livesen Skrevet 14. mars 2010 #281 Skrevet 14. mars 2010 Signerer! I tillegg har jeg negative fordommer mot - Folk som er redde for muslimer - Den tredjedelen av Norges befolkning som holder med FrP - Alle som må skrive diktfraser som facebook-oppdatering - ..og alle de som må ha hjerter og smilefjes overalt - De som bare leser krim - ..og de som bare leser kiosklitteratur - De som liker American Chopper - Fotballentusiaster - De jeg observerer med VG og Se og Hør i kassakøen på butikken - Alle de som skal gå på alle de kule konsertene i Oslo, og fortelle om det - Alle som bare har halv- og helfabrikata i handlekurven Men jeg har positive fordommer overfor - Alle som stemmer SV og Rødt - Alle som liker å oppholde seg i skog og mark - Alle som ser på Dexter - Alle som ikke har strøm og vann på hytta - Alle jenter som tør å gå uten sminke - Alle som kildesorterer og lar bilen stå - Alle muslimer som viser at de også kan være velintegrerte og gode mennesker som passer inn i det norske samfunn uten problemer. hehe du har både negative og positive fordommer til meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå