Gjest lillelou Skrevet 6. januar 2007 #41 Del Skrevet 6. januar 2007 Plutselig begynte jeg å tenke voldsomt på servietter. Dukene er greie,der skal vi ha offwhite papirduker (eller vanlige tøyduker,hva nå enn Sponhuset har),og over der igjen,blondegardinstoff i metervare fra IKEA.Kommer til å funke glimrende til lokalet,både i Trondheim og nordpå,og til shabby/chic/glamourstilen vi tenker bryllupet skal være i. Invitasjoner: Jeg tenker offwhite eller lys,lys grønne.Inni trykker vi invitasjonsteksten på ark i annen kvalitet,eller ihvertfall en annen farge. Er kriblete i magen igjen! Ro meg ned,noen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 6. januar 2007 #42 Del Skrevet 6. januar 2007 Alternative kjøttkaker,pusla,er når jeg tar kjøttdeig og stort sett alt annet jeg kan finne i kjøleskapet.I går ble det egg,løk,juleøl,en skvett rødvin,sennep,muskat og salt og pepper i kakene. ← Har du rødvin og krydder også i kjøleskapet?? Det er godt med smak på kjøttbollene, i alle fall. Vi hadde en god dash grovhakkede cashew-nøtter i våre i forrige uke, og det ble også veldig godt. Er kriblete i magen igjen! Ro meg ned,noen! ← Nei! Hvorfor i all verden skulle jeg det??? Savner nesten å planlegge bryllup når jeg leser her. Men bare nesten, for jeg har jo allerede gjennomført det perfekte bryllup, så da kan jeg jo ikke planlegge et nytt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 6. januar 2007 #43 Del Skrevet 6. januar 2007 *tjihi* Dere er nå bare noen søte søtinger!men jeg ble litt betenkt over det Chica sier....hva i all verden var det Sunnisen herjet med i dagboken hennes,montro? :klø: ← Jeg har fortrengt detajlene, men det var mye grusomme kjoler og pynt iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 6. januar 2007 #44 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kan sikkert hoste opp noen marengs-forslag jeg også, om det skulle være aktuelt . I ren medsøsterlighet med deg, Lillelou, så har jeg nå begynt å planlegge bryllup jeg også, selvom jeg slettes ikke har noe bryllup å planlegge. Det kaller jeg å være et godt medmenneske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #45 Del Skrevet 6. januar 2007 *hvisker* Er ikke 100 sikker på at jeg vil anbefale Sun Mei som bryllupskonsulent etter at hun herjet vilt i dagboken min sommer. Har dessverre slettet bevisene ← Jeg har fortrengt detajlene, men det var mye grusomme kjoler og pynt iallfall ← Ærlig talt - jeg kan hvis jeg vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. januar 2007 #46 Del Skrevet 6. januar 2007 Nei,krydder har jeg ikke i kylen.Men boksen med forbruksrødvin,derimot. Syns det er strålende av deg å planlegge bryllup,pusla! Det er skikkelig medsøsterlig av deg! Chica, jeg er ikke i tvil om at Sunnis er i stand til å hoste opp gresselige kreasjoner,jeg har nemlig vært utsatt for dem selv. Sunnis,nå må du demonstrere at du kan og vil finne fiiiiine ting. Har vært og hentet søsterfrøet og vennina på flyplassen,og droppet dem av på hybelen. Senere skal de hit og spise lasagne og frossenbløtkake fra IKEA. *lasagnen er IKKE fra IKEA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #47 Del Skrevet 6. januar 2007 Chica, jeg er ikke i tvil om at Sunnis er i stand til å hoste opp gresselige kreasjoner,jeg har nemlig vært utsatt for dem selv. Sunnis,nå må du demonstrere at du kan og vil finne fiiiiine ting. ← Mener du at det er opptaksprøve for å få være med å titte på kjoler? Her? I boka? Vil du jeg skal finne ting til et bryllup som du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #48 Del Skrevet 6. januar 2007 Sånn ca. slik som kjole nr. 4 på denne siden tror jeg du liker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #49 Del Skrevet 6. januar 2007 Her er brudebuketten, bare at blomstene skulle hatt en svak rosa nyanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #50 Del Skrevet 6. januar 2007 O`s knappehullsblomst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #51 Del Skrevet 6. januar 2007 Bordpynten - bare at det skal være peoner i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #52 Del Skrevet 6. januar 2007 http://www.bryllupsbutikken.no/ Her har de mange flotte invitasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. januar 2007 #53 Del Skrevet 6. januar 2007 Du har skikkelig god smak,sunnis! Jeg likte alt det du fant kjempegodt!Kjolen eeelsket jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 6. januar 2007 #54 Del Skrevet 6. januar 2007 Ehem.,..... er jeg kvalifisert til å være med å titte på kjoler nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 7. januar 2007 #55 Del Skrevet 7. januar 2007 Kjøttkaker med øl i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 7. januar 2007 #56 Del Skrevet 7. januar 2007 Ehem.,..... er jeg kvalifisert til å være med å titte på kjoler nå da? ← Du kan jo når du vil! Skulle vært bryllupskonsulent du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 7. januar 2007 #57 Del Skrevet 7. januar 2007 Du kan jo når du vil! Skulle vært bryllupskonsulent du ← Det hadde vært drømmeyrket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. januar 2007 #58 Del Skrevet 7. januar 2007 Jada,Sunnis,du er sheeeeempekvalfililisert! Jeg er drittrøtt.Har harr varetelling på jobb,og holdt på i tolv timer.Fyttikatta! Det var et rent helvete innimellom,og sjelden har jeg vel vært så glad for å forlate butikken som i dag. Nå skal jeg rett og slett legge meg,siden jeg har tidligvakt og ergo må tidlig opp.Men tirsdag,daaaaa skal jeg sove lenge,da!Og ellers tenke bridezillaaktige tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. januar 2007 #59 Del Skrevet 8. januar 2007 12 timer varetelling? Skjønner at du ble sliten, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. januar 2007 #60 Del Skrevet 8. januar 2007 Våken! Fikk bytta fra meg tidligvakte og har seinvakt i stedet-ergo skal jeg på jobb om en time... Har sovet godt,og drømt bridezillaaktige drømmer.Skjønner at det haster med å sende ut invitasjoner,så skal snart begynne å se på saken,men først dobbeltsjekke med Sponhuset at vi virkelig er satt opp den datoen. *zillazillazilla* Men nå må jeg kle på meg ordentlige klær og komme meg på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg