Gå til innhold

Millalas innkjøp og drømmer


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg heter Kamilla, er 17 år og er ganske så interessert i klær, shopping og sko. Bruker alt for mye tid på å sikle over klær på nettet, og litt for mye av pengene mine på klær. Selvom det blir mer kikking enn handling, sånn er det når man lever av ukelønn, hehe. Har prøvd å søke jobb på Indiska, men de ville visst ikke ha meg.

Vil bruke denne tråden til å fortelle dere om hva jeg kjøper meg, og vise dere fine klær og liknende jeg finner på nettet.

Håper det blir artig (:

-Kamilla

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg, Årolilja! (: Fint navn du har, fra en fin sang.

Skrevet

Bendik og Årolilja er et gammelt dikt.

Indiske ansetter ikke tygistyggende fjortizer og takk for det :)

Skrevet

Koselig å møte deg også, Shoreh :ler:

At Bendik og Årolilja er et gammelt dikt er jeg fullstendig klar over, men jeg henviste til Gåtes sang Bendik og Årolilja, som er basert på det diktet. Har tidligere lest at Årolilja fant navnet sitt i denne sangen, derfor jeg valgte å nevne sangen og ikke diktet.

Og jeg er ingen fjortiz slik jeg ser det selv, og tygger bare tyggis etter å ha spist, og ville ikke gjort det på jobb. Takk for at du er så lite fordomsfull (:

Skrevet

Heihei, velkommen til shopperenes verden!

Skrevet
Koselig å møte deg også, Shoreh  :ler:

At Bendik og Årolilja er et gammelt dikt er jeg fullstendig klar over, men jeg henviste til Gåtes sang Bendik og Årolilja, som er basert på det diktet. Har tidligere lest at Årolilja fant navnet sitt i denne sangen, derfor jeg valgte å nevne sangen og ikke diktet.

Og jeg er ingen fjortiz slik jeg ser det selv, og tygger bare tyggis etter å ha spist, og ville ikke gjort det på jobb. Takk for at du er så lite fordomsfull (:

Takk, takk :) Det stemmer på ein prikk den historien, kjekt av deg å nemne det :)

Syns det var eit lite koseleg innlegg Shoreh la inn.

Du skal ikkje gi opp å få jobb på Indiska, dersom du har veldig lyst å jobbe der :)

Ps: Tunga mi likte å uttala namnet ditt, litt tunge-gymnastikk :ler:

Skrevet

Avataren din er veldig vakker.

Velkommen hit, håper det blir mye frydefull shopping på deg.

Skrevet
Takk, takk :) Det stemmer på ein prikk den historien, kjekt av deg å nemne det :)

Syns det var eit lite koseleg innlegg Shoreh la inn.

Du skal ikkje gi opp å få jobb på Indiska, dersom du har veldig lyst å jobbe der :)

Ps: Tunga mi likte å uttala namnet ditt, litt tunge-gymnastikk :ler:

Butikken her jeg bor har nok ansatt de de skal ha nå, men jeg fortsetter ikke å søke på klesbutikker (:

Milla var opptatt skjønner du, så jeg slang på en la :P

Bustetroll: Takk skal du ha (: Har tatt det selv.

Skrevet

Takk for det, Itla (:

I morgen skal jeg faktisk oppdatere denne dagboka med noe mer enn takk. Følg med! (:

Skrevet (endret)

Jeg sparer penger for tida, prøver å holde meg unna kles- og skobutikkene. Prøver å få litt penger til julegaver, heldigvis har jeg to spillejobber i desember som gir litt inntekter :)

Har ikke peiling på hva jeg skal gi de jeg skal kjøpe gave til da..

Mamma og pappa - noe kjøkkenutstyr kanskje? Bytte ut de slitne sleivene med noe nytt og fancy hadde kanskje ikke vært så dumt. Noen forslag?

Lillebror (14) - Tommy og tigeren julehefte, en boxer og noe mer. Forslag?

Venninne 1 - Neglelakktørker

Venninne 2 - ikke sikker, smykker eller noe interiørting fra Indiska kanskje.

Besteforeldre - virkelig ingen anelse, de har jo alt!

Tante og onkel - samme som over, har alt

Endret av millala
Skrevet

I går var jeg på Sandvika Storsenter for å finne bursdagsgave til meg selv sammen med mamma, men det var visst ikke så lett. Det eneste jeg fant var et kjempefint brunt skjørt, men det kostet rundt tusen kroner, og ble derfor litt i meste laget. Det var faktisk for det meste veldig dyre butikker på senteret, om man ikke bare ville gå i kjedebutikkene.

Fikk uansett kjøpt to julegaver, Ponduskalender til tante og onkel og en "Gjør det selv - fotokalender" til ei venninne. Skal lime på fine bilder jeg har tatt av oss eller andre venner av oss hver måned (: Tror den kommer til å falle i smak, i og med at vi ble enige om å gi hverandre en billig og personlig gave i år.

Skrevet

:vinke:

Jeg synes de to lange genserne fra Mike and Chris var veldig fine. Nå fikk jeg ikke frem noen pris, så jeg ser ikke hva de kostet, men kan du ikke få en av dem i fødselsdagsgave da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...