Gå til innhold

Sadam Henges om kort tid


Generalfrua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er ikke en seier for menneskeheten, nei...

Enig i at det ikke er en seier for menneskeheten, men han får som fortjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ferskvannsblekksprut

Veldig enig med king james. Blodtørstige jævel! Jeg får helt vondt inni meg av mennesker som ønsker andre mennesker døde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Og hva slags staff er det å slippe straff på denne måte?

Han selv vil jo ikke merke noe i etterkant i det heletatt!!! Ok da, kanskje "litt" ubehag i noen få sekunder, men hva er vel det?

Nei, mannen skulle heller levd resten av livet i isolat. Å bli frattatt den frihet han (på så mange måter) fratok så mange andre.... Bli ydmyket på den måten han ble fremstilt etter at han var blitt fanget? Ustelt og møkkete- med tannsjekk (for å kontrollere hans faktiske identitet (DET må ha vært et nederlag etter å ha drømt om å bli verdenshersker....)...

Hva blir resten av verden sittende igjen med etter dette?

(Kun tenkning fra min side nå altså)

Alle hans "med-sammensvorende" & tilhengere som vil hevne hans død ?

Ett midtøsten i (allerede eksisterende) kaos- hvor dette bare blir å kaste bensin på bålet...

Vil ikke dette bare gi han (og hans regime) gi han en martyr-status i tilhengerenes øyne???

Nei- ærlig talt- vi lever da i 2006 (2007 om få dager). Er vi fortsatt så primitive at vi faktisk tror at vold er løsningen på problemene?

Alt "med ondt skal ondt fordrives?

Er vi så mye bedre enn han selv- om vi mener at dersom noen gjør noe galt, i våre regler og oppfatninger (for i følge han fulgte han jo bare sin overbevisning om rett og galt)- så tar vi bare livet av problemet- da blir det jo borte???!!!

Forstå meg rett- jeg mener så absolutt at mannen skal straffes. Men å bli tatt livet av- hva er i grunnn det slags straff??? Det er jo rett å slett å slippe straff det!!

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet med den utalelsen så er du like ond som han. Og ønske et annet menneske død er ren ondskap uansett hvor ond personen er.

Du går ned til det laveste av alle lavmål og ønske et menneske død

:ler: Jeg er like ond som en massemorder.. ja nå har jeg hørt alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
:ler: Jeg er like ond som en massemorder.. ja nå har jeg hørt alt!

Og ønske en annen død er ikke bedre en og faktisk drepe han. Han er ond ingen tvil om det. Men dødstraff er en straff som varer i sekunder. Det er en altfor mild straff for saddam. Han burde blitt straffet i mange år ikke et par sekunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ønske en annen død er ikke bedre en og faktisk drepe han. Han er ond ingen tvil om det. Men dødstraff er en straff som varer i sekunder. Det er en altfor mild straff for saddam. Han burde blitt straffet i mange år ikke et par sekunder

Straffes i flere år, og ikke sekunder... og du kaller hvem ond?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Straffes i flere år, og ikke sekunder... og du kaller hvem ond?? ;)

og ønske en død...er ondskap. Det er også ondskap og ønske at noen skal straffes i mange år. Men ingen ondskap er større en og ønske et annet menneske død og drepe. Dette er de 2 største ondskaper om det så er dirkete eller indirkete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Føler meg ikke som et dårligere menneske fordi jeg ønsker en massemorder død. Han har fått en rettferdig rettsak i et land som har dødstraff. Hva jeg synes om at det kanskje vises på tv har jeg ikke tatt stilling til enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig dødsstraff er for "billig" for denne mannen - men jeg har ikke tenkt å engasjere meg i noe protest-opprop for ham ... Det finnes så utrolig mange som fortjener den oppmerksomheten mer enn Saddam .. og det er alle de uskyldige menneskene som blir dømt til døden i land som Iran ... hvor der faktisk i 2006 fremdeles forekommer steining til døde for "forbrytelser" som utroskap, og andre lignende forhold .. Ifjor henrettet de nærmere 100 personer ved steining - og flere av dem var mindreårige ... Det verste er at man ikke kan stole på antallet som myndighetene oppgir - iflg Amnesty så er tallet mye høyere ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Føler meg ikke som et dårligere menneske fordi jeg ønsker en massemorder død. Han har fått en rettferdig rettsak i et land som har dødstraff. Hva jeg synes om at det kanskje vises på tv har jeg ikke tatt stilling til enda.

Ingen onde mennesker føler seg onde.

Og rettsaken tja rettferdig og rettferdig....Alle viste jo hva dommen ville bli lenge før han fikk den.

Endret av King James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiant Thor
Enig i at det ikke er en seier for menneskeheten, men han får som fortjent..

Det er merkelig en manns drap er ondskap. Mens en annen mans drap er godhet

hvordan kan et drap bli rettferdigjort mens et annet ikke kan det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...