Gjest Pysepus Skrevet 30. juli 2008 #221 Del Skrevet 30. juli 2008 Oioioi, mer spenning enn hva en sart brudesjel klarer nå tre dager før Det viktigste er jo at dere ble godt gift! Og spennende med prøving da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 5. august 2008 Forfatter #222 Del Skrevet 5. august 2008 mitt beste råd er : følg magefølelsen!!! Og nei, vi prøver ikke ennå, vi ØVER, hehe Prøve må vi vente med til jobben min roer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. august 2008 #223 Del Skrevet 8. august 2008 :vinker: og skaffer seg atter en gang varsling hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 8. august 2008 Forfatter #224 Del Skrevet 8. august 2008 koselig saeria oooooooookiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, når skal disse 14timersdagene da slutt daaaaaa!?????? blir gal. Men fy søren, jeg trenger pengene!! Vi skeiet jo helt ut med huset, det ble bare mer og mer oppgraderinger og finere og finere løsninger... Og nuh kommer regningen hehe! Godnatt jenter, jeg sitter på kontoret og må bare fikse noe greier før jeg kan ta en TIDLIG kveld. herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 9. august 2008 #225 Del Skrevet 9. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 10. august 2008 Forfatter #226 Del Skrevet 10. august 2008 hallo Meg og M kom kjørende hjem i går, klokken var tolv og skogen var mørk... Bilen rullet sakte opp grusveien, og marius tar meg i armen og ber meg skru på langlyset. "jeg har noe rart på følelsen. Skru det på!" sier han med litt engstelig stemmen. Og i samme øyeblikk lyset flommer over grusvei, gress og skog, ser vi ham: Den store søte dumme Mikke som har åpnet døren og vært ute på tull og tøys i skogen i tiiiiiiiiiiimesvis og som hoppeløper mot bilen med ørene rett ut og tunga ut av kjeften "mammaaaaaaaa!!!!! pappaaaaaaaa!!!!! jippiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!" Søte dumming. Han var livredd for å få kjeft, men vi bare lo, han så helt lettet ut for at vi var kommet hjem. Gutten er jo mørkredd stakar, og vet når han gjør ting som er galt, så han var blanding av veldig glad og veeeeldig redd Så han måtte få ligge i midten i natt Babygutt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninakanin Skrevet 11. august 2008 Forfatter #227 Del Skrevet 11. august 2008 Sånn, litt bilder slik at dere får sett kjolen og buketten! Buketten holder jeg litt på skrått på bildet, men når jeg holdt den riktig var den som et laaaangt hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. august 2008 #228 Del Skrevet 11. august 2008 Så fine dere var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 11. august 2008 #229 Del Skrevet 11. august 2008 Kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. august 2008 #230 Del Skrevet 11. august 2008 Så fiiine dere var! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. august 2008 #231 Del Skrevet 11. august 2008 Dere var kjempefine!!! Og nydelig brudebukett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 11. august 2008 #232 Del Skrevet 11. august 2008 Å, så fin du var! Koselig å se bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå