å, så morsomt det må være, skjønner godt at du tenker veldig mye på dette, ja :) . Jeg planlegger i hodet mitt allerede jeg, enda det ikke er noe tema engang (det var liksom nok for tvangstankene mine at vi feira nyttår med et nyforlova par og dermed sveipa innom temaet :sjenert: ).

Kom deg til Oslo, så skal jeg være objektiv jeg også ;) .

Hva er en alternativ kjøttkakemiddag, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir veldig gjerne med altså.

*savne å se på brudekjoler*

*hvisker* Er ikke 100 sikker på at jeg vil anbefale Sun Mei som bryllupskonsulent etter at hun herjet vilt i dagboken min sommer. Har dessverre slettet bevisene :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: *tjihi* Dere er nå bare noen søte søtinger!men jeg ble litt betenkt over det Chica sier....hva i all verden var det Sunnisen herjet med i dagboken hennes,montro? :ler: :klø:

Alternative kjøttkaker,pusla,er når jeg tar kjøttdeig og stort sett alt annet jeg kan finne i kjøleskapet.I går ble det egg,løk,juleøl,en skvett rødvin,sennep,muskat og salt og pepper i kakene.Olav digget dem,men jeg var ikke heeeeelt nøgd. :sjenert: Attåt ble det potetmos og rødbeter.

I dag har vi vært på Ikea (!) og handlet oppbevaringsbokser og andre småting.Det gikk overraskende greit.Og så har jeg vært på parfymeri og brukt opp gavekortet jeg fikk til jul.Deeeeeilig å kjøpe seg litt luksusting. :sjarmor:

Skal straks avgårde og hente lille søsterfrø på flyplassen,og så skal vi lage middag etterpå.Helgen er faktisk snart over for mitt vedkommende,for klokka 0800 i morgen begynner varetellinga. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...