Gå til innhold

champagne og havregrøt


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

Plutselig begynte jeg å tenke voldsomt på servietter. :ler:

Dukene er greie,der skal vi ha offwhite papirduker (eller vanlige tøyduker,hva nå enn Sponhuset har),og over der igjen,blondegardinstoff i metervare fra IKEA.Kommer til å funke glimrende til lokalet,både i Trondheim og nordpå,og til shabby/chic/glamourstilen vi tenker bryllupet skal være i. :sjarmor:

Invitasjoner: Jeg tenker offwhite eller lys,lys grønne.Inni trykker vi invitasjonsteksten på ark i annen kvalitet,eller ihvertfall en annen farge.

:hoppe: Er kriblete i magen igjen! Ro meg ned,noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alternative kjøttkaker,pusla,er når jeg tar kjøttdeig og stort sett alt annet jeg kan finne i kjøleskapet.I går ble det egg,løk,juleøl,en skvett rødvin,sennep,muskat og salt og pepper i kakene.

Har du rødvin og krydder også i kjøleskapet?? :ler: Det er godt med smak på kjøttbollene, i alle fall. Vi hadde en god dash grovhakkede cashew-nøtter i våre i forrige uke, og det ble også veldig godt.

:hoppe: Er kriblete i magen igjen! Ro meg ned,noen!

Nei! Hvorfor i all verden skulle jeg det???

:legrine:

Savner nesten å planlegge bryllup når jeg leser her. Men bare nesten, for jeg har jo allerede gjennomført det perfekte bryllup, så da kan jeg jo ikke planlegge et nytt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: *tjihi* Dere er nå bare noen søte søtinger!men jeg ble litt betenkt over det Chica sier....hva i all verden var det Sunnisen herjet med i dagboken hennes,montro? :ler:  :klø:

Jeg har fortrengt detajlene, men det var mye grusomme kjoler og pynt iallfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert hoste opp noen marengs-forslag jeg også, om det skulle være aktuelt :sjarmor: .

I ren medsøsterlighet med deg, Lillelou, så har jeg nå begynt å planlegge bryllup jeg også, selvom jeg slettes ikke har noe bryllup å planlegge. Det kaller jeg å være et godt medmenneske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* Er ikke 100 sikker på at jeg vil anbefale Sun Mei som bryllupskonsulent etter at hun herjet vilt i dagboken min sommer. Har dessverre slettet bevisene :sjenert:

Jeg har fortrengt detajlene, men det var mye grusomme kjoler og pynt iallfall :ler:

:ler:

Ærlig talt - jeg kan hvis jeg vil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:ler: Nei,krydder har jeg ikke i kylen.Men boksen med forbruksrødvin,derimot. :sjarmor:

Syns det er strålende av deg å planlegge bryllup,pusla! Det er skikkelig medsøsterlig av deg! :klem:

Chica, jeg er ikke i tvil om at Sunnis er i stand til å hoste opp gresselige kreasjoner,jeg har nemlig vært utsatt for dem selv. :ler:

Sunnis,nå må du demonstrere at du kan og vil finne fiiiiine ting. :kyss:

Har vært og hentet søsterfrøet og vennina på flyplassen,og droppet dem av på hybelen. Senere skal de hit og spise lasagne og frossenbløtkake fra IKEA. :ler:

*lasagnen er IKKE fra IKEA* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Chica, jeg er ikke i tvil om at Sunnis er i stand til å hoste opp gresselige kreasjoner,jeg har nemlig vært utsatt for dem selv. :ler:

Sunnis,nå må du demonstrere at du kan og vil finne fiiiiine ting. :kyss:

Mener du at det er opptaksprøve for å få være med å titte på kjoler?

Her? I boka? Vil du jeg skal finne ting til et bryllup som du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ehem.,..... er jeg kvalifisert til å være med å titte på kjoler nå da?

Du kan jo når du vil! Skulle vært bryllupskonsulent du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Jada,Sunnis,du er sheeeeempekvalfililisert! :sjarmor:

Jeg er drittrøtt.Har harr varetelling på jobb,og holdt på i tolv timer.Fyttikatta! Det var et rent helvete innimellom,og sjelden har jeg vel vært så glad for å forlate butikken som i dag. :sjarmor:

Nå skal jeg rett og slett legge meg,siden jeg har tidligvakt og ergo må tidlig opp.Men tirsdag,daaaaa skal jeg sove lenge,da!Og ellers tenke bridezillaaktige tanker! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Våken! :sjarmor:

Fikk bytta fra meg tidligvakte og har seinvakt i stedet-ergo skal jeg på jobb om en time...

Har sovet godt,og drømt bridezillaaktige drømmer.Skjønner at det haster med å sende ut invitasjoner,så skal snart begynne å se på saken,men først dobbeltsjekke med Sponhuset at vi virkelig er satt opp den datoen.

*zillazillazilla*

Men nå må jeg kle på meg ordentlige klær og komme meg på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...