millala Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 19. desember 2006 Sendte tilbake den grå genseren i dag, fant ut at det ikke var noe vits i å beholde den siden den ikke var så fin som forventet. Men nå har jeg ihvertfall fått testet ut hvordan det er å kjøpe HMklær over nettet I kveld er det juleball! Jeg elsker anledninger til å pynte og fikse meg selv :-D Var hos frisøren i stad, kjempeflink dame som satte opp håret mitt. Det er dritlekkert! Panneluggen har blitt retta ut og stussa, og alt håret er satt opp en en hestehale med krøll i. Alt håret som har blitt dratt bakover har blitt løst krølla og tuppert sånn at det er usymetrisk og ser "tilfeldig" ut. Er en flette som går bakover også. Litt vanskelig å forklare Kanskje jeg får lagt ut linker til noen bilder i morgen, tar med kameraet på ballet. Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd. Den siste uka har jeg smørt meg med Dove Summerglow, så nå har jeg litt glød og er ikke lenger så kritthvit som jeg var. Deilig! Skal til ei jente i klassen før ballet, hun skal sminke meg for hun er utrolig god! Kjempesnilt av henne (: Jeg skal ha på meg en grå kjole jeg kjøpte på HM i fjor. Den har tynne stropper, "rynket" stramt liv og vidt skjørt til knærne omtrent. Litt "ballerina"aktig. Skal ha koksgrå strømpebukse til og skoene jeg fikk av mamma i går. Hadde sett i alle skobutikkene her etter svarte, pene ballerinasko, i og med at jeg ikke rakk å dra til Lille vinkel for å kjøpe de skoene Itla tipset meg om. Men hadde ikke funnet noen, og var ganske fortvila. Som siste utvei tok jeg turen innom Corino, som ligger i den mer dyre delen av byen. Der fant jeg de søteste og nydeligste skoene! Til 1220kr, noe som var en del kroner over det jeg hadde tenkt til å bruke på sko. Ringte mamma, hadde egentlig ikke noe håp om å få dem, men hun overrasket! Hun betalte de for meg :-D Ligger ikke bilde av dem på Corinos hjemmeside, men skal få tatt et bilde av dem i kveld, så kan dere få se De er svart skinn, har rund tupp og sløyfe foran og har en liten oldemorhel, eller hva det heter. Skal låne smykker av mamma, skal ha hviteperler, diamant og blodstein som "tema", tror det blir kjempebra (: Nå gleder jeg meg til å se kjæresten i dress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 24. desember 2006 Vil ønske alle dere på Kvinneguiden en riktig GOD JUL! Kos dere masse! Fantastisk nyhet jeg fikk i går: Mamma hadde meldt meg inn i Noa Noas kundeklubb, uten at jeg fikk vite det. Så i går fikk jeg et kort fra Noa Noa hvor det stod at 28. desember, fra kl 17-19 kan jeg handle så mye klær jeg vil der og få 50% på alt !! Jeg gleder meg! Godt jeg har endel penger fra spillejobbene igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. desember 2006 #43 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul, millala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. desember 2006 #44 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul, Millala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 25. desember 2006 Tusen takk og det samme til dere, Karamba og Årolilja Julegavene jeg fikk i år Damien Rice - 9 Kimonoen fra H&M Grønne glitterøredobber fra Arts & Crafts Halv fotoprinter (bursdag + jul) Lancôme øyeskyggepalett Lancôme solpudder Gitar tuner Sølvskje til samlingen farmor bygger opp for meg Boklys Grønn lykt med stearinlys og godteri Hengende sølvkuleøredobber med svarte blomster Isadora øyeskygge (brun + beige) Stor tekopp fra Indiska Gavekort på H&M på 400kr Gavekort på Steen & Strøm 300kr Brun Lancôme eyeliner 6pk med Eventyrsjokolade Utrolig bra gaver i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2006 #46 Del Skrevet 25. desember 2006 God Jul! Så morsomt at du fikk gitartuner, det ønsket nemlig pappa seg, men jeg ante ikke helt hva jeg skulle se etter og om det var store forskjeller i forhold til prisnivå og kvalitet.. så det ble ingen gitartuner på han :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 25. desember 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 25. desember 2006 Hehe, ja, jeg har litt problemer med å få gitaren ren uten Må kunne få spilt gitar når ikke kjæresten er der og stemmer den for meg også Den jeg har koster 300kr og er helt enkel og grei, klarer akkurat det du har bruk for. Tror ikke de pleier å gå i stykker, er ihvertfall mange som har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 25. desember 2006 #48 Del Skrevet 25. desember 2006 God jul, Millala! Mye fint du hadde fått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #49 Del Skrevet 30. desember 2006 I går var jeg på Oslotur med kjæresten. Ble mye kikking, og lite handling, noe som jo faktisk er veldig sunt for lommeboka, selvom det var litt kjedelig. Kjøpte kun en grønn kortermet genser i en tynn strikk, til å ha f.eks. hvit genser er singlett under. Den var satt ned fra 300 til 100kr på Ichi Har gavekort på Indiska på 250kr og H&M på 400kr, men klarte ikke å finne noe fint som passet i noen av butikkene. Hadde egentlig tenkt til å kjøpe meg denne genseren fra Indiska, men den hadde de bare igjen i Large. Men snart kommer alt det fine vårtøyet inn, og da er det ikke så dumt å ha noen gavekort i baklomma Fikk byttet Guerlain-solpudderet mitt fra farge nr. 10 til 20 i dag, ble mye bedre Nå som jeg har fått meg så mye ny sminke må jeg øve meg litt og prøve ut forskjellige ting. Noen som vet om noen bra sider til f.eks. forskjellige måter å legge øyeskygge på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 30. desember 2006 #50 Del Skrevet 30. desember 2006 Godt nyttår til deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #51 Del Skrevet 31. desember 2006 Takk og det samme til deg, Miracl3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. desember 2006 #52 Del Skrevet 31. desember 2006 Så heldig du er som har vore og sett på salget Eg må nok droppa salg i år Ønskar deg alt godt for det nye året, millala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 31. desember 2006 #53 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt Nyttår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 31. desember 2006 #54 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #55 Del Skrevet 1. januar 2007 Årolilja: Det var ikke så veldig vellykket desverre, men er jo mer salg, så kan jo håpe Er ofte sånn at str min (36) er borte Ønsker dere et riktig godt nytt år, Årolilja, Kermit, Drua og alle dere andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #56 Del Skrevet 3. januar 2007 I dag har jeg kjøpt en blå skinnveske for 99kr, 50% salg! Den er råfin! :D Også har jeg kjøpt klokkespill!! Det er akkurat som på det bildet, og kjempefint og gøy! Også har jeg kjøpt tamburin! Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #57 Del Skrevet 6. januar 2007 I dag fikk jeg virkelig mye for pengene på Indiska! Det var kjempemye salg der, og jeg hadde en tilgodelapp på 250kr der. Jeg kjøpte: Hvit enkel basicgenser med v-hals, fullpris: 129 kr Lysegrønn singlett/tanktopp (brede skulderstropper) med hvite prikker, hadde før kostet 129 - jeg fikk den for 39 kr Lysegul singlett/tanktopp, hadde før kostet 99 - jeg fikk den for 34 kr! Kortermet skjorte med lilla blomstermønster, hadde kostet 149 - jeg fikk den for 49 kr Utrolig bra salgkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #58 Del Skrevet 13. januar 2007 I går var jeg på handletur på IKEA for å få tak i noen småting så jeg kan pynte opp litt. Kjøpte: Tre hvite små blomsterpottet og tre små kaktuser til å ha oppi dem. Blir fint på baderomsbenken min. En svart ramme til badet. Denne rammen, bare for 3 bilder og ikke 5. Skal ramme inn tre sort/hvittbilder fra en dag ved sjøen jeg tok i sommer og henge på badet. Nå skal hele etasjen min ryddes, vaskes og dekoreres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millala Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #59 Del Skrevet 13. januar 2007 Ble kjempefint på badet mitt med alt det nye! Nå sitter jeg og sikler på Urban Outfitters, de har så syyykt mye fint: Lang kåpe Rutete jakke Kjempekult antrekk med blå kjole Kjempefin topp og dritfint hår Jeg er blitt forelska i kombinasjonen oversized genser/topp og skinny jeans, det er så utrolig fint! Free People har også veldig mye fine klær: Kjempesøt hvit kjole Kortermet strikka topp Pent grønt smykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. januar 2007 #60 Del Skrevet 14. januar 2007 Ble kjempefint på badet mitt med alt det nye! Nå sitter jeg og sikler på Urban Outfitters, de har så syyykt mye fint: Lang kåpe Rutete jakke Kjempekult antrekk med blå kjole Kjempefin topp og dritfint hår ← Elsker Urban Outfitters!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå