Gå til innhold

Lavastrøm

Lavalampe

Anbefalte innlegg

Når har du siste arbeidsdag? Min er 25. april. :danser:

30., men jeg tror jeg avspaserer 28. og 29. og tar en kort dag den 30., så i praksis blir det nok den 25. her og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Annonse

Hei snuppa,

Ute i permisjon enda? :filer:

Skal bare jobbe på onsdag!

Møtes i morra eller tirsdag, kanskje? Jeg skal male litt, men orker ikke hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er permisjonen offisielt i gang - tre uker til termin i dag!

Flytting på lørdag, kanskje på tide å begynne å pakke? :fnise:

(OK, vi har begynt litt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med pakkingen! Kanskje ikke så lett å pakke med en tass som hjelper til? Husker da vi flyttet at A pakket stadig ut av kassene vi hadde pakket, og prøvde å klatre oppi dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lava - takk for hyggelig treff! Håper det blir flere av dem, men MED gutta! :kgbaby: Så får vel Murmel lov til å ta med Kaia også! :babyjente:

Lykke til med flytting, det er jammen meg imponerende at du har ork! Håper lillebror venter med sin ankomst til dere har kommet dere i nytt hus. Uansett så blir det en spennende sommer for dere med nytt barn og nytt hus.

Lykke til med flyttehelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom leiligheten en snartur for å sjekke mailen og litt forumliv...

HURRA for å være ferdig med flytting! Det vil si, litt gjenstår, men det er stort sett møbler som skal stå her under leilighetsvisning. Samt tilgangen til det O Store Internett. (Nå må vi da for pokker se til å få solgt den leiligheten!)

Ingen fødsel på gang foreløpig, nå bare nyter jeg dagene. Har planer om en tur ut i sola snart for en kaffe og jakt etter knaggrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Fortsatt tjukk*

Mulig treff med Murmelmy i dag, være med, Imax? Om en liten stund?

Holder nå på og pusler her hjemme (hvilket innebærer hovedsakelig å sløve akkurat i dag.) Deilig med fri i sola, merker at det at nettet er på plass gjør meg en smule mer passivisert i forhold til ting som kunne vært gjort i huset... Hehe. Hadde en plan i dag om å sortere bort for små klær etter storebror for å gjøre plass til babytøy i kommoden, men... Så langt har jeg ikke kommet.

Jaja! Goooood tid enda, regner jeg med, her er det bare kynnere så langt øyet kan se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Lava har noen sladris, så da sladrer jeg:

En liten gutt kom til verden idag! Alt vel med mor, far, storebror og lillebror.

Gratulerer! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...