Gå til innhold

Lavastrøm

Lavalampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kaffedama

Hepp! Gleder meg til å se dere om en uke (:overrasket: tida flyr!) og særlig stadig vekk når dere flytter sørover igjen! :) Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*drømmer om pudder* Jeg får ta det igjen til neste år :)

:klem:

Jeg drømte jevnlig at jeg kjørte pudder i fjor vinter! Skikkelig levende drømmer hvor jeg var utrolig flink. :legrine: Neste år er det din tur igjen! Skiheltinna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte jevnlig at jeg kjørte pudder i fjor vinter! Skikkelig levende drømmer hvor jeg var utrolig flink.  :legrine: Neste år er det din tur igjen! Skiheltinna!

Ja, jeg har funnet ut at bortoverski med to hunder foran er mer enn nok action for denne gravide dama :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg finnes!

Men hovedsakelig andre steder enn her ;)

Siste nytt: Mensen kom i dag, for første gang siden september 2005! Har IKKE savnet den, men det er jo greit at den er her igjen. Samme dag som jeg har avtalt tur i svømmehallen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kaffedama

:kyss:

Gleder meg MASSE til dere kommer sørover igjen! Og ikke minst til å jobbe sammen med deg!!! HURRA!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg MASSE til dere kommer sørover igjen! Og ikke minst til å jobbe sammen med deg!!! HURRA!!! :hoppe:

Kan ikke tro at det bare er tre uker til! :legrine: HURRA! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor mange uker er det nå, da? :ler:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Okei, sist jeg skrev det, var det tre uker til flyttehelga - men i går var det tre uker til vi kan skravles hver dag! :ler: :kaffe:

Tror du ikke jeg har blitt avhengig av minst to kopper pulver-nescafe-mokka etter at du ble Kaffedama? :overrasket: Hva skal jeg gjøre på jobb? Det blir litt dyrt i lengden, tror du det er sosialt akseptert å ha en boks med o-boy i hylla sammen med permer, CD-er og annet ræl som hoper seg opp?

Og så til det jeg stort sett gjør når jeg er her: Skryte av F! :ler:

Nå er han 10 1/2 måned, og ser ut til å matche sin mor mtp når han går! :legrine: Jeg var visst 10 1/2 måned, og nå er det neimen ikke lenge igjen. De siste dagene har han sluppet seg og gått et par-tre-fire skritt, ikke ut i løse lufta, men han er ganske tøff så lenge han har noe/noen å gå mot! :legrine: Går kjempestødig og fint når han holder i en hånd - og gå alene med gåvogn har han gjort en stund. :hjerter_rundt: Han synes det er SÅ utrolig gøy! Det er så gøy å se stoltheten lyse i øynene hans! :legrine:

Og i går lærte han noe nytt og UTROLIG spennende - nemlig at den der stanga med ringer rundt (sånn Fisher-Price-dings som ser ut som en kransekake) kan brukes til å ta ringene PÅ igjen også, ikke bare dra dem av og spise på dem! På halvannet døgn har han gått fra å skjønne poenget og prøve, men nesten aldri treffe, til å treffe nesten hver eneste gang - også med den minste ringen. Og så ler han høyt hver gang han treffer. :legrine: Han er så skjønn! :legrine::legrine:

Okei, men det er trasige dager innimellom også, heldigvis, så jeg sprenger ikke istykker av morslykke hver dag. ;) Dager der jeg gjerne kunne gitt bort hele fyren, dager der vi begge står opp med feil bein og er like gretne, dager der pappa er på døgnvakt hele døgnet og må sove når han kommer hjem igjen og både F og jeg kunne trengt litt avveksling heller enn enda noen timer i hverandres mindre trivelige selskap. Dager da jeg skulle ønske jeg bare kunne stikke av og la ham være igjen. Og i går og i dag har jeg lest "Heia mamma" og tenkt at "JA, hurra, endelig noen som tør å si at det kan være utrolig kjipt noen ganger!

Er ikke helt klar for å oppsummere livet i permisjon sånn fullstendig - men jeg tror ikke at å være hjemmeværende er noe for meg på permanent basis. Det har virkelig vært fint på mange måter, og mye kunne nok vært annerledes dersom vi hadde vært i Oslo og ikke følt oss såpass avsondret fra alt sosialt liv, men nå gleder jeg meg til å begynne å jobbe igjen. Hurra!

Gleder meg til å flytte til Oslo igjen, ja, GLEDER meg til fire etasjer, parkeringsplasskaos, trikketuting og skrålete fester i bakgården når vi ENDELIG sover, gleder meg til sleipe sørpegater i november, gleder meg til å følge F til barnehagen og vinke hadet (ja, for det har han også begynt med!) og gleder meg til å lage barnerom. Gleder meg til å sykle til Huk i sommer, til å telte og slåss med myggen ved et vann i Nordmarka i august og til å skifte bleie blant blåbærlyng og maur, til kaffebarer og teite meglere på hvert hjørne, jeg gleder meg til og med NESTEN til å se igjen Deli De Luca! Eller nei, det gjør jeg visst egentlig ikke, når jeg kjenner godt etter. :ler: Men krydderurtene på Sultan savner jeg, og krokusene i Telthusbakken, kastanjetrærne i Sofienbergparken og endene på Kuba. Ja, og den litt oljeaktige lukten av varm asfalt som sandalene klikker mot.

Tror jeg gleder meg, jeg. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den fineste beskrivelsen av Oslo jeg har hørt, nesten så Oslomotstanderen Pi@ fikk lyst til å flytte :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...