Gjest Dallandra Skrevet 9. desember 2006 #141 Del Skrevet 9. desember 2006 Ok, nå har jeg en slagplan! Jeg skal begynne å løpe ned alle trappene i blokka, og opp igjen, så ned til 1 etg og opp, så ned til 2 og opp... osv... Og etterpå skal jeg trene enkel styrketrening eller pilates. Dette skal jeg gjøre... hmm.... minst 10 ganger før jul? Hvis jeg legger inn skikkelig skjerpings fra eksamensslutt til lille julaften må vel formen ha økt en liten smule, og fasongen minket en liten smule? :klø: ← Du tror ikke de av naboene dine som ikke trenger høreapparat kan bli litt... ikke veldig fornøyde da hvis du skal drive å fly opp og ned trappene på det viset? Men jeg er helt klart med på prosjekt etter jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 9. desember 2006 #142 Del Skrevet 9. desember 2006 Forhåpentligvis får jeg en spennende nyttårsaften, og da skal det avgjøres om jeg får bli med på prosjektet etter jul eller ikke.. For å si det slik - jeg håper jeg slipper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #143 Del Skrevet 9. desember 2006 Du tror ikke de av naboene dine som ikke trenger høreapparat kan bli litt... ikke veldig fornøyde da hvis du skal drive å fly opp og ned trappene på det viset? Men jeg er helt klart med på prosjekt etter jul! ← Jeg tror ikke de hører noe :klø: Tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 19. desember 2006 #144 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er det man spiser mellom nyttår og jul man legger på seg av. Ikke det man spiser mellom jul og nyttår. Så kos dere med julematen jenter, og ha ikke dårlig samvittighet for det dere spiser. Så kan dere begynne et nytt og bedre liv etter nyttår, med sunn mat og trening. Skal henge meg på der. Skal også se om jeg får gått noen turer i romjula, men ikke mer. Hilsen ei som måtte kjøpe ny kjole til jul fordi ingen av de andre passet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. desember 2006 #145 Del Skrevet 19. desember 2006 Gode og kloke ord! Vi har nok lagt denne julekjolen på hylla tror jeg Her blir det skjørt med strech så jeg kan kose meg ekstra Men jeg begynner å bli veldig motivert for å melde meg inn på treningssenteret etter nyttår!! Og som jeg har skjønt er det mange som er klare for å være med på et nytt og sunnere liv da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 25. desember 2006 #146 Del Skrevet 25. desember 2006 Ah, jeg har proppet nedpå de siste dagene -- deilig Angående begynne på treningssenter i januar, joda -- er jo greit å begynne når det kryr med andre utrente og nybegynnere der, for da slipper man å føle seg så fryktelig teit. Men samtidig så er det jo også VELDIG fullt i januar og februar. Men (kynisk å si, men:) heldigvis så ramler noen av etter hvert, så det blir plass til oss helårsere etter hvert... Jeg løp på lille julaften, lurte på å løpe i kveld, men lurer på å bare droppe det og heller få løpt på treningssenter i morgen. Egentlig hater jeg å løpe, men det er faktisk ganske effektivt, hvertfall med god musikk på øret. Jeg løper alltid til disco eller Eurovision-musikk... tro det den som kan... men jeg blir peppy av det God jul til alle sammen ja, trening eller ikke, det er deilig å proppe nedpå litt ekstra i jula! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå