Gå til innhold

Lavastrøm

Lavalampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flink du er, kan jeg komme på julebakst?

Har nå bakt litt jeg også. I går fylte jeg tre store poser med diverse julekaker til Ts oldeforeldre. I tillegg to store esker til svigers ;)

Takk for praten i går :klem:

GOD JUL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv og effektiv, jeg vet nå ikke helt. Jeg har IKKE bakt nok til å forsyne hele familien, murmis!

I går fikk jeg NESTEN sydd ferdig gardinene. Holder på å legge opp de to siste nå. Er fortsatt veldig fornøyd med at maskinen min kan sy usynlig opplegg! Det kan nemlig ikke jeg... :hoho:

Har vært en utrolig kjapp og grei tur ut: Postkontoret og søppelfyllinga. Måtte levere en del papp etter flyttinga som bare har stått i garasjen. Null kø! Ikke på posten heller! Helt fantastisk. Mamma var med og satt i bilen med F mens jeg styra. Til gjengjeld kjørte jeg henne i banken, hvor det HELLER ikke var kø. :overrasket:

Hvaskjera?

Jeg er godt i rute, i kveld kommer hele bøtteballetten ramlende og vi skal ha kveldsmat her med svigers og paps & co. Men huset er helt nedstøva, fy flate. Må støvsuge overalt i alle fall, og vaske gulvene i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello du virvelvind!

Ville bare innom og takke for at du er den du er og for all glede du sprer!

Håper dere får ei alldeles kjempetrivelig julefeiring og et spennende nytt år! Er jammen meg ikke lenge før dere skal flytte igjen! Hjelpes et år er jo ingen ting lengre....!

Stor varm jule :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmph. DER var du. Jeg visste nok at du var her, men i all julepynting, julelunsjer, julebord, julegaver og annen juling så har jeg ikke kommet på å leite etter deg. Men HER er du jo!!

:)

Ser at du er en julevirvelvind om dagen, det høres ut som stor stas å feire jul i eget hus!

God jul, snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bø-ti-titt!

Innom og ønsker god jul til deg og dine!

Tips fra ikke-syglad venninne om gardiner; det går helt fint å lime kanten. Hun klarte NESTEN å lurte svigermoren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips fra ikke-syglad venninne om gardiner; det går helt fint å lime kanten. Hun klarte NESTEN å lurte svigermoren  ;)

:ler::ler2:

Jeg rakk en julerunde jeg også. :sjenert: Selv om jeg regner med at du har huset full av svigerfamilie og muligens ikke tid til å sjekke her tar jeg sjansen allikevel:

:nisse: Ønsker deg en riktig god jul og et SUPERDUPERT nytt år! :fred:

Gleder meg til alt vi skal gjøre sammen i 2007!!! :) Treff i januar i Oslo, vennehyttetur (:hoppe:) og TELEMARKSKJØRING (:hoppe: :hoppe:), den der greia med jobben da mannen og mannen din skal ha gutta boys og vi skal være businessdamer hele helga :ler:, juni i Oslo osv osv!! Håper vi får pressa inn et par treff til oså! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

Vi har svigers på besøk, og her er det full rulle fra morgen til kveld.

Jeg fikk kjøkkenmaskin til jul! Kitchen Aid! Snille, snille mannen. :kyss:

F er syk, skikkelig forkjøla. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen reiser besøket. Det blir GODT å være alene igjen, selv om det er koselig med besøk. Jeg kjenner at en uke ikke er en dag for lite... Fordelen er at F får kose masse hele dagen, han går fra fang til fang og storkoser seg.

Men jeg savner litt hverdagen med rutiner - og alenetid som er ALENETID, ikke konversere-med-svigers-tid...

Har klødd litt i fingrene etter å sette meg ved symaskinen de siste par kveldene (jeg har jo ikke lekt med den på halvannen uke siden jeg drev og sydde alle disse gardinene) men har holdt meg på stua og vært sosial. Men nå klarer det seg. ;)

F fikk masse fint til jul, koselige klær, xylofon, leker og penger. Men IKKE de tre tingene jeg har tenkt å kjøpe, men utsatt for å avvente og se hva han fikk til jul: Ball, badeleke og bodyer. (Også kalt de tre B'ene :hoho: ) Så nå har jeg kjøpt bodyer i str 74 så det holder en stund, og ball og badeleke skal han også snart få.

Og så lurer jeg på hvorfor folk gir leker som passer for barn fra 2 år og oppover, til en et halvt år? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så lurer jeg på hvorfor folk gir leker som passer for barn fra 2 år og oppover, til en  et halvt år? :klø:

Fodri det er de morsomste lekene når du er i butikken selv ;)

Knirk fikk en lastebil som spiller en sang og brummer, den står på vent en god stund, tenker jeg. Og batteriene kommer nok ikke til å ha lang levetid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper F kommer seg fort! Og KOS DEG når svigersene drar hjem!

Tusen tusen tusen takk for fantastisk julepresang! Jeg holdt på å le meg i hjel da jeg først lette etter og deretter fant den hemmelige koden brodert i svart på Mei Tai'en. *fnis* ;)

Gleder meg til å treffe deg igjen snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fodri det er de morsomste lekene når du er i butikken selv  ;)

Knirk fikk en lastebil som spiller en sang og brummer, den står på vent en god stund, tenker jeg. Og batteriene kommer nok ikke til å ha lang levetid  :sjenert:

Hihi. Kanskje det. Men jeg liker sånne babyleker også, jeg, særlig de kjernesunne i tre. :hoho:

Tusen tusen tusen takk for fantastisk julepresang! Jeg holdt på å le meg i hjel da jeg først lette etter og deretter fant den hemmelige koden brodert i svart på Mei Tai'en. *fnis* ;)

Mihihihihi! Er det rart jeg hadde det så moro da jeg lagde den at jeg måtte legge hemmelige spor i dagboka di? :legrine: Håper den kommer til god nytte. :klem:

:klem:

:klem:

Vi har hatt en kveld litt utenom det vanlige. Den har vært tilbrakt på legevakta! Jeg ante fred og ingen fare mens mannen og F pludret på stellebordet, og så hørte jeg et brøl. Og jeg hørte det på lyden: F ramla ned fra stellebordet.

:hakeslepp:

Å skrekk! Stakkars liten! Han hadde sprellet seg ned på det flislagte gulvet, og både han og mannen var helt utafor. F hylte og vrælte og prosjekt-mannen-legge-F-uten-pupp gikk i vasken, vi pakket ham godt inn i et ullpledd og la ham til puppen. Heldigvis roet han seg, men jeg var bekymret fordi han himlet så veldig med øynene. :tristbla: Til tross for at han virket piggere etterhvert (men VELDIG trøtt, vi turde ikke å la ham sove) dro vi en tur på legevakta. Heldigvis så alt bra ut da vi var der, så vi har fått klarsignal til å la ham sove til han våkner av seg selv. (Trolig ikke noe problem...)

Uff, for en utrolig grusom følelse! Stakkars lille gutten vår! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En snikleser stikker nesa innom....

Hvordan går det med F? De tåler jo gjerne en støyt, men likevel....

Husker jenta mi ramla ned fra kjøkkenbenken en gang. Jeg skulle vel hente noe, satt henne på benken, snudde meg såvidt bort, og BANG! Herregud, det var noen grusomme timer etterpå. Man får en skikkelig støkk i seg.

Ha en kjempefin nyttårshelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...