Gå til innhold

Millalas innkjøp og drømmer


millala

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg virkelig fått kommet i gang med julegavehandelen! Har fått kjøpt gave til mamma fra broren min og meg selv, og flere av delene til kjærestens og pappas julegaver.

Oversikten ser nå sånn ut:

Kjæresten

Har kjøpt: Tannbørsteholder (til å henge på speilet mitt, ved siden av min egen, så tannbørstene våre kan henge sammen, han har en egen hos meg) 49,-

Svamp med den ene siden skurbb, han elsker å bli skrubbet på ryggen 39,-

Kollektivet julehefte 40,-

Mangler: En kul ølopptrekker ca. 75,- Noen som vet hvor de selger det?

Mamma

Har kjøpt: Biothermsett med bodylotion og dagkrem 235,-

Pappa

Har kjøpt: [url=http://www.rockstar.it/news/img/U2_18singles_L.jpg]U2-cd[%2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg virkelig fått kommet i gang med julegavehandelen! Har fått kjøpt gave til mamma fra broren min og meg selv, og flere av delene til kjærestens og pappas julegaver.

Oversikten ser nå sånn ut:

Kjæresten

Har kjøpt: Tannbørsteholder (til å henge på speilet mitt, ved siden av min egen, så tannbørstene våre kan henge sammen, han har en egen hos meg) 49,-

Svamp med den ene siden skurbb, han elsker å bli skrubbet på ryggen 39,-

Kollektivet julehefte 40,-

Mangler: En kul ølopptrekker ca. 75,- Noen som vet hvor de selger det?

Mamma

Har kjøpt: Biothermsett med bodylotion og dagkrem 235,-

Pappa

Har kjøpt: [url=http://www.rockstar.it/news/img/U2_18singles_L.jpg]U2-cd[%2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg virkelig fått kommet i gang med julegavehandelen! Har fått kjøpt gave til mamma fra broren min og meg selv, og flere av delene til kjærestens og pappas julegaver.

Oversikten ser nå sånn ut:

Kjæresten

Har kjøpt: Tannbørsteholder (til å henge på speilet mitt, ved siden av min egen, så tannbørstene våre kan henge sammen, han har en egen hos meg) 49,-

Svamp med den ene siden skurbb, han elsker å bli skrubbet på ryggen 39,-

Kollektivet julehefte 40,-

Mangler: En kul ølopptrekker ca. 75,- Noen som vet hvor de selger det?

Mamma

Har kjøpt: Biothermsett med bodylotion og dagkrem 235,-

Pappa

Har kjøpt: [url=http://www.rockstar.it/news/img/U2_18singles_L.jpg]U2-cd[%2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg virkelig fått kommet i gang med julegavehandelen! Har fått kjøpt gave til mamma fra broren min og meg selv, og flere av delene til kjærestens og pappas julegaver.

Oversikten ser nå sånn ut:

Kjæresten:hjerte:

Har kjøpt:

Tannbørsteholder (til å henge på speilet mitt, ved siden av min egen, så tannbørstene våre kan henge sammen, han har en egen hos meg) 49,-

Svamp med den ene siden skurbb, han elsker å bli skrubbet på ryggen 39,-

Kollektivet julehefte 40,-

Mangler: En kul ølopptrekker ca. 75,- Noen som vet hvor de selger det?

Mamma

Har kjøpt:

Biothermsett med bodylotion og dagkrem 235,-

Pappa

Har kjøpt:

U2-cd 149,-

Pondus julehefte 40,-

Mangler:

Gullbrødsjokolade (må jo ikke blir dårlig før julaften) 15,-

Lillebror (14)

Har kjøpt:

Donald Duck julehefte 40,-

Mangler:

Arsenal sengesett 200,-

Venninne 1

Har kjøpt:

Gjør det selv fotokalender 59,-

Mangler:

Bildene

Venninne 2

Har kjøpt:

Neglelakktørker 114,-

Tante og onkel

Har kjøpt: Ponduskalender 160,-

Farmor og farfar

Har kjøpt:

Mangler:

Lys og fine servietter ca 120,-

Glad jeg har kommet såpass langt allerede :)

Imorra er det 1. desember! Gleder meg til nedtelling, sjokoladekalender, pakkekalender i klasserommet og forhåpentligvis snart litt snø.

Og på lørdag har jeg bursdag, 17 år :mrgreen::gratulerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg også, tror den kommer til å falle veldig i smak :)

I går hadde jeg bursdag! :D Selvom jeg ikke kjøpte noe selv, ble det da noen fine ting:

500 kr

Lilla "silke"topp fra Indiska

Lue og vanter (brune) fra H&M

Grå, tynn pologenser fra H&M

Sigur Rós band-tskjorte <3

Lommelykt

100grams melkesjokolade

180grams Nidar julesjokolade

Bok: Harald Rosenløw Eeg - Svidd

DVD laget av min tante fra konfirmasjonen min i 2004

Nydelig sølvsmykke og armbånd

Hjemmelaget jordbærsyltetøy

Hervigs saft

Epson Stylus Photo R220 - Fotoprinter :D

Utrolig fornøyd, kan ikke vente med å ta gavene i bruk! :D

Nå tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur innom H&M-sidene, i og med at jeg plutselig har 500 kroner til disposisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg handlet på H&M-sidene:

Svart kortermet topp

Grå genser

Gleder meg til de kommer i posten! Hvor mange dager pleier det å ta?

Fine toppar :) Det er gøy å få HM-klede i posten :hoppe: Det pleier vel å ta ei lita veka før ein får det i posten. Kanskje til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått hverken H&M-pakka mi eller julegaven fra ASOS. Håper det kommer snart.

Siden sist har jeg fått kjøpt en rutete skjorte i julegave til lillbroren min, på JC. Tror han kommer til å like den (:

Så da er det bare farmor og farfar igjen, samt kjæresten. Blir en liten handlerunde i byen etter skolen en dag til uka. Skal bli godt å være ferdig. Tror jeg skal kjøpe inn litt fint papir og bruke en dag en helg før jul til å pakke inn og lage fine kort til alle, sånt er så koselig.

I dag skal jeg til Oslo, men blir desverre ikke tid til noe shopping. Skal synge i et julebord og kjæresten skal spille gitar, blir artig (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søndagsåpent er genialt! Var ute og handlet i dag, var på jakt etter en kjole til julaften og en liten julegave til farmor og farfar.

Endte opp med:

Kjempefine servitter og et hvitt kulelys til farmor og farfar.

Lysebrun omslagskjole med korte ermer og hvite prikker fra Share som kostet 400kr og var utrolig søt!

Mørkegrønn kortermet kjole med hvite blomster, v-hals og brune kanter fra Culture som kostet 550 kr.

Var 20% på alle klærne i den butikken, så fikk kjolene enda billigere enn de allerede var :) Kjempefornøyd!

I morgen skal jeg se etter julegave til kjæresten, svarte ballerinasko og svarte ankelstøvletter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslotur i går, i forbindelse med at hele klassen skulle se Gengangere på Nationalteateret på kvelden. Dro derfor innover med kjæresten etter skolen.

Gikk først på Mango, hadde aldri vært der før. Kjøpte en kjempetøff grå langermet genser med trykk. I stretchstoff som satt stramt. Trykket er av masse små polaroidbilder, også er det skrevet med kulepenn hva det er under.

For å se den, gå inn her for å se den. Trykk på MNGJEANS og deretter på T-shirts, så ser dere den (:

Deretter tok vi t-banen til Majorstua, hvor vi gikk hele Bogstadveien. Stakkars kjæresten min :P Kjøpte bare en del av julepresangen til han på Body Shop, bodyscrub i en av de mer "maskuline" duftene. Var innom Zara også, men fant egentlig ingenting jeg ville prøve.

Så etter svarte ballerinasko, men fant ingen. Vil helst ha et par helt, helt enkle svarte som er helt lave, men litt gode å ha på.

Til slutt spanderte han middag på meg på Hard Rock Café, GODE burgere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har disse sorte ballerinaskoene, bare i "matt" skinn (altså ikke lakk). Kjøpte dem tidligere i høst på Walkabout (samme eiere som Lille Vinkel), kostet 600 kr. De er veldig gode å gå i! Fin, myk gummisåle og innersåle i skinn. Walkabout har butikk i Byporten og i Lille Grensen i Oslo sentrum. Også har sikkert Lille Vinkel dem i butikken, også.

Edit: Her var det jamen bilde av akkurat de jeg har også! :)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo kjempefine! Synd jeg ikke gikk inn på Lille Vinkel da jeg var i Oslo på tirsdag, vet ikke når jeg skal innover igjen. Får kikke litt her hjemme og håpe på det beste (:

I dag fikk jeg pakka mi fra HM :D Den svarte tskjorta satt som et skudd og var kjempefin. Den grå genseren er jeg litt mer usikker på. Er ikke knappene svarte på bildet? De var grå i billig plastik på min :forvirret: Den satt fint rundt armene og magen, men litt stor over puppene. Får se om jeg beholder den eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...