Linn3c Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #81 Skrevet 22. desember 2006 Artig! Tok denne testen: http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=7214
Burpen Skrevet 23. desember 2006 #83 Skrevet 23. desember 2006 God jul og godt nyttår til deg, Småtten og mannen! Jule fra Burpen
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #84 Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh!
iss Skrevet 23. desember 2006 #85 Skrevet 23. desember 2006 Har visst ikke lagt igjen spor i denne boka enda, så jeg får benytte anledningen til å ønske dere en God Jul
Sniglå Skrevet 23. desember 2006 #86 Skrevet 23. desember 2006 Hei! Innom for å ønske den nye lille familien en riktig gooood jul!! :smile:
Saeria Skrevet 23. desember 2006 #87 Skrevet 23. desember 2006 Innom for å ønske deg, gubb og småtten en riktig god jul.
Linn3c Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #88 Skrevet 23. desember 2006 God jul til dykk allesaman! I dag er Småtten 8 veker! - Guri som tida flyr!
silvius Skrevet 24. desember 2006 #90 Skrevet 24. desember 2006 (endret) Innom for å ønske deg, Småtten og Mannen ei riktig god jul!! Jule fra silvius Endret 24. desember 2006 av silvius
Linn3c Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #93 Skrevet 27. desember 2006 God morgon! No har eg vore oppe i tre timar. Har fått oppdatert bloggen litt, sett på ei vaskemaskin og sett på alle julegåvene me har fått. Har teke livet roleg og slappa av. Småtten stod opp med meg, og var så blid og fornøydd. Han sovna igjen for ein time sidan. Lurer på om eg skal sova litt her på sofaen eller om eg skal rydda litt. Eg treng vel egentlig begge deler... Ja, julegåver ja. Såg meir på dei no, me kom jo heim midt på natta nesten på julafta og så reiste me 1.dag-morgon, så det vart ikkje mykje tid til det før no. Snakka med liv på msn i går, og sa til henne at "nei, me fekk ikkje så masse klede til Småtten" - men då laug eg visst. Det var på haugar og dungar med både klede og leikar til han! Utruleg kor fort ein gløymer. Me opna jo gåver i fleng, både eg og mannen. Eg opna frå min familie, og han frå sin. Det me fekk av vener tok me litt kvar. Tusen takk for flotte gåver! Småtten fekk gåver frå silvius, ¤Ronja¤ og Malama frå KG. Han fekk ei stilig rangle av silvius, ei flott bok av ¤Ronja¤ og eit leiketeppe med ein fotball av Malama. Han vart veldig glad for alle gåvene. Eg og pappaen vart iallefall det! I tillegg til dette fekk han masse klede, masse leiker og litt nyttige ting også. Mellom anna febertermometer av mommo og moffar. Og så fekk han den største kosebamsen eg har sett! Eit digert beist av ein hund. Av oss fekk han gullarmband. Me skal få det gravert no etter jul. Me fekk også masse flotte gåver. Mannen fekk Guitar HeroII av meg, og vart kjempeglad for det! Eg vart mest glad for skoa eg fekk av mannen. Ecco Raptor-sko! Me fekk også masse anna kjekt, kan ikkje hugsa alt no i farten, men me fekk mellom anna fleire delar i setta me samlar på, både i serviset og bestikket. Men no trur eg at eg skal følgja systra mi sitt gode eksempel - ho er på besøk her no i romjula - ho fann seg eit pledd og sovna på sofaen.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 27. desember 2006 #95 Skrevet 27. desember 2006 Soving hørtes lurt ut! Kjekt de likte gåva!! Takk for det vi fekk av dykk også, takkemail er under konstruksjon!
Havfrua Skrevet 27. desember 2006 #96 Skrevet 27. desember 2006 Høres ut som at du storkoser deg i romjula Linn3c. Den testen kom ut positiv på meg gett.
Linn3c Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #97 Skrevet 27. desember 2006 Så fantastisk Havfrua! No vart eg kjempeglad! *sjekke om eg har fått mail frå Ronja* God jul til deg også Ninen!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 27. desember 2006 #98 Skrevet 27. desember 2006 *sjekke om eg har fått mail frå Ronja* ← Ting tar litt tid her i dag...
Lipstick Skrevet 27. desember 2006 #100 Skrevet 27. desember 2006 Hei Linn3c! Håper du koser deg i romjula og at julaften var flott
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå