Gå til innhold

Belle ønsker seg en baby

~Belle~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt fri i helgen likevel, en som hadde bruk for å bytte, skal jobbe neste helg i stedet for. Helgen har vært fin den ;) .

Kylling: Jeg er sykepleier og jobber på sykehus.

Jeg venter fremdeles på mensen. en liten dråpe blod i dag. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg egentlig. Tok ny test i går, som var negativ. Skulle nemlig ta ny test dersom ikke mensen kom 7 dager etter siste pille provera. Hvis jeg ikke begynner å blø i kveld eller i natt, må jeg ringe til legen i morgen for å høre hva jeg skal gjøre... :sjenert: . Har jo ikke lyst til det, men må vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom for fult i natt. Har lest at mensen ikke ligner seg selv når man tar provera for å provosere den frem og at første dag godt kan være spotting. Første dag ble derfor i går, så dag 2 i sykluss i dag. Starter på ny pergo på tordag. Håper virkelig det klaffer denne gangen. Er i ferd med å miste håpet helt :tristbla: .

Fått vite i dag at en veldig god venninne er gravid, slo litt hardt i hjertet. Men det er jo ikke det at andre blir gravid som egentlig er så sårt, det som er så sårt er jo at det føles så uretferdig og sårt at jeg og andre slitere skal slite med det som skal være så naturlig. Jeg er jo kjempe glad på alle andres vegne, for jeg unner ingen å skulle gjennom de samme tankene, frustrasjonene, undersøkelsene og tunge dager som jeg. Det er jo ikke det jeg vil. Jeg vil bare også være gravid. Er det virkelig så mye forlangt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger her i sengen med kjempe menssmerter :frustrert: . Blir så lei og frustrert av dette. Skulle ønske det snart ble torsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leiababe

Du må ikke miste håpet Belle. Det skal ordne seg for deg. Synes ikke det er for mye forlangt i det hele tatt.

Uff, også har du vondt i tillegg :kose: Håper det går fort over, og at det klaffer denne gangen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kardemomme

Hei Belle.

Så trasig med mensen, men nå må du ikke miste håpet. Dette kommer til å gå bra skal du se. :klem:

Åh, vet så inderlig godt hvordan det er når andre er blitt gravid og man selv sliter...man vil gjerne være glad, men innerst inne så føler man bare et stikk av sjalusi. Det er vondt.

Håper det snart klaffer for deg, det fortjener du! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært her før...

Men, vil gjerne sende deg en trøsteklem for dét! :klem::troest:

Lykke til videre, håper pergoen gir resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Belle... :troest: det skal nok ordne seg..

Ny mnd nye muligheter! Pergo har gjort susen for mange før deg ;)

Har du forresten ul oppfølging?

Da kan jo legen se på ul om pergoen virker på deg eller ikke?

Du kan sette el sprøyte når egget er stort nok, og da vet du akkurat når du har eggløsning?

Du kan jo snakke med gyn din om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det føles urettferdig, og det er lov å bli sjalu. Denne måneden krysser jeg alt jeg har for deg. Du fortjener klaff snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leiababe

:klem: til deg også. Er bare sånn noen dager at jeg mister litt motet og håpet. Neste dag er det omvent. Ja jeg har hatt fryktelig vondt. svimlet faktisk på jobb i dag på grunn av vondter. Men det er bedre nå enn i morges.

Wayah

:klem: tilbake til deg.

Gopia

Det var jo bra at mensen kom nå, har jo tatt provera for at den skulle komme, sånn at jeg kan få kommet i gang med neste pergokur. Jeg er faktisk oppriktig glad på andres vegne, for jeg ønsker jo ikke at de skal oppleve mine tårer og slit. Jeg skulle bare ønske at det også var meg. Det gjør vondt, langt inn i sjelen.

Bethina

Velkommen skal du være. Det er bare gøy med nytt besøk :klem:

Bertine

Takk Bertine :klem: , ja det ordner seg nok, det gjør jo alltid det for snille jenter. Det har jeg alltid trodd i hvertfall. Nei jeg har ikke hatt oppfølging av UL, men hadde kjemperesultat forrige gang, og derfor skal jeg ikke engang ta blodprøver denne gangen.

Legen sa at eggløsning kom mellom dag 14 og 21, så i den uken måtte vi :humpe: hver annen dag. Kjempe spontant :ler:

Kylling

Tusen takk :klem: . Jeg krysser fingrene for deg også. Vi fortjener det alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det dag 3 i denne syklussen. Så på torsdag braker det løs med nye pergopiller. Gleder meg og gruer meg på en gang. Håper ikke jeg får de samme bivirkningene, men det gjør jeg jo nok sikkert :frustrert: . Uten søvn er jeg ikke lett å være i hus med :ler: . Stakkars mannen min. Han har fått så ørene flagrer for ting han ikke aner noe om :sjenert: . Jeg må gjøre noe med det temperamentet mitt.

Kjempevondt i dag, men det er blitt bedre nå. Håper at i morgen blir en smertefri dag. Mensen var jo faktisk ønsket denne gangen. Jeg ønsket meg bare ikke de &#¤¤+?£$ smertene.

Litt trist for tiden, men det går nok over. Alt dette ordner seg den dagen jeg har testet positivt. Jeg lover at jeg ikke skal klage på noen graviditetsplager, bare jeg blir gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Litt trist for tiden, men det går nok over. Alt dette ordner seg den dagen jeg har testet positivt. Jeg lover at jeg ikke skal klage på noen graviditetsplager, bare jeg blir gravid  ;)

Det lover jeg også, uansett hvor kvalm eller lei jeg blir...jeg skal aldri klage over graviditeten!!!

Håper smertene gir seg vennen :klem:

Sove godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Så bra du føler deg litt bedre da. Uff, ikke noe særlig med sånne smerter. *jager de bort for evig og alltid :kjempesinna: *.

Kan forstå at det føles tungt innimellom, men det ska gå!!! En dag(forhåpentligvis veldig snart) lyser den positive testen mot deg. (Og du skal få lov til å klage litt, men bare litt ;) hvis du er veldig kvalm..)

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er vondtene over for denne gang, og håper det blir lenge til de viser seg igjen. Er ikke helt ferdig med mensen, men nå er det levelig i det minste. Mensen ligner ikke seg selv når den blir fremprovosert av provera. Samma det, like ekkelt uansett :forvirret: .

I morgen tidlig er det første pille med pergotime i kur 2. Gleder meg kjempemye. Håper Håper Håper

Hva annet kan jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er håp er det liv.

Eeh. Noe sånt. :ler:

Fra spøk til alvor - skjønner godt at du gleder deg. Håper bivirkningene blir til å leve med både for deg og mannen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...