Gå til innhold

Lavastrøm

Lavalampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg fått oppdatert meg i Lavalivet også!Koser meg her jeg!

Kalde tær hørtes ikke noe godt ut når du er på dottestadiet...

Og håper værtfal at lillemann blir god av det utslettet for det må jammen meg være vondt ja*grøss*

Ha ei finfin uke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Grooos inotyol (?)! T bæsjet vel ti ganger om dagen over flere dager forrige uke og var helt rød på stumpen. En dag med denne feite kremen og han var fin :klappe:

God bedring til lillegutt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Den intensive bæsjinga har gitt seg, og dermed også bleieutslettet. Heldigvis. Ikke gøy med en liten fyr som hyler bare vi legger ham på stellebordet! Mystisk farge på bæsjen som kom i tide og utide i kjølvannet av en infeksjon, men nå har det gitt seg. Infeksjonen også.

Vi var en tur på hytta i helgen, kjempedeilig! Dessverre kom helgen to dager for tidlig, for det snødde kontinuerlig mens vi var der og har vært knallvær siden vi kom hjem. Dermed var det litt dårlig føre i alpinbakken og i alle fall dårlig sikt, men jeg fikk da luftet telemarkutstyret selv om jeg har en tendens til å bli sur av dårlige forhold fordi jeg ikke behersker det i det hele tatt. ;)

Nå er vi på dag tre med mange minusgrader og skyfri himmel! :overrasket: Ikke akkurat hvervinterskost her i havgapet.

Arvingen har ikke sovet så godt i vogn de siste par dagene - skyldes det at det er FOR kaldt? I går var vi på tre trilleturer, men han sov bare i en time tilsammen i løpet av hele dagen. Trenger jeg si at han var rimelig grinete og stuptrøtt?

I helgen skal jeg og F på cruise med halve slekta, og en bitteliten tur innom Oslo på vei til og fra - jeg gleder meg! Nevner at jeg skal bo på Hotel Continental til tross for at jeg har gitt beskjed til dem som betaler at jeg godt kan bo hos svoger'n i vår leilighet! Men har ikke hørt noe om at Continental er avlyst. ;) Flere av de som skal være med, kan bo hos slektninger, men det tror jeg ikke de er så hypp på. Og da er det jo fint at jeg også får være med. :hoppe: Mannen skal jobbe og er dessuten blant verdens mest sjøsyke mennesker, så han skal ikke være med. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee!! Sånn cruise hørtes jo slett ikke dumt ut!Litt trist at mannen ikke kan være med,men samtidig kanskje bare greit hvis han blir så dårlig...?

Have a very nice trip and enjoy your mother/sonweekend :ler:

:klem:

Edit;Søttogførti skriveleif pga idiottastatur :frustrert:

Endret av Skytte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Lava, nå er jeg med i gjengen. Et stykk barn i gulvet (parketten her, og ikke flisene) :forvirret: I følge venninnen min skal alle barn dette litt i bakken, slik at de blir robuste :sjenert:

God tur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weee!! Sånn cruise hørtes jo slett ikke dumt ut!Litt trist at mannen ikke kan være med,men samtidig kanskje bare greit hvis han blir så dårlig...?

Tror det var greit han var hjemme, ja... Det var "litt" sjøgang søndag kveld og utover natta. Jeg svaia fra restauranten og til do, og trodde jeg var litt i overkant brisen, helt til kusina mi (som skal konfirmeres i år) sa "Det er jo helt umulig å gå rett frem, hihihi!" :ler: Mannen hadde IKKE hatt det noe særlig. :riste:

Heisann Lava, nå er jeg med i gjengen. Et stykk barn i gulvet (parketten her, og ikke flisene)  :forvirret: I følge venninnen min skal alle barn dette litt i bakken, slik at de blir robuste  :sjenert:

God tur! :klem:

UFFAMEG! Det er så fælt, det ER så fælt selv når det går bra... Og nesten det verste er de sønderknuste fedrene! :grine:

Håper du koser deg masse! :klem:

Det gjorde jeg! Gratis cruise med alt inkludert er ikke å forakte. :sjarmor:

Gratulerer med morsdagen! :blomst:

Takk og det samme til deg og alle andre! :blomst:

Cruise var altså toppers! Av høydepunkter kan nevnes:

* Venninnemiddag på fredag kveld (dog uten miiip, litt trist, men koselig likevel)

* BRANNALARM på Continental lørdag morgen klokka sju. Jeg trodde det var vekking, ble dritsur fordi jeg ikke hadde bestilt vekking, og plutselig sa en stemme at det var brannalarmen. :overrasket: Jeg heiv på meg klær, røska med meg passene våre, lommeboka, bobledressen til F oppi en ryggsekk, stappa en forvirra, pysjkledd unge ned i skinnposen, og gikk raskt, rolig og behersket ned i foajeen. Fra INNERST i ÅTTENDE etasje. Ble heldigvis ikke redd før etterpå. Det var falsk alarm, og det var av en eller annen grunn det jeg tenkte hele tiden, men etterpå tenkte jeg på hvorfor i huleste man ikke har alt klart i sånne situasjoner: Jeg brukte jo viktige minutter på å være forvirra, få på meg klær, bestemme meg for å ta med noe i sekken etc etc. Egentlig burde jeg jo bare grepet ungen og sprunget og gitt en lang en i å ta på BH eller huske lommeboka! :overrasket:

* Utrolig god mat

* Sneipens voldsomme glede over å være i bassenget i Aqualand

Jaja. Nå er vi hjemme, og det er fantastisk vær. FREMDELES. Det har vært det i en uke og jeg skjønner ingenting! Det er glimrende. :Hehe:

Har tenkt meg en tur til byen for å kjøpe ipod. Fikk litt bursdagspenger av mormor, samt at mamma kjøpte en tilgodelapp på Bohus av meg som jeg har klødd meg i hodet for å finne ut av hva jeg skulle bruke til, så plutselig blir det musikk i heimen. Juhu!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! :hoppe:

Jeg tror også jeg må ta med avkommet i et STORT basseng snart, han er jo helt vill av glede i badekaret... :ler:

:klem: Godt å høre at du har hatt en fin helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg må ta med avkommet i et STORT basseng snart, han er jo helt vill av glede i badekaret... :ler:

Jepp! Det er supergøy! F blir helt vill. :legrine:

Fin dag i dag! Nok en dag med strålende vær. For en gangs skyld har jeg brukt den til å være innendørs hele tiden omtrent... Pleier jo å gå en tur, vanligvis, men i dag var vi først inne litt på formiddagen, og så kjørte jeg F til mormoroldemor. Freste rett hjem (dog innom butikken en liten tur for å kjøpe mat og mel) og satte (OK, etter en liten nettpause) i gang med Prosjekt Rydd Og Vask. (PROV).

Har fått støvsuget, ryddet og vasket hele huset unntatt badet, det føles knalldeilig! Nede i gangen så det HELT vanvittig ut. Der har det ikke blitt vasket siden JUL, og vogna trilles inn og ut hver dag med det som det måtte medføre av skitt og lort og salt og vann og jeg vet ikke hva... Men nå lukter det rent og pent, og ikke minst nybakt. Har bakt Møllerens tomatbrød og Møllerens solsikkebrød. Tomatbrødet er NYDELIG, det anbefales! Litt dyrere enn de andre posene fordi det bare er ett brød i hver pose, men fantastisk smak. *gomle*

Har også tatt av sengetøyet og vasket det, pluss at jeg har vasket og tørket noen klesvasker, så jeg føler meg riktig så effektiv.

Arvingen er hentet, han var ganske så trøtt, så jeg puttet ham rett i vogna fra bilsetet og gikk en bitteliten tur bortover fortauet. Han sovnet etter sju minutter, så da snudde jeg og gikk hjem for å smake på tomatbrød. :hjerte:

Håp for kvelden:

1) Få tid til å sy litt

2) Få tid til å dusje litt

3) Få laget pannekaker med bacon, sukker og blåbærsyltetøy

I morgen har mannen fri, så da er planen

1) Vaske badet (dvs gjerne få mannen til å vaske badet!)

2) Vaske og støvsuge bilen (dvs det tenkte jeg å få ham til å gjøre...)

3) Gå en deilig tur i skogen, eventuelt ta en tur til byen på kafe

Ikke så verst plan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...